No mua ei haittaa yhtään, kyllähän maailmaan ääntä mahtuu! Mutta tiedän kyllä että joitain ottaa itku aivoon. Varsinkin jos lapsi on jo vähän isompi ettei mikään vauva enää muttei mikään isokaan. Mutta itse en ole välittänyt muiden katseista jos naperoni ovat siinä 2v uhman korvilla heittäytyneet lattialle ja karjuneet suoraa huutoa.
Muutenkin muiden ihmisten tuijottaminen on typerää, mitä se auttaa? Itse oon saanut monet vieraiden lasten raivarit loppumaan kun olen tokaissut kiukuttelevalle lapselle jotain tai vaikka näyttänyt hassun ilmeen jos lapsi on katsonut mua päin. Siinä unohtuu kiukut jos tuntematon nainen näyttää vaikka apina ilmeen kassajonossa
Huumori auttaa aina ja lisäksi niiden naperoiden ilmeet on niin loistavia kun ensiks ovat niin raivona ja sit kiukku unohtuu ja kasvot vakavoituu ja lopuksi on enää vaikea pidätellä naurua! 
Muutenkin muiden ihmisten tuijottaminen on typerää, mitä se auttaa? Itse oon saanut monet vieraiden lasten raivarit loppumaan kun olen tokaissut kiukuttelevalle lapselle jotain tai vaikka näyttänyt hassun ilmeen jos lapsi on katsonut mua päin. Siinä unohtuu kiukut jos tuntematon nainen näyttää vaikka apina ilmeen kassajonossa