"Huumor-miehen" vaimona...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vitsitvähissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Parahin Echo.
Kyllähän tämä on ihan julkinen ryöpytys ihan riippumatta olemmeko anonyymejä vai ei. Ja sitten edelleen tämä toinen puoli, että miten ihmisen voi tuomita vain kuultuaan toisen puolen näkemyksen eikä itse ihminen ole kertonut omaa näkemystään, kun kerran ihmistä ei tunneta?

Minussa on ihan varmasti narsistisia piirteitä, sitä en kiellä ollenkaan, niin kuin suurimmallaa osalla ihmisistä. Se on kuitenkin eri asia kuin että olisin narsisti.

Ja edelleen. Olen virheeni myöntänyt, narsistit ei tietääkseni myönnä virheitään.

Kyllä olen ärsyyntynyt, että minua panetellaan ja tuomitaan ja oltiin paneteltu jo pitkän aikaa ennen kuin edes tiesin asiasta. Kuka tahansa olisi ärsyyntynyt tällaisesta. Vaimo olisi voinut edes vihjata että aikoo kirjoittaa tästä julkiselle foorumille. Ei tehnyt niin.

En ole ihan varmaa onko se edes laillista kertoa julkisesti tällaisia tietoja ihmisestä ilman asianosaisen lupaa, mutta ainakin moraalisesti tämä on hyvin arveluttavaa.

Mutta kuten joku kirjoitttikin, niin vaimoni on kiltti ihminen ja hän myös ollut hyvä puoliso. Enkä tahdo tästä häntä loputtomasti kiusata jos sopuun yleisesti päästään. KAnnattaa muistaa, että minä en yleensäkään ole ollut meidän suhteessa käynnistämässä riitoj tai erimielisyyksiä, vaan olen ollut hyvin sopuisa. Että sellainen narsisti...

Ja sitten yksi iso kysymys. Onko todellakin näin hirveän kokoinen synti jos ihminen haluaa levittää huumoria ja naurua ympäristöönsä ja on valmis laittamaan itsensäkin peliin tämän takia? Onko se tosiaan niin suuri synti jos vaikka vertaa siihen mitä kaikkea muuta pahaa tapahtuu parisuhteissa?

Ja vielä, minä en myöskään jaksa kuluneiden juttujen toistelijoita. Paljon parempi on kehittää koko ajan uutta huumoria. :)

Huumormies: Sun vaimosi on keskustellut täällä anonyyminä. Eli se mukamas julkisesta ryöpytyksestä sua kohtaan. Eihän me edelleenkään tunneta teitä.

Ja kyllä, vaikket olekaan tyylipuhdas narsisti niin sulla on narsistisia piirteitä. Semmoisia omaavat ihmiset ovat enemmän huolestuneita siitä että heidän toilailunsa nostetaan pöydälle/saavat rangaistuksen, kuin että häpeäisivät itse niitä tekoja.

Lisäksi he usein ärsyyntyvät jos heidän rääkkäämänsä ihminen menee puhumaan kolmannelle osapuolelle, heillä on kamala tarve pitää esim.parisuhteessa toinen hiljaisena, tyyliin "meidän asioista ei sit ulkopuolisille juoruta."

Vaimollasi on toden totta oikeus puhua puolisostaan keskustelupalstalla tai ystävilleen, jos siltä tuntuu.
Ja kyse ei nyt vaimollasi ole tyhjänpäiväisestä juoruamisesta ja huvin vuoksi miehen mollaamisesta, vaan oikeasta asiasta.

Nimim. "Näkee yhtä sutkauttelija-ihmistä monta kertaa viikossa ja on lopen väsynyt sen kuluneisiin vitseihin"

Ihan viihdyttävä ketju. Yksi tekninen yksityiskohta vain viittaa siihen, että alkuperäinen kirjoittaja "vitsitvähissä" ja hänen miehensä "huumormies" ovat yksi ja sama henkilö. Molempien viesteissä nimittäin lainattu teksti on viestin lopussa. Yleensähän lainaus on viestin alussa; jännä että molemmilla on tällainen poikkeuksellinen tapa. :)

• Tykkää
Reactions: Sue Wacky
Ihan viihdyttävä ketju. Yksi tekninen yksityiskohta vain viittaa siihen, että alkuperäinen kirjoittaja "vitsitvähissä" ja hänen miehensä "huumormies" ovat yksi ja sama henkilö. Molempien viesteissä nimittäin lainattu teksti on viestin lopussa. Yleensähän lainaus on viestin alussa; jännä että molemmilla on tällainen poikkeuksellinen tapa. :)
Mäkin huomasin.

