Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sen veren voi huuhtoa pois seinästä ämpärillisellä vettä :wave:
harmittavaa kun hyvä kokkiveitsi häviää |O

Niin taidan tehdä.

Ja sinähän tiedät, että se naapuri vahtii, mitään ei taatusti tapahdu sen huomaamatta, voinen siis nukkua rauhassa? :D

 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
sen veren voi huuhtoa pois seinästä ämpärillisellä vettä :wave:
harmittavaa kun hyvä kokkiveitsi häviää |O

Niin taidan tehdä.

Ja sinähän tiedät, että se naapuri vahtii, mitään ei taatusti tapahdu sen huomaamatta, voinen siis nukkua rauhassa? :D
juup, se varmaan soittaa poliisinkin nopeemmin kun sä heräät :LOL:
 
SocialButterfly
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
onko tuossa kuvassa hiuksia..kannattais soittaa poliisille..

On siinä hiuksia.

Naapurinmies on ihan taatusti tussahtanut turvalleen baarista tullessaan. Muuhun en suostu uskomaan.
No toivottavasti..mutta kaikkea nykyäikana tapahtuu..ole varovainen siellä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Mu mielest kyl tosi typerää jos vaan peset sen pois kun "et muuta suostu uskomaan". Noh, itsehän sä siittä kiipeliin jäät jos jotain jälkiseuraamuksia tuleekin.

Njääh, siellä se on seinässä vielä ja pysyykin tovin, kun en ole sinnepäin menossa. Eiköhän toi selvinne.


 
Olisit nyt edes soittanut poliisille ja kysellyt miten toimit, niin ainakin ei tarvitsisi olla epäuskoinen ja poliisit ainakin kirjaisivat tilanteen jos nyt jotain on sattunut ja voisivat ehkä tulla tarkastamaan tilanteen jos se heidän mielestään olisi tarpeellista. Ei maksaisi paljon vaivaa.
 
vieras
Minä en ymmärrä sitä, että tullaan täne vauhkoomaan paniikissa, että mitä tehdä ja kun neuvotaan soittaan poliisille, niin lähtään vaan ukon luo ja jätetään asia sikseen.. Joku voi oikeesti olla jossain louukkaantuneena, mutta eipä se ruusaa kiinnosta..
 
Elina
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
:LOL: No ei sinne poliisille ainakaan kannata soittaa. Nehän nauraa sut maihin siellä laitoksella. Eihän ne tommosta lähe tutkimaan.. haloo ihmiset! Sarjota ne lukot vaan uusiksi ja siinä se. Naapurin hupelimies se on päänsä kolauttanut. Pistät kympin taskuun ja oot tyytyväinen.. Nää jutut paisuu aina niin maailmaa mullistaviksi täällä ;) :LOL:
Ei kai se haittaa jos poliisille soittaa ja kertoo mitä on ja antaa niiden arvioida tarvitseeko tarkistaa!? Ei niillä siellä niin kiire oo, ettei ehtis joku pari minuuttia puhelimessa puhua..
 
hui apua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä en ymmärrä sitä, että tullaan täne vauhkoomaan paniikissa, että mitä tehdä ja kun neuvotaan soittaan poliisille, niin lähtään vaan ukon luo ja jätetään asia sikseen.. Joku voi oikeesti olla jossain louukkaantuneena, mutta eipä se ruusaa kiinnosta..
samaa mieltä.
Mikä ihmeen asenne tuo on että joo, en suostu uskomaan et ois mitään vakavaa jne...

Jos ei SUA haittaa niin ehkä joku tosiaankin on saanut seinän päähän ja tuosta voisi olla vaikka poliisille suuri hyöty.

Ihmeellinen hälläväliä-asenne kyllä on.
Ei musta vaan olis jättämään asiaa tuohon ja lähtemään pois ilmoittamatta kellekään.
 
hui apua
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:
onko tuossa kuvassa hiuksia..kannattais soittaa poliisille..

On siinä hiuksia.

