Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jotenki liian pinkkiä vereksi? ettei joku nyt vaan pelleile sun kustannuksella?
Onko sulla kuule tietokoneen näytön kontrastit ihan oikein jos pinkiltä näyttää. Kyllä se mun ruudussa ruskean punaiselta näyttää, niinkuin veri.
 
Siis kukaan ei ole käynyt sisällä.

(ellei silloin, kun avain oli ovessa)

Ja naapurin rouva on kyllä niin utelias, että avaimen kopiointiin sen huomaamatta en hetkeäkään usko. Se on varmasti hoksannut sen roikkuvan ovessa ja vahtinut taloa kuin haukka.
 
on kontrastit oikeessa ja silmälasit päässä. moukk
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jotenki liian pinkkiä vereksi? ettei joku nyt vaan pelleile sun kustannuksella?
Onko sulla kuule tietokoneen näytön kontrastit ihan oikein jos pinkiltä näyttää. Kyllä se mun ruudussa ruskean punaiselta näyttää, niinkuin veri.
No seinäössä oleva näyttää mut ei tuo maassa/kivien päällä oleva..
 
qwerty
ei etta taa olis ruusalle hyva juttu mut mulle on kun vihdoinkin palstalla tapahtuu jotain :) *hapeaa* jannittavaa tan tylsyyden keskella. otan tasta kaiken irti. lisaa yksityiskohtia, kiitos.
 
Hyi
Mistäköhän tuollainen verijälki voisi olla, oudon näköinen...
Oisko siihen tosiaan iskeytyny jonkun pää, mutta sitten sen henkilön olisi varmaan täytynyt nojailla sillä päällään tuohon seinään hetki. Sitten sama jälki on tuossa alempana, että henkilö on varmaan laskeutunut istumaan tai jotain. Aikamoinen lammikko sitä verta on tuossa maassakin... Hyi, sentään. Minä en uskaltaisi hetkeäkään olla tuolla enää :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuka tietää missä sä asut? onko joku käynyt siellä ja nyt kävi ku olit poissa?
Niih. Sekin vielä. Kun mistään ei käy ilmi että juuri tämä on tän rivarin asunnoista minun. Kellään ei ole ovessa numeroa tai nimeä.


Ei oikein kukaan voi edes tietää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
mä soittasin poliisit heti.. :|

Miksi? Kokonaisuus ei ole uhkaava vaan outo.

Siis voivathan ne olla kyllä vain sattumiakin... Se kymppi on voinut olla kynnysmaton alla vaikka kaksi kuukautta.
joo voihan se olla.. mutta mä oon niin hysteerinen vissiin että ton veren ja puukon katoominen yhdistettynä siihen et avain on ollu ovessa, en varmaan voi olla rauhassa.. :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuka tietää missä sä asut? onko joku käynyt siellä ja nyt kävi ku olit poissa?
Niih. Sekin vielä. Kun mistään ei käy ilmi että juuri tämä on tän rivarin asunnoista minun. Kellään ei ole ovessa numeroa tai nimeä.


Ei oikein kukaan voi edes tietää.
Joku tuttus, joka on käyny siällä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja just me:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3273059.jpg

Kuva ovenpielestä.
Siinähän näkyy olevan hiuksiakin. Joku iskenyt selvästi päänsä kaatuessaan seinään.
Totta! Kävin katsomassa tarkemmin, siinä on selvästi hiuksia.

*tilt*

(olin aivan liian lähellä jonkun verta)

Yäääh, taju taitaa lähteä. :ashamed:

 
Meneekö niitä verijälkiä johonkin suuntaan? Siis jos joku olisi tuohon kaatunut, niin verta varmaan valunut vielä, jos lähtenyt liikkeelle. Tai jos ambulanssi hakenut, niin joku naapuri varmaankin olisi nähnyt.
 
Hibbo
Pelottavaa. Poliisillekaan vähän vaikea soittaa vielä tuon perusteella. Tuli kyllä mieleen, että joku piruilee. Joku katkera exä haluaa pelotella? Vaihda lukot ensitilassa!
 

Yhteistyössä