Hyvän mielen ketju. Kaikki mukaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nobody
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nobody

Vieras
Mikä sinulla on tänään hyvin?
Onko asioita, joista olet onnellinen?

Me elämme taloudellisesti konkurssin partaalla ja stressin määrää en voi edes kertoa...mutta:
-minulla on monta pientä, ihanaa lasta, jotka tekevät minut hyvin, hyvin onnelliseksi monta kertaa päivässä! :heart:
-minulla on uskollinen aviomies, joka jaksaa yhä puhaltaa yhteen hiileen kanssani ja joka hellii ja rakastaa. :heart:
-meillä on ihanan rakas, joskin sotkuinen koti, täällä on hyvä olla, myrskysi maailmassa sitten kuinka tahansa. :heart:
-on tulossa syksy, joka on mielestäni aivan äärettömän ihana vuodenaika ja sen perään tulee sitten koko vuoden kohokohta: armas joulu, jota on hiljaa mielessäni kovasti odotan. :heart:
-saamme olla näinkin terveitä ja meillä tiukkuudesta huolimatta on tänäänkin syötävää. Olen onnellinen. :heart:

tuo minun ihana oma suukkosuuni hymyilee aina vaan :) 2 vuotias on niin ihanassa iässä kun kaikki on uutta ja jännää ja tutkimista on niin paljon :heart:

perjantaina saan syliin sen ihanaisen 6 veenikin kun haen iskän luota takas kotin :heart:

-Jaan alkavan päivän ja maakuntalehden joka aamu miehistä juuri minulle sopivimmin kanssa.
-Meillä on kolme vilkasta, reipasta ja viime lopussa jopa fiksua poikaa ja tämä neljäskin viimeistään viikon päästä tulossa maailmaan.
-Yön viileys helpottaa hellepäivän kuumuutta, jopa sormien turvotus on hiukan laskenut.
-Tämän aamun erikoisilo: mies toi kimpun tervakukkia maljakkoon kun haki postin.

Piika-äiti

Mulla on moniakin syitä olla onnellinen tänään ja monina muinakin päivinä.

Mulla on mukava työyhteisö ja viihdyn työssäni, mulla on käsittämättömän hyvä ja pitkäpinnainen mies, ihana lapsi, mulla menee hyvin mun harrastuksessa; pääsin juuri taas yhden ylemmälle tasolle, ostin uusia, kivoja vaatteita ja mulla (tai oikeastaan meillä) menee talodellisesti hyvin. :)

Tässä nyt joitakin asioita, jotka minut tällä hetkellä tekevät onnelliseksi.

Yhteistyössä