J
juntti pölönen
Vieras
Kävin just kelassa ja jos mahdollista, olen vielä typerämpi kuin sinne mennessäni.
PLEASE, jos tiedätte niin kommentoikaa: äitiyslomani loppuu lokakuun puolivälissä, nämä kaksi viimeistä viikkoa annan isälle jemmaan isäkuukautta varten. Lokakuun alusta aloitan 2 kk vuosiloman (sovittu työnantajan kanssa) sekä haen kotihoidontukea vuoden loppuun. Eli ilmeisesti voin olla lomalla samaan aikaan kun saan kotihoidontukea. Sitten tammikuun alusta olen ajatellut mennä töihin ja mies jäisi tuolloin kotiin, pitäisi siis isäkuukauden ja sen jälkeen jatkaisi kotihoidontuella.
Siis voiko tää mennä näin vai mitä mä en ole tajunnut? Argh
PLEASE, jos tiedätte niin kommentoikaa: äitiyslomani loppuu lokakuun puolivälissä, nämä kaksi viimeistä viikkoa annan isälle jemmaan isäkuukautta varten. Lokakuun alusta aloitan 2 kk vuosiloman (sovittu työnantajan kanssa) sekä haen kotihoidontukea vuoden loppuun. Eli ilmeisesti voin olla lomalla samaan aikaan kun saan kotihoidontukea. Sitten tammikuun alusta olen ajatellut mennä töihin ja mies jäisi tuolloin kotiin, pitäisi siis isäkuukauden ja sen jälkeen jatkaisi kotihoidontuella.
Siis voiko tää mennä näin vai mitä mä en ole tajunnut? Argh