"Huumor-miehen" vaimona...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vitsitvähissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko vaimosi siis mielestäsi nyt tehnyt väärin sinua kohtaan?

Onko vaimosi asia tulla sinun perääsi mökille, kun taas "niin hienosti" suostuit keskustelemaan?

Tämä ketju ei olisi ikinä syntynyt, jos olisit joskus kuunnellut vaimoasi.

Tämä ketju ei olisi koskaan pitkittynyt tällaiseksi, jos olisit ollut valmis keskustelemaan yhdessä vaimosi kanssa.

Tämä oli ainoa keino saada sinut heräämään ettei hänellä ollut hyvä olla KOSKA ET KUUNNELLUT mitä toisella on sanottavanaan, vaan vedit siitä huumoria.

Etkä vieläkään osaa kuin syytellä vaimoasi tästä ketjusta, ja mököttää mökillä.

Toivottavasti ap jättää sinut. Ansaitsee varmasti parempaa. Jonkun joka osaa myös kuunnella, eikä ole aina itse äänessä, ja ottaa hänet tosissaan kun on sanottavaa.

Vielä kerran. Onko vaimosi tehnyt väärin sinua kohtaan, jos niin mitä?

Korjaus.

Vai pitää vaimon ajella vielä edestakas tän huumorimiehen takia. Kunnon pelle äijä. Uskomatonta että tulee vielä tänne puolustautumaan. Kaikesta päätellen ei itse mielestään ole tehnyt mitään väärää. Jos mä olisin tää vaimo, en todellakaan lährtisi johonkin mökilke ajelemaan sen takia, että itsekäs mies siellä mököttää.
Elä usko, ei tämä ole mikään ap: n huumormies! Hyvin kyl eläytyy osaansa, teidän
härnäämiseen!

Et niin, sinä et todellakaan tekisi sitä että lähtisit johonkin mökille ajelemaan sen jälkeen että olisit henkilökohtaisia asioita märehtinyt julkisilla "mamma-palstoilla". Sinä tekisit vain tuon märehtimisen. Mutta sinähän oletkin sinä...

Mun mies on hoitanut asiansa aina sen verran hyvin, että mun ei ole koskaan tarvinnut tulla mammapalstalle hänestä valittamaan...

Väännetään nyt rautalangasta sitten kun kerran ei haluta ajatella asiaa myös minun kannaltani...

Kyllä on vaimoni tehnyt väärin minua kohtaan kun on minulta kysymättä kirjoitellut minulle henkilökohtaisia asioita julkisella foorumilla ja vielä vahvasti arvostelevaan sävyyn. Olisi edes yrittänyt sanoa aikeistaan ennen kirjoittamistaan.

Se 4 tuntia suuntaansa ajo on aika pieni teko tuon asian jälkeen.

Kyllä ketju ei olisi syntynyt jos olisin enemmän kuunnellut vaimoani ja vakavoitunut välillä. Myönnän, se oli sitten liikaa. Siltikin tästä olisi pitänyt etukäteen minulle kertoa.

Tämä ketju oli pitkittynyt ennen kuin edes tästä tiesin, siihen ei minulla ole osaa eikä arpaa.

Tämä ketju ei ollut ainoa keino saada minua heräämään tilanteeseen, mutta ehkä se oli sitä vaimon mielestä.

Osaan muutakin kuin syytellä vaimoani ketjusta olen, tänään tehnyt rakentvan kompromissi ehdotuksen (yhteiskuntasopimuksen hengessä), joka on vaimolla mietinnässä. Tämä ei ole vain minun ongelmani, kummankin pitää tehdä muutoksia.

Uskomatonta että kehtaat sanoa minulle joka olen sinulle täysin tuntematon ihminen, kehtaat sanoa että toivottavasi vaimoni jättää minut! Minä en koskaan huumorissani toivonut kenellekkään tuollaista henkilökohtaista tragediaa, en koskaan. Sietäisit hävetä!