Parahin Echo.
Kyllähän tämä on ihan julkinen ryöpytys ihan riippumatta olemmeko anonyymejä vai ei. Ja sitten edelleen tämä toinen puoli, että miten ihmisen voi tuomita vain kuultuaan toisen puolen näkemyksen eikä itse ihminen ole kertonut omaa näkemystään, kun kerran ihmistä ei tunneta?

Minussa on ihan varmasti narsistisia piirteitä, sitä en kiellä ollenkaan, niin kuin suurimmallaa osalla ihmisistä. Se on kuitenkin eri asia kuin että olisin narsisti.

Ja edelleen. Olen virheeni myöntänyt, narsistit ei tietääkseni myönnä virheitään.

Kyllä olen ärsyyntynyt, että minua panetellaan ja tuomitaan ja oltiin paneteltu jo pitkän aikaa ennen kuin edes tiesin asiasta. Kuka tahansa olisi ärsyyntynyt tällaisesta. Vaimo olisi voinut edes vihjata että aikoo kirjoittaa tästä julkiselle foorumille. Ei tehnyt niin.

En ole ihan varmaa onko se edes laillista kertoa julkisesti tällaisia tietoja ihmisestä ilman asianosaisen lupaa, mutta ainakin moraalisesti tämä on hyvin arveluttavaa.

Mutta kuten joku kirjoitttikin, niin vaimoni on kiltti ihminen ja hän myös ollut hyvä puoliso. Enkä tahdo tästä häntä loputtomasti kiusata jos sopuun yleisesti päästään. KAnnattaa muistaa, että minä en yleensäkään ole ollut meidän suhteessa käynnistämässä riitoj tai erimielisyyksiä, vaan olen ollut hyvin sopuisa. Että sellainen narsisti...

Ja sitten yksi iso kysymys. Onko todellakin näin hirveän kokoinen synti jos ihminen haluaa levittää huumoria ja naurua ympäristöönsä ja on valmis laittamaan itsensäkin peliin tämän takia? Onko se tosiaan niin suuri synti jos vaikka vertaa siihen mitä kaikkea muuta pahaa tapahtuu parisuhteissa?

Ja vielä, minä en myöskään jaksa kuluneiden juttujen toistelijoita. Paljon parempi on kehittää koko ajan uutta huumoria. :)
Huumori ei toimi/ole kivaa ilman ainakin ajoittaista vakavuutta.
Huumori ei tarkoita tilannetajun puutetta.
Ja kyllä, sä pidät omaa "agendaasi" tärkeämpänä kuin muiden tunteita.

+ että tuo vitsien kertoja on myös sama henkilö

Niin, mutta miksi et vastannut kysymyksiini? Niin kuin muutkaan ei ole vastanneet kysymyksiini. Vastaanpa puolestanne: Koska tämä on alun alkaen ollut jo niin asenteellinen ketju minua vastaan että se on ihan sama mitä kirjoitan, aina tulee vastaan. Eli tämä kollektiivinen naisten viha iskenyt. Ei kovin reilua.

Huumori ei toimi/ole kivaa ilman ainakin ajoittaista vakavuutta.
Huumori ei tarkoita tilannetajun puutetta.
Ja kyllä, sä pidät omaa "agendaasi" tärkeämpänä kuin muiden tunteita.

Minä en ole kovin kokenut palstailija, joten aloin kirjoittaa kuten vaimoni. En tiedä miksi hän tekee näin. Ehkä siksi että tämä on selkeämpi lukea näin tai siksi että kumpikin lainaamme sähköpostissa tekstin näin.

En ole rasisti. Rasismi on rikos ja rikokset on mustille ihmisille.

Menin Mustamereen uimaan. Se varasti mun uikkarit.

Miksi kutsutaan mustien aborttiklinikkaa?
- Rikosten pysäyttäjäksi.

Minulla oli kerran musta ystävä, kunnes äitini myi hänet.

Tykkään tyttöystävästäni kuin kahvista: Kuumana, märkänä, mutta ei mustana.

Jalkapallo, laillinen keino ostaa neekeri.

Mitä musta mies tekee seksin jälkeen?
- Istuu 15 vuotta vankilassa.

Jyrki-Richard oli vanhempiensa pakottamana ollut oppilaana Helsingin katolisessa koulussa jo viisi vuotta.
Eräänä yönä hän hätääntyy erittäin pahasti. Hän on löytänyt masturboinnin eli itsensä saastuttamisen synnillisen herkullisen maailman, mutta uskoo samalla ansaitusti tulleensa fyysisesti pahasti rikkoontuneeksi. Hänen maallinen maailmansa on murskaantumassa.
Miksi sperma tuleekin nyt kikkelin kärjestä, eikä perseestä, niin kuin aina ennenkin?

