Hyvän ystävän mies haluaa minua!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmärrettävästi harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
se mitä ystäväsi ei tiedä niin ei myöskään satuta häntä.

Tätä minäkin vähän ajattelin. Koska kaikki tosiaankin on jäänyt vaan puheen tasolle, mitään hän ei ole koskaan yrittänyt.
Itse epäilen sen olevan vain jonkunlaista haaveilua, mitä moni ihminen muutenkin tekee. Hän vaan sen humalassa vahingossa(?) päästää suustaan ulos.

Alkuperäinen kirjoittaja juuri näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Kännihöpinöitä, itse laskisin toisesta korvasta ulos vaan. :)

samaa ajattelin!! Ap nyt siellä kuvittelee että ystävän mies kovastikkin haaveilee ja himoitsee häntä.. hohhoijaa..

Mistäs sinä minun kuvetelmat tietäisit? Jos olisin sitä mieltä, että ystäväni mies minua kovastikkin himoitsee, en kyselisi täällä mitään vaan tottakai välttelisin miehen seuraa täydellisesti.
Sanoin vain esimerkkinä, että kyllähän ihmiset muutenkin haaveilee muista. Ääh, en jaksa edes vaivautua selittämään enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraskin:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
se mitä ystäväsi ei tiedä niin ei myöskään satuta häntä.

Tätä minäkin vähän ajattelin. Koska kaikki tosiaankin on jäänyt vaan puheen tasolle, mitään hän ei ole koskaan yrittänyt.
Itse epäilen sen olevan vain jonkunlaista haaveilua, mitä moni ihminen muutenkin tekee. Hän vaan sen humalassa vahingossa(?) päästää suustaan ulos.

En kovin mielellään ikiä tänne laittaisi. Koitan tälläkertaa olaa täysin tunnistamattomissa.
Sanotaan kuitenkin näin, että ikää on reilusti enemmän kuin 25 kaikilla.

toivottavasti sulla on varaa menettää ystäväsi ja on humalaisen miehen imartelu sen arvoista... sillä jos ystäväsi saa tietää siitä jostain kun sä et oo kertonu ni eipä oo ystävää enää...( vaikka sun omalta mieheltäs)kai sä sille oot kertonu...ympyrä on vaan hyvä kiertään kehää...

Alkuperäinen kirjoittaja äityli:
toivottavasti sulla on varaa menettää ystäväsi ja on humalaisen miehen imartelu sen arvoista... sillä jos ystäväsi saa tietää siitä jostain kun sä et oo kertonu ni eipä oo ystävää enää...( vaikka sun omalta mieheltäs)kai sä sille oot kertonu...ympyrä on vaan hyvä kiertään kehää...

No höpö höpö. Jos ovatten aikuisia ihmisiä ja itsetunto kaikilla suht ok, niin tuskinpa tulee mitään seuraamuksia kännilänkytyksistä.

En ole kertonut ystävälleni mitään miehen käytöksestä, olen sen aina laittanut humalatilan syyksi.

Kun kirjoitit noin, niin onko tuota sitten tapahtunut kuinka monta kertaa ?

Alkuperäinen kirjoittaja ds:
Jos ymmärrät asian väärin?
kerta ei sen kummemmin mitään yritä.
luulet vaan et se on susta kiinnostunut.

Sitähän olenkin ajatellut, että on vaan humalan syyksi laitettavaa "miehistä" puhetta.
Viimeksi sanoi että, SÄ OOT KYLLÄ MAAILMAN IHANIN NAINEN. JOS ME EI OLTAS *NIMI* KANSSA YHESSÄ, ME OLTAS IHAN VARMASTI PARI. VITTU MÄ HALUUN SUA!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Sitähän olenkin ajatellut, että on vaan humalan syyksi laitettavaa "miehistä" puhetta.
Viimeksi sanoi että, SÄ OOT KYLLÄ MAAILMAN IHANIN NAINEN. JOS ME EI OLTAS *NIMI* KANSSA YHESSÄ, ME OLTAS IHAN VARMASTI PARI. VITTU MÄ HALUUN SUA!

Ja oletko tuntenut hänet kauemmin kuin tuon hänen puolisonsa ? Vai tunsitko ensin tämän naisen ja sitten hänen kauttaan tutustuit tähän mieheen ?

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
En ole kertonut ystävälleni mitään miehen käytöksestä, olen sen aina laittanut humalatilan syyksi.

Kun kirjoitit noin, niin onko tuota sitten tapahtunut kuinka monta kertaa ?

Joitakin kertoja. Ei kuitenkaan joka kerta, kun yhdessä olemme juhlimassa.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Ja oletko tuntenut hänet kauemmin kuin tuon hänen puolisonsa ? Vai tunsitko ensin tämän naisen ja sitten hänen kauttaan tutustuit tähän mieheen ?

Olemme siis naisen kanssa tunteneet 21 vuotta ja mieheensä olen tutustunut n 6 vuotta sitten, heidän alkaessaan seurustella.

Ap: mulla oli jokin aika sitten sama ongelma mutta lisäksi ystävän mies yritti kähmiä humalassa.. Kerroin omalle miehelle mutta en ystävälle. Kerran sitten yks kaveri näki ja kuuli tilanteen ja kertoi ystävälle..en sitten tiedä minkälaisen version mutta kavereita ei enää olla. Ja tää mun ex-ystävä tilitti kerran ennen tätä humalassa "kuinka sä aiheutat niin paljon ongelmia meidän avioliittoon" ja "jos mua ei olis, mun mies haluis olla sun kaa" jne.
Kuulin hiljakkoin että ko. pariskunta on nyt eronnut. Mua siitä huolimatta vaivaa toi että ystävyys meni vaikka asia kyllä yritettiin setviä puhumalla ja kaikki piti olla ok.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niin ja sun ystäväs miettii toisaalla samaa... kun sun miehes himoitsee häntä ja ei tiedä kertoako sulle vai ei..

No ei sentään =) Tiedän 100% varmuudella, ettei mieheni himoitse ystäviäni. Tai siis en tiedä, etteikö himoitse. Sen kyllä tiedän, ettei sitä heille sano vaikka himoitsisikin.

Alkuperäinen kirjoittaja kysyy:
entä tuo ystäväpariskunta ?

Molemmat pariskunnat naimisissa.

mutta ehkä hän vaan tavallaan piristää omaa parisuhdettaan, eikä tarkoita edes sillä mitään, saati sitten että tekisi sun kanssa jotain. Joten ota se vaan kohteliaisuutena, ainakin toistaiseksi :)

Sä selkeesti vastaat siihen miehen flirttiin. Jos miehelle sanoo suoraan EI tai antaa SELVÄSTI ymmärtää, ettei kiinnosta, niin kyllä ne rauhaan jättää. Tarpeeksi nihkeä vastaanotto noille puheille, niin ei tapahdy toista kertaa!

Ja toisekseen, tuo, mitä kerroit miehen sanoneen, antaa kyllä ihan selkeen kuvan, millaisena mies sinua pitää. Mieti, onko se sitä, mitä sinä haluat muiden sinusta ajattelevan?

Yhteistyössä