Mä tiedän että mulla on helppo elämä, mutta silti ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
muutama pieni asia :headwall: :headwall:
- vanhat huonekalut pitäis saada uuteen kotiinsa sunnuntaina, mies unohti tuoda pahvilaatikoita, että saadaan tavarat purettua.

- tavarat pitää purkaa tänään, sillä mulla on huomenna työpäivä

- mies ei vieläkään ole hakemassa pahvilaatikoita, vaan keittelee tuolla kahvia.

- mä itse olen ollut laiska ja saamaton, helvetin väsynyt ja puhkipoikki, päätä särkee joka ikinen päivä, kaikki kotityöt tuntuu mahdottoman suurilta tehdä.

- lasten huoneeseen on tilattuna lepotuoli, mutta se ei mahdu sinne, ellei isoa televisiota viedä pois. Mieshän ei tähän suostu. Miten saadaan sitten tavarat mahtumaan?

- rahaa on tuhlattu remonttiin sen verran paljon (budjetti ylitetty täysin :ashamed: ), että nyt täytyy sitten ressata joululahjojen takia.

- Vaikka mulla on kaikki periaatteessa hyvin, miksi mä olen näin tyytymätön ja väsynyt?

Nyt mä tulin makkariin pillittämään ja kaikki hävettää :( Tämäkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
:hug: Muutto ja remppa on raskasta! Kyllä se siitä helpottaa kun tavarat on paikoillaan. :D

Ei ole edes muutto, vaan rempataan, ja vanhat huonekalut on myyty. Iso kulmakirjahylly missä on ältsysti roinaa, tv, vahvistimet ja kaikki pitää saada tieltä pois, tänään :(

Miten jotkut osaa olla ressaamatta kaikkea? Mä tyhmä sitten väännän ressin asiasta ku asiasta :(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
No, kyllä se siitä...
Asioilla on tapana järjestyä...

Nojuu, se on kyllä totta. Tää vaihe kun pitäisi ALOITTAA tekemään jotain niin on ihan kaamea. Me ollaan miehen kanssa tälläsiä pienenkin probleeman alla, että aletaan riitelemään pienistä :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
:hug: Muutto ja remppa on raskasta! Kyllä se siitä helpottaa kun tavarat on paikoillaan. :D

Ei ole edes muutto, vaan rempataan, ja vanhat huonekalut on myyty. Iso kulmakirjahylly missä on ältsysti roinaa, tv, vahvistimet ja kaikki pitää saada tieltä pois, tänään :(

Miten jotkut osaa olla ressaamatta kaikkea? Mä tyhmä sitten väännän ressin asiasta ku asiasta :(

Ajattele, ettei se ressi mitään auta. Mä en osaa ressata, kun en tiedä mitä siitä ressistä hyötyisin.. Asiat sujuu ressaamattakin ihan samaan tahtiin.. :D

Ajattele, ettei se ressi mitään auta. Mä en osaa ressata, kun en tiedä mitä siitä ressistä hyötyisin.. Asiat sujuu ressaamattakin ihan samaan tahtiin.. :D

No ei se auta. Jokohan mä kohta uskaltaudun pois täältä makkarista tonne tekemään valmisteluja, että saadaan kamat nopsaan laatikoihin sitten kun ne laatikot joskus saapuis vielä paikalle :snotty: Mulla on kai joku kaamosväsymys vai mikä se oli :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
No, kyllä se siitä...
Asioilla on tapana järjestyä...

Nojuu, se on kyllä totta. Tää vaihe kun pitäisi ALOITTAA tekemään jotain niin on ihan kaamea. Me ollaan miehen kanssa tälläsiä pienenkin probleeman alla, että aletaan riitelemään pienistä :ashamed:
Meillä joskus sama ja sit opittiin kompromissit ja oleminen hiljaa

Remppaaminen on kuule kamalaa aikaa vaikka olisi vähän rennompikin tyyppi muuten. Se vaan käy hermon päälle. Tsemppiä! Olet ihan normaali..

Mäpä kerron: Mulla ihana duuni, ihana mies ja uusi ihana asunto. Kolme kuukautta sihisin kuin kissa ja väänsin tappelua joka asiasta kun rempattiin.

Kaikki muut vaan oletti mun olevan niin onnellinen kun olin muuttamassa rakastamani miehen kanssa ekaa kertaa yhteen ja saatiin suunnitella ja sisustaa itse kaikki alusta asti.. Vähänpä mua hävetti tunnustaa, että eipä tässä paljon iloa ole ollut kun tapellaan joka viikonloppu IKEAn käytävillä ja ketuttaa kun ei tule kylppäristä lämmintä vettä.. Ei taida olla niin hyvää elämää jossa remppa ei ottaisi raskaasti päähän.. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Remppaaminen on kuule kamalaa aikaa vaikka olisi vähän rennompikin tyyppi muuten. Se vaan käy hermon päälle. Tsemppiä! Olet ihan normaali..

Juu, mä edelleen ihailen niitä, jotka kykenee sen oman talon rakentaa ja tekemään ties kuinka valtavia remontteja. Meillä nää pienetkin tuntuu olevan yhtä tuskaa, tosin näillä on hyvä harjoitella, jos joskus tulevaisuudessa tulee urakoitua jotain suurempaakin. Kai tässä molempia vähän jännittää miltä se lopputulos sitten näyttää, onko meidän maut ihan suolesta vai tuleeko tästä jopa ihan siedettävän kiva koti :) Ja tietenkin kun kummallakin meistä on ne omat näkemykset, miten asiat pitää hoitaa ja millaisen tästä haluaa.. *huoh* Laitanpa kuvia sitten muutaman viikon päästä kun on valmista :)

hei hei hei, nyt istut alas ja hengität. Käy keittämässä teetä tai hae lähimmästä kaupasta siideri/olut.

Kaikki järjestyy! Meillä on 2 vuoden remontti takana. Molemmat oltiin väsyneitä ja parisuhde koetuksella. Kaikki vähemmän tärkeät asiat sysäät sivuun hetkeksi. Teet vain ne mitä on pakko. Lepää, nuku, ulkoile... kyllä siitä hyvä tulee.

Yhteistyössä