[QUOTE="vieras";28161489]Mielellään toki vietän aikaa ihan yksinäänkin (siis ilman miestä) omien ystävieni kanssa jne., mutta kaipaisin myös sellaista oikeasti yhteistä elämää, jossa vietettäis aikaa myös kumppanin kanssa, reissattais, käytäis ihmisten ilmoilla yhdessä... Mutta ilmeisesti mä ajattelen sitten jotenkin lapsellisesti, jos se ei kerran ole parisuhteessa tavoittelemisen arvoista.
Päädyimme yhteen, koska meillä oli mukavaa yhdessä. Minulla oli miehen kanssa turvallinen olo. Tiedättehän, kun kokee olevansa turvassa sen ihmisen kanssa ja kokee, että voi luottaa. Se loi minusta hyvät edellytykset parisuhteelle. En välittänyt, vaikka moni asia oli käsityksiäni ihannemiehestä/-parisuhteesta vastaan, vaan halusin antaa hyvälle miehelle mahdollisuuden. Olin varma, että tuollaisen miehen kanssa suhde onnistuu. Pikkuhiljaa silmäni ovat auenneet eli olen ymmärtänyt, että siihen vaaditaan niin paljon muutakin.
Toki työstämällä tämän suhteen saisi varmasti kestämään. Mikäs tässä on ollessa. Voimmehan jatkaa elämää tähän tapaan jatkossakin: menemme omia menojamme eli pidämme ns. erilliset elämät, mutta asumme saman katon alla. Ei meidän tarvitse välttämättä riidelläkään, sillä olo on aika välinpitämätön. Se on harmillista, että seksiäkään ei ole. Kyllä tämä näin menisi vaikka hautaan saakka, jos en ajattele itseäni. Mutta kun alan todella pohtia sitä, olenko onnellinen, niin pystyn välittömästi sanomaan, että en ole. Niin kunnollinen kuin mieheni onkin. Ilmeisesti olen sitten päästäni vialla kun tämä ei "riitä"...[/QUOTE]
Onko sinulla vaikea ilmaista itseäsi, ovatko nämä molemmat kirjoituksesi sinun?
Hyvä mies, mutta silti paha olla??
Onko kokemuksia tai viisaita sanoja... Mulla on hyvä mies, hän on todellakin kunnollinen ja ottaa minut huomioon, rakastaa... Tekee kaikkensa vuokseni. MUtta en ole tyytyväinen. Miestä arvostan kyllä todella paljon, ja tuntuuhan se hyvältä, kun tietää toisen välittävän. Silti tuntuu että tuhlaan elämääni mieheen, jonka kanssa meillä ei ole yhteisiä harrastuksia, ei yhteisiä ystäviä, ei juurikaan yhteisiä kiinnostuksen kohteitakaan. Olen tyytymätön, onneton, tuntuu pahalta. Kuinka voin olla tyytymätön suhteessa, kun mies on noin ihana? Tiedän kyllä, että hyviä miehiä on harvassa, mutta onko se syy elää sellaisen miehen kanssa, jota ei ehkä rakasta?