Hyvän mielen ketju :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)

Alkuperäinen kirjoittaja mustis:
Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)

Minoon ollu täälä mustana jo pari vuotta, vaikken minäkään äiti ole. Tosin on yritystä tulla semmoseksi. :)
Ei oo kukaan ajanu mua vielä poiskaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Alkuperäinen kirjoittaja mustis:

Minoon ollu täälä mustana jo pari vuotta, vaikken minäkään äiti ole. Tosin on yritystä tulla semmoseksi. :)
Ei oo kukaan ajanu mua vielä poiskaan. :D
Minäkin oon ollut täällä vuoden enkä ole äiti.

Mä jollain tavalla pidän badassin huumorista,samoin mun mielestä Fjongalla on joskus tosi hyviä näkökulmia asioihin. Rukoilijasirkkaa ihailen hänen järkähtämättömyytensä vuoksi,vaikka en aina allekirjoitakaan kaikkia hänen mielipiteitään :) Myös Eeminäiti vaikuttaa tosi symppikseltä. Missä on Kukkanen2? Aivan mahtava väittelykaveri :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä siinä on syynä, että on palsta muuttunut, osaatko sanoa?
En oikeastaan usko, että palsta on muuttunut. Pikemminkin uskon, että minä olen muuttunut. On ihan eri asia olla 40 v opiskeleva 15- ja 10-vuotiaiden lasten yh-äiti kuin 47 v yrittäjä, 22 ja 17 v nuorten äiti. Ja se vanhempi noista on asunut jo 1,5 vuotta omassa huushollissaan. Mun "lakisääteinen" äitiyteni päättyy vuoden kuluttua ja jo nyt tuntuu välillä vähän hassulta, että mä ylipäätään tällä palstalla enää keikun. Tällä palstalla vaan on kaikkien näiden vuosien aikana ollut niin mukavia ihmisiä, että heidän takiaan tänne uudestaan ja uudestaan vielä tulen. Vaikka ei enää olekaan mitään lapsiin liittyvää syytä enää tulla.

Minä taasen ikääntynenä olen löytänyt tänne tieni,saan vertaistukea joiltakin ja taas päinvastoin.Lapseni ovat jo aikuisia ,perheen perustaneita.Olen myös jo mummukin. :hug:

Kyllä muuten tulikin hyvä mieli. =)

Turkimas olet itse aina kaikille mukava ja hyväntuulinen.

En mä osaa sen kummemmin sanoa mitään, ei silleen oo pahaa sanottavaa kenestäkään.

Yhteistyössä