Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mustis:Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)
Alkuperäinen kirjoittaja Elora Dana:Kirjauduin =)
Alkuperäinen kirjoittaja mustis:Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)
Minäkin oon ollut täällä vuoden enkä ole äiti.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja mustis:Täällä varmaan voin kysäistä että voinko mä ruveta mustaksi vaikken äiti vielä olekkaan? Lasten kanssa kyllä työskentelen ja täällä kumminkin pyörin lähes päivittäin=)
Minoon ollu täälä mustana jo pari vuotta, vaikken minäkään äiti ole. Tosin on yritystä tulla semmoseksi.![]()
Ei oo kukaan ajanu mua vielä poiskaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:En oikeastaan usko, että palsta on muuttunut. Pikemminkin uskon, että minä olen muuttunut. On ihan eri asia olla 40 v opiskeleva 15- ja 10-vuotiaiden lasten yh-äiti kuin 47 v yrittäjä, 22 ja 17 v nuorten äiti. Ja se vanhempi noista on asunut jo 1,5 vuotta omassa huushollissaan. Mun "lakisääteinen" äitiyteni päättyy vuoden kuluttua ja jo nyt tuntuu välillä vähän hassulta, että mä ylipäätään tällä palstalla enää keikun. Tällä palstalla vaan on kaikkien näiden vuosien aikana ollut niin mukavia ihmisiä, että heidän takiaan tänne uudestaan ja uudestaan vielä tulen. Vaikka ei enää olekaan mitään lapsiin liittyvää syytä enää tulla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä siinä on syynä, että on palsta muuttunut, osaatko sanoa?
En kyllä usko, että mitään lovea jää. Kuopus täyttää ens vuonna 18 eikä mullakaan oikeesti ole enää mitään annettavaa tälle palstalle, mitä en näiden 7 vuoden aikana ole jo antanut. Moneen kertaan. Lasteni "ikääntyessä" kasvan tältä palstalta ulos =) Niinkuin kuuluukin. Mä olen ihan pihalla niin vaippa-, vauvanruoka- kuin vaunumerkeistäkinAikansa kutakin, sanoin Keittis, kun junnulla rappusia pyyhki...vai miten se nyt meni?
En mä ihan heti ole poistumassa, mutta olen saanut kutsun yhteisöön, joka on tässä elämänvaiheessani enemmän mulle sopiva ja joka kerran kuussa tapaa toisiaan myös irl. Musta on tullut vanha, olen pehmennyt ja erakkoluonteeni alkaa väistyä, sillä musta on näin vanhemmiten erittäin mukavaa tavata ihmisiä oikeasti eikä vain virtuaalisesti. Joten voi olla, että jonain päivänä aika ei riitä enää molempiin.
Hyvin tietämäsi naisoletettu on kaiken pahan alku ja juuri. Palsta pilaantui hyvin pian kun hän tuli(t) paikalle Annalta mesoamaan ja ölisemään. Miesoletetut(kaan) eivät hyväksy hänen törkyviestejään ja antavat sopivaa palautetta takaisin foorumin pahimmalle häirikölle. Mustista naisista esim @Echo ja @AivanSama (ei sentäänNostin ketjun ylös alavalikon lukuvinkeistä.
Kun lapset lähtevät maailmalle, kehä menee myöhemmin umpeen. Haahuilet lasten leluisastoilla etsimässä lapsenlapsille sopivia tuliaisia ja lahjoja.
Kun tulin tälle palstalle luulin, että saan hyviä vinkkejä ja tietoa lapsiperheiden elämästä.
Totuus on karmea. Palsta on tappelutanner, jossa on kukkulan kuninkaana miesoletettu, joka päivystää palstaa kuin korppi puun latvassa kellon ympäri.
Hyvin tietämäsi miesoletettu Marko-Petri on kaiken pahan alku ja juuri. Palsta pilaantui hyvin pian kun hän tuli paikalle vankilasta mesoamaan ja ölisemään. Palstan lukijat eivät hyväksy hänen törkyviestejään ja antavat sopivaa palautetta palstan valvojalle.