Sehän se yksi ongelma suhteessanne on ollut. Olet ollut niin sopuisa, ettei erimielisyyksistä ole pystytty edes puhumaan, saati riitoja syntymään.

Ei ole suuri synti levittää naurua ympäristöönsä. Se on että sen tekee muista välittämättä, jopa toisten kustannuksella. Se tilannetaju ja toisten huomioiminen...

Kumma tyyppi. Ei hevin myönnä itsestään löytyvän vikaa, vaimonsa kyllä on
menetyllyt väärin, kun tänne on kirjoittanut, samoin kaikki ketjussa kommentoineet!
Minäkin tunnen muutaman lupsakan tyypin, jotka vääntää huumoria vaikka mistä,
mut jos joutuvat itse pilailun kohteeksi, tai heidän huumorinsa osoittautuu jollain
tavalla kyseenalaiseksi, nii silloin ollaan naama näkkärillä!
Tämä tyyppi ei vissiin hoksaa (halua myöntää ), että tämä on vaimon viimeinen
hätähuuto, kun ei mikään muu viesti ole mennyt perille.

Sama henkilö ovat. Se on päivän selvää. Ap on miettinyt tarinan kulun alusta asti, että jossain vaiheessa luetuttaa "miehellään" ketjun jne jne..kun tietää että se saa ihmiset kiinnostumaan ketjusta että kumpikin osapuoli on palstalla.

Parahin Echo.

Jaa että sun vaimon olisi pitänyt ilmoittaa sulle ennen kuin aloittaa tän ketjun? Ja sä olisit hönkinyt sen niskaan sen kirjoittaessa? Eihän siinä pysty kirjoittamaan avoimesti. Saa sillä nyt sen verran vapautta olla että avautuu teidän tilanteesta ihan issekseen.

Sanot että tämä on meiltä yksipuolista tuomitsemista kun ei tiedetä sun versiota. Ok, mutta sun teot paljastavat sun luonteesta jotain: teet asioita joita järkevä aikuinen ei tekisi.
Sulle on huumori niiiiiiiiin tärkeä asia että olet valmis sen takia menemään putkaankin. Eli pyörität vaikka virkavaltaa sen takia.
Tiedätkö, tuommoisia "jouduin putkaan kun soitin suutani poliisille" oli yläasteella. Etkö saanut silloin revitellä poliisien kanssa kun sitä pitää tehdä aikuisena? Ei tuommoiset naurata enää aikuisiällä.

Sua ei pätkääkään kiinnostanut että veit poliisin aikaa ja voimavaroja, ja mitä jos samaan aikaan tapahtui toisaalla jotain semmoista missä niitä poliiseja olisi tarvittu?

Lisäksi mökille mököttämään meno ja vaimon raahauttaminen sinne 400 km päähän ON lapsellista. Sulla on liiankin kiltti vaimo.

Kasva aikuiseksi. Aikuisuuden ja käytösnormien puitteissa pystyy toteuttaa paljonkin huumoria, älä siitä murehdi.

Voi ei, ap. Vaimon rooli meni hyvin, jutut oli oikeesti niin hulluja ja monitahoisia että pidin niitä mahdollisina. Heti kun "näytit keskustelun miehelle" mutta jatkoit siinä asian puimista alkoi mennä alamäkeä, siitä nyt puhumattakaan kun mieskin tuli kirjottamaan. Nyt sitten tämä sana "palstailija". Vai tällä "palstalla" usein vieraileva tietäisi käyttää tuota sanaa. Oikeesti mies olisi ehkä sanonut "keskustelufoorumin käyttäjä" tai "netissä keskustelija" tai jotain semmosta. "Palsta" ja "palstailu" on tietääkseni ihan tän mitäsnytin omaa termistöä. Voi mälsä. Juttu oli oikeesti mielenkiintoinen. No, mikään ei kestä ikuisesti 0:)

Minä en ole kovin kokenut palstailija, joten aloin kirjoittaa kuten vaimoni. En tiedä miksi hän tekee näin. Ehkä siksi että tämä on selkeämpi lukea näin tai siksi että kumpikin lainaamme sähköpostissa tekstin näin.

Niin, mutta miksi et vastannut kysymyksiini? Niin kuin muutkaan ei ole vastanneet kysymyksiini. Vastaanpa puolestanne: Koska tämä on alun alkaen ollut jo niin asenteellinen ketju minua vastaan että se on ihan sama mitä kirjoitan, aina tulee vastaan. Eli tämä kollektiivinen naisten viha iskenyt. Ei kovin reilua.
Vaikka provo oletkin, niin vastaan siitä huolimatta.

