Hyväntahtoinen look-alike-ketju

Mun on sanottu muistuttavan Amy Winehousea ja Katy Perryä. Tyylillisesti ehkä mutta en oikeen muuten. Sitten olen kuulemma jonkun karvaisen jalkapalloilija miehen näköinen... Saa ehdottaa jos tulee joku mieleen! Mulla on tosn jossainpäin suomea kaksoisolento joka soittaa haitaria :D
 
Toki kiusattiin. Hampaista, silmistä, rinnoista, huulista...
Mä ole miettinyt samaa, ei siksi miltä näytät vaan siksi kun jatkuvasti lyttäät omaa ulkonäköäsi. Se on paha tapa joka varmaan usein kiusatuille jää. :( Toivottavasti Data opettaa sut siitä eroon:) Kenenkään ei tulisi haukkua ketään, itsensä mukaan lukien! Näyttää sitten miltä hyvänsä. Ei ole reilua itseä kohtaan, ei niitä kohtaan jotka näyttävät samalta, eikä niitä läheisiä kohtaan jotka pitävät sinusta.
(Ja muuten, sivuhuomautuksena, mun mielestä olet oikeasti tosi kaunis, olisin oikein mielelläni sun näköisesi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Data ja SuzieQ.
Mä ole miettinyt samaa, ei siksi miltä näytät vaan siksi kun jatkuvasti lyttäät omaa ulkonäköäsi. Se on paha tapa joka varmaan usein kiusatuille jää. :( Toivottavasti Data opettaa sut siitä eroon:) Kenenkään ei tulisi haukkua ketään, itsensä mukaan lukien! Näyttää sitten miltä hyvänsä. Ei ole reilua itseä kohtaan, ei niitä kohtaan jotka näyttävät samalta, eikä niitä läheisiä kohtaan jotka pitävät sinusta.
(Ja muuten, sivuhuomautuksena, mun mielestä olet oikeasti tosi kaunis, olisin oikein mielelläni sun näköisesi :)
Kyl mies kehuu mua alituiseen. Mie vaan nolostun siitä, mut tuntuu ihan kivalta jo. Olen siinä vaiheessa, että uskon, etten näytä suohirviöiden perheen pahnanpohjimmaiselta.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Kyl mies kehuu mua alituiseen. Mie vaan nolostun siitä, mut tuntuu ihan kivalta jo. Olen siinä vaiheessa, että uskon, etten näytä suohirviöiden perheen pahnanpohjimmaiselta.
Niin muuten, jäi kertomatta että olen itse tehnyt ihan samalla tavalla... Ei mua ulkonäöstä koulussa kiusattu, jossei kehuttukaan, mutta jotain pieniä trumoja jäi.. Ensimmäinen poikaystävä sitten sanoi vähän ajattelemattomia asioita ja mun oli todella vaikea uskoa mitään kehuja sen jälkeen. Nykyinen aviomies "kasvatti" tähän pisteeseen, että otan kehut vastaan ja sillon kun ei itseä oma ulkonäkö miellytä, koitan olla sanomatta sitä ääneen :stick: Aina joskus tuntuu suohirviöltä, mutta uskon vihdoin sen että mulle tärkeimmän ihmisen verkkokalvolle se suohirviö ei jostain syystä pääse, joten mitä sitten :)
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe

Yhteistyössä