En halua näyttää tuolta!! :xmas:No mitäs tuossa nyt oli kamalaa?? Eikös se Sangriakin oo vähän tän näköinen, jos en ihan väärin muista?
En halua näyttää tuolta!! :xmas:No mitäs tuossa nyt oli kamalaa?? Eikös se Sangriakin oo vähän tän näköinen, jos en ihan väärin muista?
Höpö höpö, tuohan on ihan ältsin kaunisEn halua näyttää tuolta!! :xmas:
Et haluis näyttää kauniilta ja seksikkäältä? Outo olet!En halua näyttää tuolta!! :xmas:
kerta se on ensimmäinenki.En halua näyttää tuolta!! :xmas:
Varmaan joo, en vaan käsitä sitä kauneutta. Joissain harvoissa kuvissa jossa hänellä ei ole transumeikkejä ja vajaata ilmettä, on ihan nätti toki. En vain näe sitä suurta upeutta. Olen outo varmaan. Reidet ja pylly hänellä oli tosi upeat kyllä! Sen pyllyn kun saisin minäkin!!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26943417:kerta se on ensimmäinenki.
kun ei vastaus on ei verrattaessa marilyniin. :O
mä näen monessakin ihmisessä. ei edes julkisuuden henkilöissä.Varmaan joo, en vaan käsitä sitä kauneutta. Joissain harvoissa kuvissa jossa hänellä ei ole transumeikkejä ja vajaata ilmettä, on ihan nätti toki. En vain näe sitä suurta upeutta. Olen outo varmaan.
Olen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26943477:mä näen monessakin ihmisessä. ei edes julkisuuden henkilöissä.
olet sä outo.
(ihan vähän)
ei sun silmiä vaivaa mikään. kun en näe minäkään tollasta.Olen.
Tosin en näe suurimmassa osassa yleisesti komeana pidetyissä miehissäkään mitään.
Mikä mun silmiä vaivaa?!
Tuon olen muuten kuullut aikaisemminkin!Mä en tiedä keltä mä näyttäisin, enkä luota oikein sellaisten palstalaisten arvioon, jotka on nähneet vaan mun kuvan, koska mähän lisään tänne vaan ne onnistuneimmat otokset.
Eli livenä nähneet osais ehkä sanoa, jos sellanen samannäköinen julkisuuden henkilö olisi?
Tiiru muuten EI näytä Marilyniltä (joka ei ole kaunis), mulla tulee Tiirusta mieleen sinkkuelämän Samantha.
Tosin tiiru on sirompi ja kauniimpi kun on siniset silmät, Samanthalla noi ruskeat silmät tekee vähemmän tiiruksi.
|OMä en tiedä keltä mä näyttäisin, enkä luota oikein sellaisten palstalaisten arvioon, jotka on nähneet vaan mun kuvan, koska mähän lisään tänne vaan ne onnistuneimmat otokset.
Eli livenä nähneet osais ehkä sanoa, jos sellanen samannäköinen julkisuuden henkilö olisi?
Tiiru muuten EI näytä Marilyniltä (joka ei ole kaunis), mulla tulee Tiirusta mieleen sinkkuelämän Samantha.
Tosin tiiru on sirompi ja kauniimpi kun on siniset silmät, Samanthalla noi ruskeat silmät tekee vähemmän tiiruksi.
:OAstrolabe
mä katoin kanssa ensin että mitä se data sekoilee. ei edes laittanu mitään toisen ihmisen kuvaa.:O
No tää on ihan samannäkönen!
Sama juttu Hetken piti kattoa ja kattoa ja vielä kattoa että onko tuo nyt joku muu mukaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;26943904:mä katoin kanssa ensin että mitä se data sekoilee. ei edes laittanu mitään toisen ihmisen kuvaa.
Heeeei. Ollaankos me törmätty joskus? :xmas:
(Mielikuva)
Minullekin voi laittaa. Tyttären mielipidettä en taida laittaa, ainakaan vielä