Hyvän ystävän mies haluaa minua!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärrettävästi harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna asian olla jos hän vaan humalassa noin käyttäytyy! Mun siskon mies suuteli kerran mua kunnolla humalassa siis ihan kunnon kielipusu. En kyllä viitsi millään siskolle siitä kertoa ainakaa enää ku siitä jo monta vuotta aikaa. En kyl veiläkää oikein välitä siitä miehestä...

Miksi et voi sanoa sille kaverisi miehelle, että sinua häiritsee sen käytös? Ja voisit sanoa samalla, että se loukkaa myös sua tuollatavalla ja sanot, että jos nuo vihjailut eivät lopu niin tulet kertomaan ystävällesi asiasta. Mietityttää vain, että ilmeisesti et ole asiaa ilmoittanut suoraan tuolle miehelle koska jatkaa aina tuon saman sanomista. Kai se nyt ymmärtää kun teet asian sille selväksi!

Mulla oli sama tilanne. Parhaan ystäväni mies halusi minua. Puudutti aika kauan kunnes lankesin, useampaan otteeseen. Ystäväni kertoi usein ettei heillä ei ole seksiä kun mies ei halua, sanoi vain ei halua niin ei halua. No kyllä se aina minua halusi. Erosivat ja miehellä uusi nainen ja lapsia, yhä soittelee ja viestittelee minulle himoissaan. Ja juu en ole mitenkään kaunis tai laiha, enkä ymmärrä mikä minussa niin vetää puoleensa. Mutta kyllähän meillä hauskaa oli!!!

kävi muutama vuosi sitten niin, että parhaan ystäväni mies useasti hipelöi minua kännipäissään ja kerran alkoi väkisin pussailemaan ja kuinkas kävikään! Kun asiasta kerroin, ystäväni laittoi välit poikki minuun, mutta jatkoi miehensä kanssa vaikka kuinka vannoin, että en todellakaan ikinä tekisi mitään sellaista hänelle enkä pätkääkään ollut kiinnostunut hänen miehestään.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulle:
kävi muutama vuosi sitten niin, että parhaan ystäväni mies useasti hipelöi minua kännipäissään ja kerran alkoi väkisin pussailemaan ja kuinkas kävikään! Kun asiasta kerroin, ystäväni laittoi välit poikki minuun, mutta jatkoi miehensä kanssa vaikka kuinka vannoin, että en todellakaan ikinä tekisi mitään sellaista hänelle enkä pätkääkään ollut kiinnostunut hänen miehestään.

Mulle kävi melkein samoin. Kyse oli kyl vaan tyhmistä tekstareista jotka kaverin mes alotti, mut yllättäen mua syytettiin kaikesta ja välit meni poikki molempiin. Ehkä parempi niin...

Alkuperäinen kirjoittaja Minnis:
Mulla oli sama tilanne. Parhaan ystäväni mies halusi minua. Puudutti aika kauan kunnes lankesin, useampaan otteeseen. Ystäväni kertoi usein ettei heillä ei ole seksiä kun mies ei halua, sanoi vain ei halua niin ei halua. No kyllä se aina minua halusi. Erosivat ja miehellä uusi nainen ja lapsia, yhä soittelee ja viestittelee minulle himoissaan. Ja juu en ole mitenkään kaunis tai laiha, enkä ymmärrä mikä minussa niin vetää puoleensa. Mutta kyllähän meillä hauskaa oli!!!

Olen kyllä miehelle sanonut, että ei meillä ikinä tule olemaan mitään. Olen sanonut, että vaimonsa on paras ystäväni ja vaikkei olisikaan olen itse onnellisesti naimisissa.
En edes omalle miehelleni ole mitään sanonut.
Asia olisi aivan toinen, jos mies yrittäisi kosketella tai ehdotukset olisivat oikeasti rivoja. Kun selvinpäin tuo mies on niin mukava, eikä osoita mitään kiinnostusta ketään muuta, kuin ystävääni kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen kyllä miehelle sanonut, että ei meillä ikinä tule olemaan mitään. Olen sanonut, että vaimonsa on paras ystäväni ja vaikkei olisikaan olen itse onnellisesti naimisissa.
Asia olisi aivan toinen, jos mies yrittäisi kosketella tai ehdotukset olisivat oikeasti rivoja. Kun selvinpäin tuo mies on niin mukava, eikä osoita mitään kiinnostusta ketään muuta, kuin ystävääni kohtaan.

Sano sittn asiasta selvinpäin hänelle kahdenkesken. Jos sitten ymmärtää asian paremmin. Tuo ei ole ihanoikeasti imartelevaa edes sinua kohtaan vaan huonoa käytöstä siltä mieheltä!

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sano sittn asiasta selvinpäin hänelle kahdenkesken. Jos sitten ymmärtää asian paremmin. Tuo ei ole ihanoikeasti imartelevaa edes sinua kohtaan vaan huonoa käytöstä siltä mieheltä!

Tämä tuntuu parhaalta vaihtoehdolta! Täytyy ottaa asia puheelsi, kun hänet seuraavan kerran selvinpäin näen. Pitäisi vaan päästä miehen kanssa olemaan hetki kaksin. Kuinkahan sen järjestäisi?

Yhteistyössä