Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

poliisin omainen
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mun mielestä veri ja hiukset oven pielessä ei ole mikään viaton pikkujuttu. Tottakai pitää soittaa poliisille. Jollekulle on oikeesti saatettu tehdä jotain ja täällä vaan nauretaan.
Kuullostaa minustakin todella pahalle :(
 
hui apua
Jos mulle kävis noin, en uskaltaisi mennä kotiin yksin ja ilmoittaisin kyllä heti poliisille.

en kyllä sen jälkeen kun ne avaimet olis olleet päivän ovessa ja mä poissa kotoa, menis yksin katsomaan kuka siellä odottaa.

Sen verran hulluja nähnyt ja vähän vainoharhainenkin ehkä...
 
Joo
Sori mutta toi ei kyllä näytä vereltä, ja noi "hiukset" näyttää enempi joltain kuituhahtuvilta, niinkuin virttyneissä villatumpuissa.

Veri ei pysy tollasena kun hetken kun se leviää pitkin seiniä. Nimimerkillä kokemusta on.
 
vieras
Ole varuillasi.. Mutta liika pelko haittaa elämää. Onko mahdollista että jollakin ihmisellä on sun kans asioita kesken, jotka selviäis puhumalla...? Tämä tuli mulle mieleen, en kyllä tiedä sun tilannetta niin vaikea sanoa.

Tai sitten joku haluaa pelleillä...? (todella huono pila, jos sellainen on) Voimia sinulle Ruusa!
 
vieras
tsori en lukenu ketjua kokonaan,ehkä joku jo ehdottanut? onko teillä kissaa tms elukkaa joka on mystisesti kadonnu....jos se on käyny kuseksismassa naapurin pihaan ja naapuri rysäyttänyt sen seinään ja jättäny kympin säälistä...................
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tsori en lukenu ketjua kokonaan,ehkä joku jo ehdottanut? onko teillä kissaa tms elukkaa joka on mystisesti kadonnu....jos se on käyny kuseksismassa naapurin pihaan ja naapuri rysäyttänyt sen seinään ja jättäny kympin säälistä...................
Yäh, ei mulla ole (eikä tule) lemmikkejä.

 

Yhteistyössä