Ystävän mies lähenteli minua ja minäkin mokasin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luuseri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tietenkään kaverin miehiä ei yritetä, ja eihän tässä ollut edes siitä kyse! Varatun osapuolen tehtävä on pitää ne himot kurissa ja housut jalassa!

Sinä se varsinaiselta järjen valolta vaikutat. Tunnetko sellaista, kuin lojaalius ystävää kohtaan? Jos mies on niin kusipää, että lähentelee ystävää, niin mielestäsi on ok ystävän vastata suuteluihin jne.?
Olisiko ollut ok myös vähän paneskella? Mieshän sen aloitteen teki, ei kai sekään nyt sitten ystävän vika ole.
Kunnon ystävä kietäytyy lähentely-yrityksistä ja infoaa tilanteesta ystäväänsä. Sellainen on kunnon ystävä, ystävä jolle ei tilanteesta suututa. Nimim. kokemusta on.

Kyllä, varatun osapuolen tehtävä on pitää ne himot kurissa ja housut jalassa, mutta kyllä kertoo aika helvetin paljon ihmisestä jotain, jos sinkkuna yrittää toistuvasti pokailla varattua. Kyllä on vikaa ja syytä sinkussakin, jos tieten tahtoen yrittää toisten perhettä rikkoa. Ei se ole mikään "sinkku ei ole vastuussa kenellekään, joten voi tehdä mitä vaan toisista välittämättä" -juttu.

Eikä ole kyse naisten logiikasta, moni mies on samaa mieltä.
Ei sinkuilla ole mikään helvetin erityisoikeus lähteä hiekoittamaan ja rikkomaan muiden ihmissuhteista määrätietoisesti. Vähän pitäisi kunnioittaa myös muita ihmisiä.

Pitäisikö sinun jatkossa perehtyä asioihin
1. lojaalius ystäviä kohtaan
2. kunnioitus toisia ihmisiä kohtaan sekä toisten parisuhteita kohtaan?

• Tykkää
Reactions: Rabamurakas
Siis jessus, kuten Vicy sanoi että voi tätä naisten logiikkaa! Minä mieluummin kuolen vanhana piikana, kuin vaaleanpunaisten lasien läpi katsotussa parisuhteessa. Eihän tähän voi edes sanoa mitään, kun tuntemattomatkin on sitä mieltä että sinkku se on aina joka varattua iskee. Te olette niin sokeita mutta jatkakaa vaan rauhassa, ei olisi ilman sokeuttanne varmasn yhtään parisuhdetta kasassa.

Humalan taakse on aina niin hyvä piiloutua,selittää kaikki humalatilalla...mutt ei se niin mene!Humalassakin tehdyllä teolla on seuraamukset.
Syyllisiä on tasan kaksi:sinä ja se kaverisi puoliso.Saattaapi olla että menetit kaverin,kaverisi menetti puolison - ivallinen JOS olisin: kannattiko?Oliko kaikki sen väärti?Mutta mä en aio olla ivallinen,joten:tehtyä ei tekemättömäksi saa,anteeksi saa ja kannattaa aina koittaa pytää..

Siis jessus, kuten Vicy sanoi että voi tätä naisten logiikkaa! Minä mieluummin kuolen vanhana piikana, kuin vaaleanpunaisten lasien läpi katsotussa parisuhteessa. Eihän tähän voi edes sanoa mitään, kun tuntemattomatkin on sitä mieltä että sinkku se on aina joka varattua iskee. Te olette niin sokeita mutta jatkakaa vaan rauhassa, ei olisi ilman sokeuttanne varmasn yhtään parisuhdetta kasassa.

Käsi sydämelle nyt hei. Tuntematonkin sen tajuaa että et nyt ihan rehellinen ole, edes itsellesi. Sinä olet sokea tuolle sinun vääristyneelle asenteellesi "rakkaitasi" kohtaan.
Nimimerkkisi kuvaa hyvin sinun kaltaisiasi ystäviä.

No miten tuossa kävi? Sä sait vihat niskaasi oikeutetusti mutta entäs miten se ystäväsi nyt pärjäilee? Ootkos sitä kertaakaan miettiny tuossa itsesäälissäsi?

.Se ihana, rakastava ja uskollinen mies, joka ei muita naisia halua.

Samalla ystäväni syöksyy ulko-ovesta eteemme huutaen. Hän oli nähnyt kaiken ikkunasta. Ystäväni, joka on aina luottanut mieheensä, oli jostain syystä jäänytkin seuraamaan tilannetta ikkunasta.

Mulle tulee tässä ensimmäisenä mieleen että ikkunasta on pitänyt jäädä tilannetta seuraamaan juuri tämän "ystävän" epäluotettavuuden vuoksi, ei miehen.

Ja kuten itse kirjoitit, ystäväsi näki itse ikkunasta tapahtumat, ja näin osasi määritellä itse ketä syyllistää. :)

Sä ite kirjotit tänne tarinasi, mitä tähän ois pitäny vastata? Haukkua se mies? Kukaan tässä ketjussa ei ole käsittääkseni miehen tekemisiä puolustellut vaan kritisoinut sinun toimiasi ystävänä. Ne eivät ole hyväksyttäviä. Tiedät sen itsekin. Et sinä ollut vain "siinä paikassa väärällä hetkellä" vaan sinä ihan tietoisesti petit ystäväsi luottamuksen.
Ja tuntui mieskin pettäneen naisensa kerta myös tälle huusi, kunnes tämä sammui......

Mulla tuli sama mieleen. Kerran mä halusin yhden miehen iholle pyrkivän muijan pihalle meiltä mutta halusin siihen saada kunnon syyn ettei tarvii enää ystävyyttä jatkaa. Tämä oli keino siihen.

Ehkä tässäkin tapauksessa tuo oli naisen hinta jonka hän oli valmis maksamaan päästäkseen petollisesta ystävästä eroon. Voisin uskoa hyvin kun luuserin tekstejä lukee.

Kukaan tuskin hani-puitteli tätä miestä tai puolusteli sitä limaista häntäheikkiä, mutta kun ap kirjoitti tekstinsä ja heittäytyi marttyyriksi niin olihan hänelle nyt sanottava suorat sanat. Oikein naurattaa noiden kaikenmaailman kevykenkästen naisten tyyli heittäytyä viattomaksi osapuoleksi vaikka todellisuudessa ovat oikeita petoja. Yhtä petoja kuin nämä pettäjämiehet. Voin jo nähdä sieluni silmin kuinka aapee on ensin suruitta nuoleskellut toisen ukkoa (ja tämä pettäjä sika suudellut naisensa kaveria) ja sitten kyynelsilmin räpsytellyt silmiään ja anellut armoa ja tekeytynyt täysin syyttömiksi. Tuollaisille on nimikin jota olen yrittänyt kaunistella tässä ketjussa.....;)
Peto mikä peto.

Yhteistyössä