Naapurinmies on ihan taatusti tussahtanut turvalleen baarista tullessaan. Muuhun en suostu uskomaan.

mitä jos naapurinäijä makaa jossain veripäissään, aivotärähdyksen saaneena?
niin. huomenna sitä ei ehkä voida enää auttaa. ehkä ei nytkään enää. =/
 
vieras
Kävitkö sä sisällä kotonas? Oliko siellä kaikki kondiksessa? Ettei se naapurin äijä siel makaa loukkaantuneena, kun kerran se avain ollut lukossa? Ei ois eka kerta kun joku menee vahingossa väärään asuntoon kännissä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävitkö sä sisällä kotonas? Oliko siellä kaikki kondiksessa? Ettei se naapurin äijä siel makaa loukkaantuneena, kun kerran se avain ollut lukossa? Ei ois eka kerta kun joku menee vahingossa väärään asuntoon kännissä..
Heeei. Se avain oli pari viikkoa sitten lukossa. Ei nyt.

Ja tuota. (aiemmille kirjoittaneille) Miksi olisi minun velvollisuuteni alkaa soitella poliiseille jos joku on kaatunut oveni edustalla? Kysyn vaan!

 
Niina
Koska se on sun ovenpieli ja muut luulee että asukas on tietoinen mitä siinä on tapahtunu.. Mutta jos et ole, ei kai ihan vaikka lähimmäisenrakkauden vuoksi ole kova homma soittaa ja ilmoittaa. Sanot vaikka että et ole itse huolissas, mutta ajattelit vain ilmottaa.. Ei sitä tarvi sinne hysteerisenä huutaa apua ja juosta ympäri kämppää vaikka soittaiskin poliisille..
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kävitkö sä sisällä kotonas? Oliko siellä kaikki kondiksessa? Ettei se naapurin äijä siel makaa loukkaantuneena, kun kerran se avain ollut lukossa? Ei ois eka kerta kun joku menee vahingossa väärään asuntoon kännissä..
Heeei. Se avain oli pari viikkoa sitten lukossa. Ei nyt.

Ja tuota. (aiemmille kirjoittaneille) Miksi olisi minun velvollisuuteni alkaa soitella poliiseille jos joku on kaatunut oveni edustalla? Kysyn vaan!
Mutta ethän sä tiedä onko joku kaatunut vai onko jollekulle tehty jotain? Enkä mä soittais poliisille siks että se olis joku velvollisuus vaan omankin turvallisuuteni takia. Kyllä mä pelästyisin verta ulko-ovellani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
Koska se on sun ovenpieli ja muut luulee että asukas on tietoinen mitä siinä on tapahtunu.. Mutta jos et ole, ei kai ihan vaikka lähimmäisenrakkauden vuoksi ole kova homma soittaa ja ilmoittaa. Sanot vaikka että et ole itse huolissas, mutta ajattelit vain ilmottaa.. Ei sitä tarvi sinne hysteerisenä huutaa apua ja juosta ympäri kämppää vaikka soittaiskin poliisille..
Hei oikeasti. Mä olen nähnyt kun se setä konttaa sisään, en vaivaa poliisia moisella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Hei oikeasti. Mä olen nähnyt kun se setä konttaa sisään, en vaivaa poliisia moisella.
En mäkään soittaisi poliiseja siksi, että ovenpielessä on verta (ellei sitä ole litratolkulla...), etenkin kun on tiedossa että naapuri tulee usein kapakasta "hieman" horjuen.
Mutta jos näkisin humalaisen naapurin kaatuvan ja loukkaavan, auttaisin toki. Nyt vaan ei ole siitä kyse. Eikä hätänumeroon oikein voi soittaa, jos omassa ovenpielessä on hieman verta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä niin:
^No minkä takia sitte aloitit koko tämän vitun pitkän ja turhan viestiketjun?
No kas kun vaivasi. Ja kiitos tarkkasilmäisen palstalaisen, ne hiukset löytyivät kuvasta ja osasin katsoa itsekin tarkemmin.

Vastaus (siis se järkevä selitys) ongelmaan löytyi.
 

Yhteistyössä