Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

ddd
Itse soittaisin isännöitsijälle tms. ihan vaan koska haluaisin todellakin tietää mitä mun oven edessä on tehty ja ovatko tietoisia.
Pikku veritipasta en juu ilmoittaisi mutta toi ei ollut tippa vaan hirvee lätäkkö punaista nestettä..
En osaa kuvasta sanoa oliko verta... ja mä en tiedä miten pitää kaaduta, että veri kulkee tuolla tavoin seinässä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Itse soittaisin isännöitsijälle tms. ihan vaan koska haluaisin todellakin tietää mitä mun oven edessä on tehty ja ovatko tietoisia.
Pikku veritipasta en juu ilmoittaisi mutta toi ei ollut tippa vaan hirvee lätäkkö punaista nestettä..
En osaa kuvasta sanoa oliko verta... ja mä en tiedä miten pitää kaaduta, että veri kulkee tuolla tavoin seinässä..
Joo. Op-kiinteistökeskus (eli isännöitsijä) on kai auki seuraavaksi maanantaina.

 
Ihan ystävällisesti.
Kannattaisi ehkä elää elämäänsä täysillä ja tyytyväisenä, ettei tulisi tuollaista paluuta teini-ikään :| Sulla on varmaan monia hienoja juttuja elämässä, ja tapoja olla vapaa, itsenäinen ja oma itsesi. Mutta sä et kauheasti anna itsestäsi sellaista kuvaa, että olisit mitenkään sinut minkään kanssa, tulee vaan teini-iän keskenkasvuinen uho mieleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Niin, no ei nyt enää varmaan tähän aikaan lauantai-iltana kannata soittaa, voi olla poliisilla vähän kiirettä.. Mutta aikasemmin olis kyllä voinut. Ja nimenomaan sille päivystäjälle, ei hätänumeroon, kun ei ole mitään akuuttia hätää.
Eli mille ihmeen päivystäjälle? 112 on se numero, minne viikonloppuisin ja iltaisin soitetaan kun on poliisille asiaa - muut numerot eivät vastaa kuin virka-aikaan.
 
eks sä tajuu
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja ei erillisiä numeroita:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Hei oikeasti. Mä olen nähnyt kun se setä konttaa sisään, en vaivaa poliisia moisella.
En mäkään soittaisi poliiseja siksi, että ovenpielessä on verta (ellei sitä ole litratolkulla...), etenkin kun on tiedossa että naapuri tulee usein kapakasta "hieman" horjuen.
Mutta jos näkisin humalaisen naapurin kaatuvan ja loukkaavan, auttaisin toki. Nyt vaan ei ole siitä kyse. Eikä hätänumeroon oikein voi soittaa, jos omassa ovenpielessä on hieman verta...
Poliisille on muitakin numeroita, kun yleinen hätänumero!!
Kyllä tollaisesta kannattas ilmottaa. Voihan olla, että naapurin äijä on kännissä horjahtanut, mut voi olla myös, että joku makaa sairaalassa pahoinpideltynä ja poliisi yrittää selvittää jutun kulkua...
Ei siitä haittaakaan ole jos niille kertoo mitä on nähnyt.
Täällä ei ainakaan ole kuin arkisin virkaiakana poliisilaitos auki ja sinne ei siis muulloin saa yhteyttä. Ja muuta yleistä poliisin hätänumeroahan ei ole kuin tuo 112. Siis vaihtoehdothan ovat nykyisin paikallinen poliisi ja siellä päivystäjä tai suoranumero poliisin virkahuoneeseen sekä 112.
Niin, no ei nyt enää varmaan tähän aikaan lauantai-iltana kannata soittaa, voi olla poliisilla vähän kiirettä.. Mutta aikasemmin olis kyllä voinut. Ja nimenomaan sille päivystäjälle, ei hätänumeroon, kun ei ole mitään akuuttia hätää.
Meillä tuo päivystäjä siis VAIN ma-pe 8-16!!!! Muulloin soitetaan KAIKISTA poliisi asioista yleiseen hätänumeroon, 112!
 
joanna
sitä verta näky olevan aikapaljon,huh huh.
toivottavasti on kunnossa kukalie siihen sitten päänsälyönyt.
outoa että joku on tuollain toisen ovelle kopsahtanut,onkohan soitellut ovikelloa tms.
ei se siihen ainakaan kuollu ole,luulen niin..luultavasti sua ois infottu asiasta jos pahasti ois käynyt. itte se varmasti on siitä poistunut omilla jaloillaan.
ainakin meidän alueella ambulanssi käynneistä kuulee koko rivariyhtiö.
puukko ja raha ei luultavasti todellakaan kuulu tähän verijuttuun. humalainen kaatuja ei tajua mitää korvauksia jättää. ja selvinpäin kaatuja ois ilmoittanut sulle..
 
voi ei
Kattokaa nyt missä se läiskä on, ei päätään voi niin alhaalle lyödä, ellei konttaa, ja silloin ei taas iskuvoima riitä. Ja ei se mitään verta ole, hankkikaa nyt elämä hyvänen aika!
 