Olet tainnut lukea koko ketjun valikoiden ja olet ottanut tietyn roolin. Tottakai tämä on tietyllä tavalla puolueellinen, kun vaimo pyytää apua ja hänelle annetaan neuvoja hänen onglemaansa. Kyllä vastaukset pitkälle olivat sitä, että sinut on saatava heräämään tilanteeseen - kai viimein olet sen tilanteen tajunnut? Kyllä maailmaan huumoria mahtuu, mutta sillekin on aikansa ja paikkansa, kyllä siihenkin kyllästyy jos ei mitään muuta ole. Täytyy olla tosi ajattelematon tyyppi, jos tuhlaa muiden aikaa omaa showhunsa ja tärkeät asiat jää väliin (esim. vanhempainilta). Muut järkkäävät aikataulujaan, hankkivat lapsenvahteja yms vain, että sinä pääset loistamaan. Liiallinen huumori on kuin söisi hernekeittoa aina, milloin pekonilla höystettynä, milloin ilman lihaa, milloin tuoreherneistä tehtynä sosekeittona, mutta hernekeittoa kuitenkin - aina. Kauankohan sitä jaksaisit kyllästymättä?

Samaten jatkuva kaiken huumoriksi kääntäminen on merkki siitä, ettei osaa ja uskalla paljastaa oikeaa sisintään. Se on rooli, millä peitetään kipeät kohdat. Siinä on peiliinkatsomisen paikka.

Varmaan olisit tyytyväisin, jos vaimosi olisi vaan hankkinut jotain epämäärisiä pillereitä netistä ja syöttänyt niitä sinulle salaa :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Sitähän hän täällä neuvoiksi kaipasi :D

• Tykkää
Reactions: Echo
Mitä! Olenko sittenkin erehtynyt!? Onko Huumormies sittenkin aloittajan oikea
mies, eikä mikään palstalaisia naruttava provokaattori? Minä en yleensä
erehdy, en ainakaan herkästi sitä myönnä! No, sen varmaan saamme pian
tietää, kun ap. tulee päivittämään ketjua.

Tulin taas päivittämään tilannetta. Lueskelin ketjua ja en nyt ota kantaa mieheni ja teidän ketjulaisten keskusteluihin, muuta kuin että reipasta kommentointia olette saaneet aikaan. :) Sitten nämä salaliittoteoria-kommentit jätän myös omaan arvoonsa, minulle tämä on ollut täyttä totta jo niin pitkään, että eipä minun sitä tarvitse lähteä kenellekkään todistelemaan.

Mutta itse asiaan. Toissa päivänä/iltana kävin tosiaan mieheni juttusilla ja vaikka mies oli ärtyneen oloinen, tästä "kyseenalaisesta" julkisuudesta niin keskustelu sujui kuitenkin paremmin kuin ainakaan neljään vuoteen. Totesimme, että meillä on aika iso erimielisyys tässä ja sitä ei kerralla saada sormia napsauttamalla kuntoon. Niinpä mies piirsi sitten prosessikaavion (Insinööri kun on) miten tästä selvitään. Nämä ovat kuulemma meidän yhteiset yhteiskuntaneuvottelut. :)
Kerroin hänelle konkreettiset asiat mitkä mielestäni ei voi jatkua tällä tavalla ja hän rakenteli niistä sovintoesityksen mitä konkreettisia muutoksia ja millä aikataululla tehdään ja missä sitten onnistumisia arvioidaan.
Eilen sitten tein vastaehdotuksen (meillä taas langat toimii :) ) ja asiaa pyöriteltiin ja nyt meillä on olemassa ainakin alustava yhteisymmärrys.
Idea on että pienin askelin edetään ja ehkä noin puolessa vuodessa ollaan sitten siinä lopullisessa tilanteessa joka yrittää sovittaa meidän kummankin mielipiteet yhteet.
Katsotaan nyt miten käy, mutta olen toiveikas, ihan jo senkin perusteella tästä on voitu nyt puhua asiallisesti ja vakavasti (mutta ei kuitenkaan täysin tosikkomaisesti).

Ja sitten kun joku ihmettelee, miten voin kirjoittaa tästä vielä tänne, niin minulla on miehen lupa. Kuulemma kun tämä jo meni tänne "lynkkaus-komitean" käsittelyyn, niin sama mennä loppuun saakka! :)
Omasta puolestani pyydän näin julkisesti mieheltäni anteeksi tätä koko asian julkistamista, kuten sanoit on tämä sinua kohtaan epäreilua! Mutta silloin minulla ei ollut parempia konsteja saada sinut tajuamaan, vaikka nyttemmin luettelit minulle siihen tapoja. Käytän niitä ehkä sitten jatkossa, jos "taas repsahdat".