Ja vielä, kyllä on tehnyt vaimoni minulle väärin ja se on tänään vaimon kanssa keskusteltu. Ja olen myös myöntänyt tehneeni hänelle väärin, kun en osannut arvioida hänen sietokykyään yhteisesti hyväksi tarkoittamani huumorin eteen. Siinä yritän olla jatkossa tarkempi, jos vaimon kanssa jatkamme.

Onko vaimosi siis mielestäsi nyt tehnyt väärin sinua kohtaan?

Onko vaimosi asia tulla sinun perääsi mökille, kun taas "niin hienosti" suostuit keskustelemaan?

Tämä ketju ei olisi ikinä synynyt, jos olisit joskus kuunnellut vaimoasi.

Tämä ketju ei olisi koskaan pitkittynyt tällaiseksi, jos olisit ollut valmis keskustelemaan yhdessä vaomosi kanssa.

Tämä oli ainoa keino saada sinut heräämään ettei hänellä ollut hyvä olla KOSKA ET KUUNNELLUT mitä toisella on sanottavanaan, vaan vedit siitä huumoria.

Etkä vieläkään osaa kuin syytellä vaimoasi tästä ketjusta, ja mököttää mökillä.

Toivottavasti ap jättää sinut. Ansaitsee varmasti parempaa. Jonkun joka osaa myös kuunnella, eikä ole aina itse äänessä, ja ottaa hänet tosissaan kun on sanottavaa.

Vielä kerran. Onko vaimosi tehnyt väärin sinua kohtaan, jos niin mitä?

Väännetään nyt rautalangasta sitten kun kerran ei haluta ajatella asiaa myös minun kannaltani...

Kyllä on vaimoni tehnyt väärin minua kohtaan kun on minulta kysymättä kirjoitellut minulle henkilökohtaisia asioita julkisella foorumilla ja vielä vahvasti arvostelevaan sävyyn. Olisi edes yrittänyt sanoa aikeistaan ennen kirjoittamistaan.

Kyllä ketju ei olisi syntynyt jos olisin enemmän kuunnellut vaimoani ja vakavoitunut välillä. Myönnän, se oli sitten liikaa. Siltikin tästä olisi pitänyt etukäteen minulle kertoa.

Tämä ketju oli pitkittynyt ennen kuin edes tästä tiesin, siihen ei minulla ole osaa eikä arpaa.

Tämä ketju ei ollut ainoa keino saada minua heräämään tilanteeseen, mutta ehkä se oli sitä vaimon mielestä.

Osaan muutakin kuin syytellä vaimoani ketjusta olen, tänään tehnyt rakentvan kompromissi ehdotuksen (yhteiskuntasopimuksen hengessä), joka on vaimolla mietinnässä. Tämä ei ole vain minun ongelmani, kummankin pitää tehdä muutoksia.

Uskomatonta että kehtaat sanoa minulle joka olen sinulle täysin tuntematon ihminen, kehtaat sanoa että toivottavasi vaimoni jättää minut! Minä en koskaan huumorissani toivonut kenellekkään tuollaista henkilökohtaista tragediaa, en koskaan. Sietäisit hävetä!

Ja vielä, kyllä on tehnyt vaimoni minulle väärin ja se on tänään vaimon kanssa keskusteltu. Ja olen myös myöntänyt tehneeni hänelle väärin, kun en osannut arvioida hänen sietokykyään yhteisesti hyväksi tarkoittamani huumorin eteen. Siinä yritän olla jatkossa tarkempi, jos vaimon kanssa jatkamme.

Kyllä sanon että pitäisi erota, koska mielestäni olet todella itsekeskeinen ihminen, ja vaimosi vaikuttaa juuri niin kiltiltä ettei sitä ole aiemmin uskaltanut ilmaista.
Ihan sama onko väkivalta henkistä vai fyysistä, en ikinä käske ketään sellaiseen suhteeseen jäämään.

