Hyvin outoa, jopa pelottavaa! (ongelma ratkaistu, ei paniikkia!) (otsikko muokattu)

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Millaisella alueella asut? Onko siellä levotonta? Jos joku känniläinen on kaatunut, tms.

Näkyykö muualla verijälkiä, jos voisit seurata niitä ja katsoa minne ne päätyvät?

No toi naapuri tulee usein taksilla varsin tuhdissa humalassa, sitä veikkaisin.
(ja hiustenvärikin täsmää *puistattelee*)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hibbo:
Pelottavaa. Poliisillekaan vähän vaikea soittaa vielä tuon perusteella. Tuli kyllä mieleen, että joku piruilee. Joku katkera exä haluaa pelotella? Vaihda lukot ensitilassa!
Kyllä mun mielestä kannattaisi soittaa... Muuten voi turhaan joutua epäilyksen alaiseksi, jos oikeasti on ruusan omistamalla puukolla tehty väkivaltaa.
 
Hibbo
Pamahti päähän todennäköinen selitys heti saman tien: jotkut känniset on hilluneet juuri sun ovesi edustalla. Toinen on saanut turpaansa. Turpaanvetäjä on ollut armollinen ja maksanut sulle kympin, koska sotki ovenpielesi. Näin se saattoi mennä. Eli ei liity suhun mitenkään. Mutta vaihtaisin mä silti lukot. Se puukko kyllä löytyy vielä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Millaisella alueella asut? Onko siellä levotonta? Jos joku känniläinen on kaatunut, tms.

Näkyykö muualla verijälkiä, jos voisit seurata niitä ja katsoa minne ne päätyvät?

No toi naapuri tulee usein taksilla varsin tuhdissa humalassa, sitä veikkaisin.
(ja hiustenvärikin täsmää *puistattelee*)
Jos se on sun naapuri kaatunut siihen tai se on kaadettu. Ja se on jättänyt sen 10? korvaukseksi sotkusta? :|
 
hei haloo ruusa
tai muulta naapurilta onko kuulunut mitään omituista ja jos eivät ole niin kertoisin tämän kaiken POLIISILLE. Kyllä pitää hei ruusa vähän ottaa vastuuta jos sun avain on siinä ovessa ollut vartimatta kauankin niin "avaimet mihin tahansa tragediaan on"! Ei saa olla ihan just noin naivi ja sinisilmäinen ja sori mutta typerä!
Sulla on edelleen 4 lasta vai joko olet unohtanut?!

ps. mä saisin niin kilarit jos mun mies olisi noin hutilo ja vielä sen päälle väliinpitämätön, itsestä viis mutta ne lapset...!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo ruusa:
tai muulta naapurilta onko kuulunut mitään omituista ja jos eivät ole niin kertoisin tämän kaiken POLIISILLE. Kyllä pitää hei ruusa vähän ottaa vastuuta jos sun avain on siinä ovessa ollut vartimatta kauankin niin "avaimet mihin tahansa tragediaan on"! Ei saa olla ihan just noin naivi ja sinisilmäinen ja sori mutta typerä!
Sulla on edelleen 4 lasta vai joko olet unohtanut?!

ps. mä saisin niin kilarit jos mun mies olisi noin hutilo ja vielä sen päälle väliinpitämätön, itsestä viis mutta ne lapset...!
Lupaan selvittää asian ennen kuin nukun täällä turvalukotta.

=)
 
hei haloo ruusa
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:
Alkuperäinen kirjoittaja hei haloo ruusa:
tai muulta naapurilta onko kuulunut mitään omituista ja jos eivät ole niin kertoisin tämän kaiken POLIISILLE. Kyllä pitää hei ruusa vähän ottaa vastuuta jos sun avain on siinä ovessa ollut vartimatta kauankin niin "avaimet mihin tahansa tragediaan on"! Ei saa olla ihan just noin naivi ja sinisilmäinen ja sori mutta typerä!
Sulla on edelleen 4 lasta vai joko olet unohtanut?!

ps. mä saisin niin kilarit jos mun mies olisi noin hutilo ja vielä sen päälle väliinpitämätön, itsestä viis mutta ne lapset...!
Lupaan selvittää asian ennen kuin nukun täällä turvalukotta.

=)
Ja anteelsi kun naputin, mutta olin niin huolissani. Parempi katsoa kuin katua.
Tsemppiä sinne!
 
No kyllä
Alkuperäinen kirjoittaja on kontrastit oikeessa ja silmälasit päässä. moukka.:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
jotenki liian pinkkiä vereksi? ettei joku nyt vaan pelleile sun kustannuksella?
Onko sulla kuule tietokoneen näytön kontrastit ihan oikein jos pinkiltä näyttää. Kyllä se mun ruudussa ruskean punaiselta näyttää, niinkuin veri.
No seinäössä oleva näyttää mut ei tuo maassa/kivien päällä oleva..
tuo ihan vereltä näyttää...Sen verran sitä työnpuolesta nähny että on se.
 
No kyllä ny kannattas poliisille ilmoittaa ni ei ainakaan joudu ite mitenkää vastuuseen jos on jotain pahempaakin tapahtunu (joku lyöny päänsä tai pahoinpidelty ja kuollu, sen seurauksena piilotettu se ruumis tai muuta vastaavaa -mä luen usein alibia!! :D). Eihä se ny pahastakaan ole jos kysyy poliisilta miten toimia.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
soitto poliisille heti..... :attn:
No mä en ainakaan soittais. Järkeenkäyvä selitys on jos kerta naapuri on viinaan menevä, että on erehtynyt ovesta ja nojaillut ruusan pihalla. Kymppi on voinut pudota samalla tai sitten aikaisemmin. Puukkoa en osaisi yhdistää tähän tapahtumaan.
 

Yhteistyössä