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Kattokaa nyt missä se läiskä on, ei päätään voi niin alhaalle lyödä, ellei konttaa, ja silloin ei taas iskuvoima riitä. Ja ei se mitään verta ole, hankkikaa nyt elämä hyvänen aika!
Paitsi kun kaatuu siihen juuri sopivalla etäisyydellä olevaan rappukorotukseen.
 
ddd
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:
Itse soittaisin isännöitsijälle tms. ihan vaan koska haluaisin todellakin tietää mitä mun oven edessä on tehty ja ovatko tietoisia.
Pikku veritipasta en juu ilmoittaisi mutta toi ei ollut tippa vaan hirvee lätäkkö punaista nestettä..
En osaa kuvasta sanoa oliko verta... ja mä en tiedä miten pitää kaaduta, että veri kulkee tuolla tavoin seinässä..
Joo. Op-kiinteistökeskus (eli isännöitsijä) on kai auki seuraavaksi maanantaina.
Niin en mä meinannutkaan että heti, nyt pitäisi soittaa mutta sitten kun ehtii, ihan vaan haluaisin veret mun ovelta pois ja kukaan ei ainakaan ajattelisi että itse olen verennyt oven vierustani...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja fer:
Alkuperäinen kirjoittaja öh:
Mä soittasin kyllä mielenterveystoimiston päivystykseen enkä poliisille.
Kaikissa paikoissa ei ole psyk. päivystystä
Terveyskeskuspäivystyksessä arvioidaan myös psyykenongelmat. Joka paikassa.

Jepulis. Ja mä osaan tehdä itsearvioinnin huomattavasti paremmin.
Ehkä maanis-epressiivinen, ehdottomasti outo, pärjää ilman lääkitystä.
 
hei haloo ruusa
siinä on voinut sun ovella saada joku pahasti pataan ja joutua vaikka henkirikoksen uhriksi. Kyllä kannattaisi vaan antaa poliisin päättää onko tieto heille tärkeä. Ennen kaikkea ei tuota saa siivota pois ennenkuin asia on selvä, ettei siinä ole rikosta tapahtunut.

Välinpitämättömyydelläsi saatat aiheuttaa vielä sen, ettei mahdollinen rikos koskaan selviä ja se olisi uhrille TODELLA vääryys.

T. kokemusta on
 
Poliisin vaimo
JOS tuo on verijälki niin se on todennäköisesti tullut melko väkivältaisesta iskusta jonka voimalla uhri on "tipahtanut" maahan josta tullut seinään raahausjälki.Luultavasti kymppi on tipahtanut taskusta jommalta kummalta.
 
:P
Alkuperäinen kirjoittaja Poliisin vaimo:
JOS tuo on verijälki niin se on todennäköisesti tullut melko väkivältaisesta iskusta jonka voimalla uhri on "tipahtanut" maahan josta tullut seinään raahausjälki.Luultavasti kymppi on tipahtanut taskusta jommalta kummalta.
Ei millään pahalla, mutta naurattaa nää tyypit jotka analysoi noita juttuja ja nimimerkki on "poliisin vaimo" :headwall: Sehän sitä pätevyyttä toki teillekin tuo, jos olette poliisin kanssa naimisissa :LOL:
 
poliisin vaimo2
Alkuperäinen kirjoittaja Poliisin vaimo:
JOS tuo on verijälki niin se on todennäköisesti tullut melko väkivältaisesta iskusta jonka voimalla uhri on "tipahtanut" maahan josta tullut seinään raahausjälki.Luultavasti kymppi on tipahtanut taskusta jommalta kummalta.
Ai väkivaltainen isku? :D Ihan tosi, onko semmosiakin iskuja jotka ei ole väkivaltaisia? Vai mikäs ero on iskulla ja väkivaltaisella iskulla
 

Yhteistyössä