Olet onnistunut kääntämään tämän jutun kokonaan vaimosi syyllistelemiseksi.
Järkevä mies ei todellakaan olisi tullut tänne puimaan vielä asiaa ja puolustelemaan itseään, vaan kauhistunut että tuollaista tulee ilmi, ja koettanut korjata asian. Ei ajaa mökille piiloon haukkumaan vaimoaan että haki apua kun sinä et kuunnellut. Ei sua kukaan tunne tällä palstalla.
Ja siksi tämä oli ap.nkin ainoa mahdollisuus anonyymisti pyytää apua.

Olet hiiri et mies.

Ei hyvää päivää.... Joo. Annan olla. Ja ennenkuin sanot "hyvä" Niin sanon että niin on.

Kyllä on vaimoni tehnyt väärin minua kohtaan kun on minulta kysymättä kirjoitellut minulle henkilökohtaisia asioita julkisella foorumilla ja vielä vahvasti arvostelevaan sävyyn. Olisi edes yrittänyt sanoa aikeistaan ennen kirjoittamistaan..

EEEEhhehhehhhheeeee :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

EEEhhhehheheeeeeeeee :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

TOROLOLOLOOO :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

HEhhehhehheeeee :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

LOLLOtilollotilooo :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Mitä eroa on mustilla ja vihreillä oliiveilla?
- Musti on koira.

Mitä yhteistä on soijapavuilla ja dildolla?
- Molempia käytetään lihan korvikkeena.

Pari muuten vaan "hauskaa" :

Montako sovinistia vaaditaan vaihtamaan palanut keittiön lamppu?
- Ei yhtään, tiskatkoon huora pimeässä.

Mitä saadaan kun yhdistetään kilpikonna ja apina?
- Kypäräpäinen turkulainen.

Nyt saa sitten nauraa :p . Lisää tulee myöhemmin.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Perussuomalainen Keijo palasi töistä kotiin ja havahtui makuuhuoneesta kuuluvaan vaimonsa kiimaiseen voihkimiseen. Keijo juoksi hädissään rappuset ylös ja tempaistuaan makuuhuoneen oven auki hän näki poikansa nussivan äitiään kuin viimeistä päivää. Tästä helpottuneena Keijo huokaisi; “Huh, minä jo säikähdin että täällä joku mamu tyydyttää mun naista”.

Mitä perussuomalainen isä sanoi pojalleen jonka löysi tuijottavan nukkuvaa siskoaan ky*pä pystyssä?

- siitä vaan!

Synti painoi perussuomalaisen Timon mieltä joten hän päätti mennä pastorin tykö huojentamaan mieltään.

“mikä mieltäsi painaa?” pastori kysyi

“Oi isä, olen tehnyt syntiä. Raiskasin tänä aamuna koulumatkalla olleen lapsen ja otin hänen repustaan kinkku-juustoleivän” Timo vastasi.

Hetken mietinnän jälkeen pastori armahti Timoa;

“Timo, saat syntisi anteeksi jos rukoilet tänään kolme kertaa ja lupaat ettet ikinä enää vie toisten eväitä sillä siitä tulee paha mieli”

Miksi kutsutaan paikkaa jossa perussuomalaisten seksiobjektit kokoontuvat?

Päiväkodiksi.

Mikä on perussuomalaisen Eskon ihanin joulumuisto?

Se kun päiväkodin lapset jakoivat piparia.

Parikymppiset somaliveljekset Sisu-Mohammed ja Yussif Halla-Abu seisoskelivat ostarin kulmilla kun heidän ohitseen käveli vaalea 12-vuotias koulutyttönen. Tytön kauneudesta huumaantuneena veljekset tokaisivat paikalle tulleelle Persu-Petelle;

“Tuu Pete, mennään panee tota porukalla!”

Tähän närkästynyt Persu-Pete vastasi;

“Hyi Vittu! Mua ei tollaset kulahtaneet puumat kiinnosta pätkääkään”

Erään pohjalaisen kunnan valtuuston ainoa vihreä valtuutettu Kukka-Ilona teki aloitteen että kunnassa järjestettäisiin vuosittainen juhlapäivä jonka tarkoitus olisi muistaa/kunnioittaa jokaisen ihmisen ensimmäistä seksikumppania.

