sie pelastit miun päivänNo kyllä mulla tuo näyttelijä tuli mieleen sinusta. Kasvoissa on jotain samaa. Ja mulla on silmälasit, viidet jopa, ja näen niillä ihan hyvin.
sie pelastit miun päivänNo kyllä mulla tuo näyttelijä tuli mieleen sinusta. Kasvoissa on jotain samaa. Ja mulla on silmälasit, viidet jopa, ja näen niillä ihan hyvin.
Muokkasin vähän viestiäsi. Onko se ihan helvetin vaikeaa laittaa niitä kuvia?!Alkuperäinen kirjoittaja Miun mielestä;26990856:Suzie Q
Tiiru
Keittiönoita
Data
Tytsi
Toki kiusattiin. Hampaista, silmistä, rinnoista, huulista...
Tätä on pakko kommentoida! Kiusattiinko sua koskaan koulussa ulkonäkösi takia?
Olen pahoillani, jos niin kävi
Todella upea ja kaunis!
No hyvä että siulle kelepaa.Todella upea ja kaunis!
Kyllä, ihan hyvin voisitte vaikka olla sisko ja sen veli. =)Myheritagen mukaan näytän tältä:
Juu, tuossa on kyllä samaa näköä. Paljon mun serkun näköinen myös.Kyllä, ihan hyvin voisitte vaikka olla sisko ja sen veli. =)
Mä ole miettinyt samaa, ei siksi miltä näytät vaan siksi kun jatkuvasti lyttäät omaa ulkonäköäsi. Se on paha tapa joka varmaan usein kiusatuille jää. Toivottavasti Data opettaa sut siitä eroon Kenenkään ei tulisi haukkua ketään, itsensä mukaan lukien! Näyttää sitten miltä hyvänsä. Ei ole reilua itseä kohtaan, ei niitä kohtaan jotka näyttävät samalta, eikä niitä läheisiä kohtaan jotka pitävät sinusta.Toki kiusattiin. Hampaista, silmistä, rinnoista, huulista...
Kyl mies kehuu mua alituiseen. Mie vaan nolostun siitä, mut tuntuu ihan kivalta jo. Olen siinä vaiheessa, että uskon, etten näytä suohirviöiden perheen pahnanpohjimmaiselta.Mä ole miettinyt samaa, ei siksi miltä näytät vaan siksi kun jatkuvasti lyttäät omaa ulkonäköäsi. Se on paha tapa joka varmaan usein kiusatuille jää. Toivottavasti Data opettaa sut siitä eroon Kenenkään ei tulisi haukkua ketään, itsensä mukaan lukien! Näyttää sitten miltä hyvänsä. Ei ole reilua itseä kohtaan, ei niitä kohtaan jotka näyttävät samalta, eikä niitä läheisiä kohtaan jotka pitävät sinusta.
(Ja muuten, sivuhuomautuksena, mun mielestä olet oikeasti tosi kaunis, olisin oikein mielelläni sun näköisesi
Niin muuten, jäi kertomatta että olen itse tehnyt ihan samalla tavalla... Ei mua ulkonäöstä koulussa kiusattu, jossei kehuttukaan, mutta jotain pieniä trumoja jäi.. Ensimmäinen poikaystävä sitten sanoi vähän ajattelemattomia asioita ja mun oli todella vaikea uskoa mitään kehuja sen jälkeen. Nykyinen aviomies "kasvatti" tähän pisteeseen, että otan kehut vastaan ja sillon kun ei itseä oma ulkonäkö miellytä, koitan olla sanomatta sitä ääneen :stick: Aina joskus tuntuu suohirviöltä, mutta uskon vihdoin sen että mulle tärkeimmän ihmisen verkkokalvolle se suohirviö ei jostain syystä pääse, joten mitä sittenKyl mies kehuu mua alituiseen. Mie vaan nolostun siitä, mut tuntuu ihan kivalta jo. Olen siinä vaiheessa, että uskon, etten näytä suohirviöiden perheen pahnanpohjimmaiselta.
Et... vaan tältäMyheritagen mukaan näytän tältä:
Tukassa on sama sävy mutta mulla on pitkä otsis ja niskasta lyhyempi. Kasvonpiirteissä ei mitään samaa
Tästä mulla tulee mieleen joku palstalainen, olikohan Sanna80?