Ei muuta kuin viestiä yyvee boksiinPst.. Ja epek tuntuu välillä itse kokeneen hieman naisen aikaansaamaa kengän alle painamista...?
Mie ottaisin kuitenkin häät mielelläni kainalooni jos huolisi![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei muuta kuin viestiä yyvee boksiinPst.. Ja epek tuntuu välillä itse kokeneen hieman naisen aikaansaamaa kengän alle painamista...?
Mie ottaisin kuitenkin häät mielelläni kainalooni jos huolisi![]()
Ei muuta kuin viestiä yyvee boksiin![]()
Mahtuuhan sinne viestejä, elä turhaan kainosteleVaroppa vain.. Saatan laittaakkin![]()
![]()
No eipäs ole vielä tullut, tuliko näin pääsiäisen kunniaksi pupu pöksyyn?Varoppa vain.. Saatan laittaakkin![]()
![]()
Kuvailemasi spedet ovat raivorasittavia. On vain kaksi ratkaisua; miestä pitää vetää turpiin oikein huolella tai ottaa avioero. Nämä vitsiniekat ovat usein varsin matalalla älykkyysosamäärällä varustettuja, eritoten savolaiset, eikä heidän kanssaan voi käydä mitään syvällistä ja älyä vaativaa keskustelua. He peittävät tyhmyytensä esittämällä sukkelaa seuramiestä, mutta muuta eivät osaa kuin pelleillä. Työpaikalla olen vuosien ajan joutunut kestämään yhtä tällaista ääliötä, jonka jutut lähinnä nolostuttavat - hän kun heittää ikivanhoja vitsejä ja sketsejä, jotka ovat tuttuja jo 1980-luvulta asti. Idiootti vielä nauraa itse päälle.
No eipäs ole vielä tullut, tuliko näin pääsiäisen kunniaksi pupu pöksyyn?
No tekaseppaPitää ilmeisesti olla kirjautunut? En jaksanut vielä tehdä profiilia ;D
Ja siin että toki kerrot mitä on mielen päällä itselläsi mutta vain hän itse voi muuttaa käytöstään. Yrittäähän kannattaa aina mutta älä luule että kiristämällä jne saat hänen muuttamaan itsensä, vain hän voi sen tehdä ja ilman painostusta.
No ei sit. Jatkakaa kuin ennenkin.En nyt varsin kiristämiseksi sanoisi sitä että yhteisen elämän ja avioliiton pitäisi sisältää vähän muutakin kuin komediaa/sketsejä. Ja että tarvittaessa pitäisi vakavoitua ja pystyä vakavistakin asioista asiallisesti puhua. Että näistähän tässä minun "taistelussani" nyt on kyse. Ei nyt niin kovin isoja asioita.
No ei sit. Jatkakaa kuin ennenkin.
Tuli vaan tässä mieleen suomalaiset koomikot, että eihän nekään koko ajan vitsaile. Kun heitä haastatellaan johonkin naistenlehden juttuun niin puhuvat vakavia asioita ja omana itsenään, samoin tv-haastatteluissa. Ei kollegat ja kansa kestäisi jos heillä olisi 24/7 joku rooli.
Mun mies on ollut ala-asteella loputon vitsinkertoja ja naurattanut muita. Oli sitten saanut pysäytyksen 6.luokalla, kun opettaja oli kyllästyneenä sanonut "jollet lopeta niin sut yläasteella nauretaan pois koulusta." Oli sitten yläasteen ollut hiljaista poikaa.![]()
No, ap. onko huumorigeneraattorin kanssa ollut syvällisempiä analyysejä pääsiäsenä?
Tuli vaan tässä mieleen suomalaiset koomikot, että eihän nekään koko ajan vitsaile. Kun heitä haastatellaan johonkin naistenlehden juttuun niin puhuvat vakavia asioita ja omana itsenään, samoin tv-haastatteluissa. Ei kollegat ja kansa kestäisi jos heillä olisi 24/7 joku rooli.
Mun mies on ollut ala-asteella loputon vitsinkertoja ja naurattanut muita. Oli sitten saanut pysäytyksen 6.luokalla, kun opettaja oli kyllästyneenä sanonut "jollet lopeta niin sut yläasteella nauretaan pois koulusta." Oli sitten yläasteen ollut hiljaista poikaa.![]()
Ei toi ole enää mitään huumoria, vaan itsekästä, tahditonta ja sosiaalisen pelisilmän totaalista puutetta.
Jotain hän pakenee jatkuvaan perseilyyn, jotain mitä ei uskalla/osaa kohdata.
En voisi elää tuollaisen ihmisen kanssa, tuskin edes viikkoa.
Yksi päiväkin olisi aikamoista sietämistä.
Niin, mutta minä nyt kuitenkin olen elänyt jo useita vuosia. Ja nyt haluaisin neuvoja miten asiaa voitaisiin muuttaa. Tuntuu olevan niin iso aongelma, että jotain uuttakin neuvoa mielelläni ottaisin vastaan.
No aika vaikea mennä nyt sanomaan mitään, jos äijä ei suostu sinulle edes juttelemaan?
Mitäs luulet, että jos palaa kotiin, niin jatkuuko yhteiselonne niinkuin mitään ei olisi tapahtunut? Vai seuraako kiusallinen hiljaisuus tai jotain muuta?
Yksi on tietysti että mies jatkaa perseilyään ja meno jatkuu samana kunnes saat taas viimeisen kerran tarpeeksesi.
Ja ihan niinkuin tuolla jo joku sanoikin, niin jotain hän käytöksellään pakenee, ja nyt tietää että joutuu kanssasi joko kohtaamaan sen asian, tai pakoilee lopullisesti (itseään) lähtemällä pois kokonaan luotasi.
Joo, nyt on kyllä varsinainen pääsiäis-hiljaisuus.
En tiedä kyllä yhtään millä mielellä mies tulee kotiin jos on tullakseen. Tällaista saavuttamattomissa olemista ei ole ollut koskaan. Aina on kiinni saatu jos on tarve ollut. Eli täysin on arvoitust mitä sieltä sitten tuleekaan...
Jotnkin on turhauttavaa, kun tuntuu että on vain vähän aseita tähän ongelmaan ja ne vähätkään ei kovin tehokkailta vaikuta.
Jos ylitsepursuava huumori on miehesi määräävä piirre, niin mitä luulet tapahtuvan jos sen onnistut tukahduttamaan? Kyse on vain siitä haluatko elää miehen kanssa. Jos et, niin lähde pois.
"Once you realize what a joke everything is, being the Comedian is the only thing that makes sense."
-Watchmen
Todella narsistimaista uppotua oloihinsa rakentamaan identiteettiään uudelleen. Niinhän Narsisti juuri toimii?