Perussuomalaisten valtuustoryhmä vastusti ajatusta yksimielisesti täysin turhana ehdotuksena ‘koska meillä on olemassa jo äitienpäivä’.

Millä toisella nimellä kutsutaan perussuomalaisten perhejuhlia?

Parinvaihto-orgioiksi.

Lappilainen taksikuski ajeli kotiin pikkutunneilla kun hän huomasi Soldier of Odinin kävelevän vastaan simpanssin kanssa. Hämmästynyt kuski pysäytti auton ja kysyi ihmeissään:

“Mistä ihmeestä sinä tuon löysit?”

Tähän simpanssi vastasi: “Tuolta vanhan huoltoaseman pihasta seisoskelemasta. Otin sen mukaan sieltä pakkasesta partioimasta kun eihän siellä kylällä ole asunut ketään kymmeneen vuoteen”.

Oli lauantai-ilta ja kello läheni puolta yötä. Mustalainen norkoili kädet taskussa valmiina yhteenottoon jos joku valkolainen sattuisi syrjimään tai vittuilemaan. Lähistöllä asialleen omistautunut Soldier of Odin seurasi silmä kovana ja askel askeleelta aiemmin bongaamaansa epäilyttävää somalimiestä jolla varmasti oli raiskaukset ja semmoiset mielessä. Tunnelma oli levoton ja jännittynyt.

Yhtäkkiä paikalle ryntäsi konstaapeli joka huusi;

“Nyt jumalauta sammutatte valot, menette omiin sänkyihinne ja lopetatte sen saatanan sellissä pörräämisen!”

Kirjoitat että "Ei sua kukaan tunne tällä palstalla" ja silti kehtaat sanoa että minun vaimoni pitäisi jättää minut! Etkö huomaa minkäänlaista ristiriitaa? No, onneksi se päätös kuitenkin on paremmissa käsissä.

Onko sinulla myös luetunymmärtämisessä ongelmia? Minä en ole edes pyrkinyt kääntämään tätä vaimoni syyllistämiseksi. Alkuperäinen ongelma oli että "löin kaiken leikiksi" ja se on minun syyni. Vaikka minä pystyn tekemään näin yhteisen hyvän vuoksi, niin vaimoni ei sitä jaksa ja se minun olisi pitänyt huomata ja siihen reagoida. Siinä on minun virheeni. Mutta vaimoni reaktio tähän oli väärä, siis tämä salassa kirjoittelu minun asioistani. Teidän kommentoiijien virheitä en viitsi edes enää ottaa esille, kun ette edes halua niitä tajuta, saati sitten myöntää...

Niin järkevä mieskö olisi vaan hyväksynyt, että häntä saa panetella ihan täyttä häkää, ilman että kukaan edes yrittää puolustaa. No, ehkä järkevä mies nyt saa edes oman puolensa kertoa, vai mikä se sellainen "oikeudenkäynti" on jossa syytetty ei saa edes puolustautua? Pitäisi vaan hyvöksyä syytökset ja olla hiljaa? Ei kyllä syö järkevyytttä jos haluaa kertoa omn puolen tarinasta näille itse itsensä valinneille "lautamiehille".

Ja toki voit tehdä omia arvioita mihin lajiin kuulun, mutta se tuntuu kertovan enemmän sinusta kuin minusta...

Kyllä sanon että pitäisi erota, koska mielestäni olet todella itsekeskeinen ihminen, ja vaimosi vaikuttaa juuri niin kiltiltä ettei sitä ole aiemmin uskaltanut ilmaista.
Ihan sama onko väkivalta henkistä vai fyysistä, en ikinä käske ketään sellaiseen suhteeseen jäämään.

