Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

Poliisin vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja :P:
Alkuperäinen kirjoittaja Poliisin vaimo:
JOS tuo on verijälki niin se on todennäköisesti tullut melko väkivältaisesta iskusta jonka voimalla uhri on "tipahtanut" maahan josta tullut seinään raahausjälki.Luultavasti kymppi on tipahtanut taskusta jommalta kummalta.
Ei millään pahalla, mutta naurattaa nää tyypit jotka analysoi noita juttuja ja nimimerkki on "poliisin vaimo" :headwall: Sehän sitä pätevyyttä toki teillekin tuo, jos olette poliisin kanssa naimisissa :LOL:
Sori mut kysyin ihan mieheltäni joka teki analyysin,en itse.En kaipaa pätevyyttä itse.
 
hei haloo ruusa
ymmärrätkö että jossain järven pohjassa voi maata ihminen tapettuna ja kaikki on lähtösin siitä sun oven kohdalta. Ruumis löytyy keväällä, sun ovi on putsattu ja syyllistä ei koskaan saada tietää kun johtolangat katoo jne. Oikeasti anna poliisin päättää onko ne kiinnostuneita. Joku voi maata myös henkihieverissä sairaalassa jne.

T. välinpitämättömien ihmisten takia mun "tapaus" ei koskaan selvinnyt ja muistan miten itkin miten ihmiset ei välitä ja niin oli poliisikin todella pahoillaan :(
 

Yhteistyössä