IDEAPARKISSA KÄYNEITÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaa

Vieras
Ketä tuolla Tampereen Ideaparkissa oikein käy? Löytääkö sieltä kukaan mitään koskaan? Ollaan käyty, ja ollaan todettu että ei kyl kannata mennä merta edemmäs kalaan. Ihan paska paikka. Lastenvaate valikoimatkin on kyl niin alkeelliset että hohhoijaa.. Ihan kyllä saapi Tampereen keskustaan asti ajaa jos meinaa jotain oikeen ostaakkin.

Minä kyllä ihastelin siellä mega-isoa jesper junioria. Mutta ei siellä kyllä viihtynyt, kerran olen käynyt enkä toiste aio. Ei asuta lähistöllä. Eihän siellä saanut autoa edes katokseen vaan taivasalle piti jättää.

Minä taas en viitsi ajaa Tampereelle (Ideapark on muuten Lempäälässä ), koska parkkimaksuista tulee jo iso summa ja liikkeet ovat kaukana toisistaan. PO.P vähän harmittaa kun tuli Koskariin eikä Ideaparkiin. Mutta se vuoksi en Koskariin lähde.

me käydään aina silloin tällöin ideaparkissa ihan vaan katselemassa kauppoja ja vähän syömässä :) Minimanista löydän useasti kaikkea edullista sisustustarviketta (maalaisromanttisia juttuja). Plussaa todellakin siitä, että parkkeeraus on ilmaista!

Täh, onks Tampereellakin Ideapark?
Mä käyn Lempäälässä ja juuri viikonloppuna ostin itselleni monet kengät.
Se on mun lähin kauppakeskus joten en ymmärrä tuota merta edemmäs kalaan -vertausta.

Mä oon käyny monta kertaa, ja kyllä siellä on saman katon alla kiva käyskennellä pidempäänkin. On se sentään ihan toista kuin hikoilla kaupungilla tungoksessa, tai vaihtoehtoisesti sitten kävellä milloin missäkin sateessa ja säässä kaupasta a kauppaan b. Aina on jotain mukavaa tarttunut matkaan. Tosin en kylläkään siellä käy missään lastenvaateostoksilla, joten siitä puolesta en osaa sanoa. Lapsille oon ostanut vaan lelukaupoista lahjoja ym.

Mitä ihmeellistä siellä nyt sitten pitäisi olla ? Samanlainen kauppakeskus kun muutkin.
Mä tykkään talviaikaan lasten kanssa käydä, kun kaikki löytyy saman katon alta.
Kesäaikaan taas on kiva köpötellä Tampereella Hämeenkatua edes takaisin :)
Ja musta Koskari on ihan surkia paikka....

Mä käyn kun mun lähiruokakauppa on siellä :P Ja lisäks musta on helpompi mennä sinne kuin Treen keskustaan kun pääsee nopeempaa ja parkkipaikatki on ilmaiset. Harvemmin mitää muuta kauppaa kaipaakaan mitä ei Ideaparkissa olis.

Mä olen kahdesti käynyt.Ensimmäisellä kertaa menin uteliaisuuttani katsatamaan ja toisella kertaa kaverin seuraksi.
Kauppakeskus kuten muutkin,mitään erityistä siellä ei ole.

tampereella on vain pari lastenvaatekauppaa. On ideaparkissa sentään pari muutakin ja sinelli. Mutta eihän se mikään ostosparatiisi ole. Käyn pari kolme kertaa vuodessa...

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä taas en viitsi ajaa Tampereelle (Ideapark on muuten Lempäälässä ), koska parkkimaksuista tulee jo iso summa ja liikkeet ovat kaukana toisistaan. PO.P vähän harmittaa kun tuli Koskariin eikä Ideaparkiin. Mutta se vuoksi en Koskariin lähde.

Täh? Onko PO.P Koskarissa? Missä siellä? Oon niin odottanut kyseistä liikettä Tampereelle.

Alkuperäinen kirjoittaja PO.P:

Täh? Onko PO.P Koskarissa? Missä siellä? Oon niin odottanut kyseistä liikettä Tampereelle.

28.4 avataan jossain koskarissa... Odotan kuin kuuta nousevaksi

Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja PO.P:

28.4 avataan jossain koskarissa... Odotan kuin kuuta nousevaksi

Jes. No me nähdään siellä sitten :D Oon kätevästi töissä ihan Koskarin vieressä, joten on helppo poiketa usein :D

No en mä kyllä Hkin keskusta ostospaikkoihin paljoa vertais Koskaria ja Ideaparkia... ovat vähän vaatimattomat niihin verrattuna, mutta kyllä tuoltakin löytää usein kaikkea. Itse tykkään Name Itin sisävaatteista ja Jesper Juniorista saa kivoja ulkovaatteita. Ideaparkissa on Ballot-niminen second hand- lastenvaateliike, ja siellä on myös uusia vaatteita jotka on tosi kivoja. Niitä käytettyjäkin sai alkuvuonna tosi halvalla kun ne oli kaikki puoleen hintaan. Joskus sieltä löytää jotain hauskoja päiväkotivaatteita lapsille.