Olet onnistunut kääntämään tämän jutun kokonaan vaimosi syyllistelemiseksi.
Järkevä mies ei todellakaan olisi tullut tänne puimaan vielä asiaa ja puolustelemaan itseään, vaan kauhistunut että tuollaista tulee ilmi, ja koettanut korjata asian. Ei ajaa mökille piiloon haukkumaan vaimoaan että haki apua kun sinä et kuunnellut. Ei sua kukaan tunne tällä palstalla.
Ja siksi tämä oli ap.nkin ainoa mahdollisuus anonyymisti pyytää apua.

Olet hiiri et mies.

Ei hyvää päivää.... Joo. Annan olla. Ja ennenkuin sanot "hyvä" Niin sanon että niin on.

Rekkamies oli ollut pari viikkoa tien päällä ja silmissä kiilui jo
tuleva tapaaminen tyttöystävän kanssa. Rekkamies pelkäsi vain, että olisi liian innokas ja hekumalliset hetket olisivat ohi liian nopeasti.

Hän muisti lukeneensa, että ns. kuivaharjoittelu ennen varsinaista aktia auttaa pidentämään suoritusta. Häveliääna miehenä hän ei vain tiennyt sopivaa paikkaa toimitukselle, apumieskin nukkui hytissä, joten sielläkään ei voinut toimenpidettä suorittaa. Sitten hän sai kuningasajatuksen. Hän pysäytti rekan levähdysalueelle ja meni rekan alle makaamaan, näin hän voisi feikata korjaavansa rekkaa.

Mies sulki silmänsä ajatellen tyttöystäväänsa ja alkoi toimiin. Hetken kuluttua hän tunsi, että joku nyki häntä lahkeesta. Mies piti silmät kiinni, ettei illuusio katoaisi ja kysyi: "Mitä asiaa?" "Poliisista päivää", kuului vastaus, "Mitä te oikein puuhaatte?" "Kardaanista kuului jotain outoa ääntä ja päätin tarkistaa onko kaikki kunnossa", vastasi rekkamies hädissään.

"Kannattaisi varmaan tarkistaa jarrutkin, koska teidän rekkanne rullasi kymmenen minuuttia sitten tuota ramppia alas".

sitten yksi turkulvitsi.

Helsingissä On Linnanmäki ja Tampereella on Särkänniemi. Mitä Turussa on?

Tienviitat Helsinkiin ja Tampereelle

Kirjoitat että "Ei sua kukaan tunne tällä palstalla" ja silti kehtaat sanoa että minun vaimoni pitäisi jättää minut! Etkö huomaa minkäänlaista ristiriitaa? No, onneksi se päätös kuitenkin on paremmissa käsissä.

Tiedämme täällä sinusta sen mitä vaimosi on kertonut. Ja koska et kumoakkaan hänen kertomaansa niin mikä tässä olisi sellaista ettei pitäisi paikkaansa?

" "löin kaiken leikiksi" ja se on minun syyni. Vaikka minä pystyn tekemään näin yhteisen hyvän vuoksi, niin vaimoni ei sitä jaksa ja se minun olisi pitänyt huomata ja siihen reagoida."

Ai mutta nyt se oli silti sitten kuitenkin vaimon panettelua?

Koita jo päättää. :D

Baddy oli pubissa ja juhli tasapeliä Saksaa vastaa. Viskiä meni iloisesti ja Mike the bartender totesikin, että nyt on aika lähteä kotiin nukkumaan. Baddy oli samaa mieltä ja totesi, että nyt ollaan todella jurrissa ja himaan on lähdettävä. Baddy kuitenkin tipahti suoraan naamalleen yrittäessään lähtöä, mutta irlantilaisella sisulla totesi "Kunhan pääsen tuohon ovelle saakka ja saan raitista ilmaa, niin homma on ok". Baddy ryömi ovelle, haukkasi happea ja romahti taas maahan. "Voi v-ttu, että mä oon jurrissa, mutta kunhan pääsen kämpille tohon parin sadan metrin päähän, niin homma on hanskassa". Paddy lähti ryömimään kohti kotia, avasi oven ja kirosi yläkertaan meneviä rappusia. "Voi h-vetti sentään", Baddy totesi ja jatkoi ryömimistä.
Aamulla eukko herätteli Baddyä kahville. "Taisit olla eilen vähän humalassa". "Joo, mutta mistä sinä sen tiedät?", ihmetteli Baddy. "Mike soitti pubista ja kertoi, että olit unohtanut pyörätuolin sinne" .

