Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustis:Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)
Alkuperäinen kirjoittaja Elora Dana:Kirjauduin =)
Alkuperäinen kirjoittaja mustis:Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)
Minäkin oon ollut täällä vuoden enkä ole äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja mustis:Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)
Minoon ollu täälä mustana jo pari vuotta, vaikken minäkään äiti ole. Tosin on yritystä tulla semmoseksi.![]()
Ei oo kukaan ajanu mua vielä poiskaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En oikeastaan usko, että palsta on muuttunut. Pikemminkin uskon, että minä olen muuttunut. On ihan eri asia olla 40 v opiskeleva 15- ja 10-vuotiaiden lasten yh-äiti kuin 47 v yrittäjä, 22 ja 17 v nuorten äiti. Ja se vanhempi noista on asunut jo 1,5 vuotta omassa huushollissaan. Mun "lakisääteinen" äitiyteni päättyy vuoden kuluttua ja jo nyt tuntuu välillä vähän hassulta, että mä ylipäätään tällä palstalla enää keikun. Tällä palstalla vaan on kaikkien näiden vuosien aikana ollut niin mukavia ihmisiä, että heidän takiaan tänne uudestaan ja uudestaan vielä tulen. Vaikka ei enää olekaan mitään lapsiin liittyvää syytä enää tulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siinä on syynä, että on palsta muuttunut, osaatko sanoa?