Kyllä, tuo oli minun virheeni ja olen so monta kertaa sanonut. Mutta ilmeisesti sitäkään ei nyt haluta uskoa kun ei mene perille.
Tämä oon kyllä uskomatonta kun yleinen lynkkaus-mieliala on päällä, niin sitten on ihan sama mitkä on faktat ja mitkä ei....

" "löin kaiken leikiksi" ja se on minun syyni. Vaikka minä pystyn tekemään näin yhteisen hyvän vuoksi, niin vaimoni ei sitä jaksa ja se minun olisi pitänyt huomata ja siihen reagoida."

Ai mutta nyt se oli silti sitten kuitenkin vaimon panettelua?

Koita jo päättää. :D

Pääosin en kumoa, kun ei niissä ole kumoamista. Tuon kuitenkin toisen puolen myös esille, joka on ihan yhtä arvokas kuin vaimoni kertoma osuus ja sitähän vaimoni ei ole kertonut. Tämä pitäisi myös huomioida samalla tavalla eikä vaan monotonisesti yrittää kumota.

Tiedämme täällä sinusta sen mitä vaimosi on kertonut. Ja koska et kumoakkaan hänen kertomaansa niin mikä tässä olisi sellaista ettei pitäisi paikkaansa?

Ja minä olin se joka ei osaa ottaa mitään tosissaan!?
No, ei siinä mitään, oli tuossa muutama uusi juttu itsellekin! ;)

EEEEhhehhehhhheeeee :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

EEEhhhehheheeeeeeeee :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

TOROLOLOLOOO :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

HEhhehhehheeeee :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

LOLLOtilollotilooo :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL:

Mitä eroa on mustilla ja vihreillä oliiveilla?
- Musti on koira.

Mitä yhteistä on soijapavuilla ja dildolla?
- Molempia käytetään lihan korvikkeena.

Pari muuten vaan "hauskaa" :

Montako sovinistia vaaditaan vaihtamaan palanut keittiön lamppu?
- Ei yhtään, tiskatkoon huora pimeässä.

Mitä saadaan kun yhdistetään kilpikonna ja apina?
- Kypäräpäinen turkulainen.

Nyt saa sitten nauraa :p . Lisää tulee myöhemmin.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Eräs juoppulalli mies piti "suursiivousta"ja kuskasi kahdeksan suurta pakkilaatikollista tyhjiä viinapulloja
-Näistähän kertyy sievoiset summat,myyjä hämmästeli
-No niin kertyy.Ei sitä meikäläinen ymmärä miten ne pärjää jotka eivät ryyppää!:D :D

-Alokas siivoaa sitten ensitöikseen tämän tuvan lattian
-Mutta minä olen insinööri
-Ei se mitään kyllä kaverit neuvoo

-Rakastatko sinä minua Eeva, Aatami kysyi
-No ketä muutakaan,Eeva ärähti

Pikku Kallen opettaja kutsui Kallen isän luokseen vahempain illassa.
-Teidän poikanne on luntannut,opettaja sanoi
-Mistä sinä muka sen tiedät,Kallen isä ärähti
-No kun Kallella ja Liisalla oli täysin samat vastaukset
-Se Liisa siinä on luntannut!
-Ei ole mahdollista
-Kuinka niin?
-Kun Liisalla luki että en tiedä niin Kallella luki en minäkään

Kiireisen näköinen mies juoksi asemalle:
-Milloin juna lähtee?
-Riippuu siitä mihin olette menossa.
-vessaan

-Kärsittekö te jalkahiestä?kysyi lääkäri
-No en minä siitä ainakaan nauti

-Tietääkö todistaja mitä voi saada väärästä valasta?
-Tismalleen.Virtanen lupasi kymppitonnin ja Kanarian matkan.

Rikas herra oli kuollut ja testamentti avattiin.Asianajaja luki:
-Sisarelleni Ainolle määrään kaksi miljoona,Veljenpojalleni Kaukolle miljoonan ja veljenpojalleni Joukolle joka niin hartaasti toivoi näkevän nimensä testamentissa sanon:Terve Jouko!

-Mitä yhteistä on viisaalla blondilla ja teräsmiehellä
-Molemmat ovat fiktiohenkilöitä :p

Kaverukset pohtivat mihin lähteä lomalle.Toinen kehui Italiaa.
-On kuule mahtava maa.Hauskaa pidetään ja halvaksi tulee.Oikeastaan mikään ei maksa mitään.Sinulle tarjotaan ruokaa ja juomaa niin paljon kuin haluat.Jos satut ottamaan pari lasillista liikaa,sinut viedään hotelliin,ja riisutaan ja pannaan sänkyyn.Eikä siinä kaikki.Kun aamulla heräät,niin pöydällä on satalappunen.On mahtava maa.Lähdetään sinne.
-Sinä olet siis käynyt siellä ennenkin
-En minä,mutta minun siskontyttö on.Hän se kertoi minulle:D :D

Mies ajoi tuhatta ja sataa tiellä kun vanha muori tuli ja meinasi jädä auton alle
-Sika,huusi muori,sika...!
Mies suuttui ja vastasi ikkunasta:
-Vanha lehmä...!
Seuraavassa mutkassa mies ajoi sian päälle.;)

-Lapsena putosi viidennestä kerroksesta,rehenteli mies
-Ja jäit henkiin?
-Mistäs arvasit?

Kulkukauppias tuli taloon ja kysyi pojalta
-Onko isä kotona?
-Ei ole.Se jäi traktorin alle.
-Sehän on ikävää.Entä äitisi?
-Ei ole.Se jäi traktorin alle.
-Täällä sinä raukka vain yksin olet.Vai onko sinulla sisaria?
-Oli mulla yks sisko ,mutta se jäi traktorin alle.
-Mitä sinä päivät pitkät sitten teet?
-Ajelen traktorilla

Huumormies: Sun vaimosi on keskustellut täällä anonyyminä. Eli se mukamas julkisesta ryöpytyksestä sua kohtaan. Eihän me edelleenkään tunneta teitä.

Ja kyllä, vaikket olekaan tyylipuhdas narsisti niin sulla on narsistisia piirteitä. Semmoisia omaavat ihmiset ovat enemmän huolestuneita siitä että heidän toilailunsa nostetaan pöydälle/saavat rangaistuksen, kuin että häpeäisivät itse niitä tekoja.

Lisäksi he usein ärsyyntyvät jos heidän rääkkäämänsä ihminen menee puhumaan kolmannelle osapuolelle, heillä on kamala tarve pitää esim.parisuhteessa toinen hiljaisena, tyyliin "meidän asioista ei sit ulkopuolisille juoruta."

Vaimollasi on toden totta oikeus puhua puolisostaan keskustelupalstalla tai ystävilleen, jos siltä tuntuu.
Ja kyse ei nyt vaimollasi ole tyhjänpäiväisestä juoruamisesta ja huvin vuoksi miehen mollaamisesta, vaan oikeasta asiasta.

Nimim. "Näkee yhtä sutkauttelija-ihmistä monta kertaa viikossa ja on lopen väsynyt sen kuluneisiin vitseihin"

Kyllä tää juttu, sori vaan, paljastui heti alkumetreiilä siitä, että tuo pariskunta on muka jossakin seurakunnan hartaustilaisuudessa. Koeta ensi kerralla vaikuttaa aidommalta.

Yhteistyössä