"
Omasta puolestani pyydän näin julkisesti mieheltäni anteeksi tätä koko asian julkistamista, kuten sanoit on tämä sinua kohtaan epäreilua! Mutta silloin minulla ei ollut parempia konsteja saada sinut tajuamaan, vaikka nyttemmin luettelit minulle siihen tapoja. Käytän niitä ehkä sitten jatkossa, jos "taas repsahdat"."

Ei venäjä. Ja vielä julkinen anteeksipyyntö miehelle? Sä olet miehesi tossun alla. Ootteko muslimeja?

Tänne kirjoittaminen ei ole rikos. Moni saa avun keskustelupalstoilta kun parisuhde on jumissa. Moni on varmasti välttynyt pariterapialta ym.kun on saanu täällä kymmeniä vastauksia.
Ja sä edelleen olet kirjoittanut anonyymisti.

"
Omasta puolestani pyydän näin julkisesti mieheltäni anteeksi tätä koko asian julkistamista, kuten sanoit on tämä sinua kohtaan epäreilua! Mutta silloin minulla ei ollut parempia konsteja saada sinut tajuamaan, vaikka nyttemmin luettelit minulle siihen tapoja. Käytän niitä ehkä sitten jatkossa, jos "taas repsahdat"."

Ei venäjä. Ja vielä julkinen anteeksipyyntö miehelle? Sä olet miehesi tossun alla. Ootteko muslimeja?

Tänne kirjoittaminen ei ole rikos. Moni saa avun keskustelupalstoilta kun parisuhde on jumissa. Moni on varmasti välttynyt pariterapialta ym.kun on saanu täällä kymmeniä vastauksia.
Ja sä edelleen olet kirjoittanut anonyymisti.

Äläs nyt.. Nainen on taas tallottu sulavaan muotoon kengänpohjalle, ja ajelutettu verisesti loukatun miehen luo pyytämään anteeksi näitä kamalia tekojaan.

Onneksi nainen tajusi olleensa todella hölmö! Ja nyt kaavioiden kanssa saadaan tämä homma sitten toimimaan jatkossakin. Ja varsinkin niin että MIEHEN kaavan mukaan.

• Tykkää
Reactions: Echo
Äläs nyt.. Nainen on taas tallottu sulavaan muotoon kengänpohjalle, ja ajelutettu verisesti loukatun miehen luo pyytämään anteeksi näitä kamalia tekojaan.

Onneksi nainen tajusi olleensa todella hölmö! Ja nyt kaavioiden kanssa saadaan tämä homma sitten toimimaan jatkossakin. Ja varsinkin niin että MIEHEN kaavan mukaan.
No hei, vähän nyt reiluutta kehiin! Nainenhan oli selvästi iloinen että ovat pystyneet NELJÄN vuoden jälkeen keskustelemaan asiallisesti näinkin tärkeästä asiasta. Ja myös pystyneet sopimaan jatkoaskelista miten saavat yhteisen elämän toimimaan. Ihan sama mitä kaavioita ja anteeksipyyntöja siinä on mukana, kun ovat ainakin päässeet alkuun sopimisesta joka varmaan kuitenkin tuo ap:lle helpotusta verrattuna aiempaan menoon.
Niin täältä tulee sitten täystyrmäys, ei kovin kannustavalta vaikuta!
Kertoisitko ap vähän tarkemmin mitä saitte sovittua?

No hei, vähän nyt reiluutta kehiin! Nainenhan oli selvästi iloinen että ovat pystyneet NELJÄN vuoden jälkeen keskustelemaan asiallisesti näinkin tärkeästä asiasta. Ja myös pystyneet sopimaan jatkoaskelista miten saavat yhteisen elämän toimimaan. Ihan sama mitä kaavioita ja anteeksipyyntöja siinä on mukana, kun ovat ainakin päässeet alkuun sopimisesta joka varmaan kuitenkin tuo ap:lle helpotusta verrattuna aiempaan menoon.

Tottkai toivon heille kaikkea hyvää. Mutta sanon sen miten itse koen asian. En voi tietenkään faktoja puhua, kun tiedämme kaikki sen mitä täältä luemme.

Mutta mun mielestä ei ole keskustelemista lyödä joku kaavake käteen miten toimitaan. JOS se kuitenkin toimii niin hyvä niin.

Joko olet yhtä sinisilmäinen kuin ap. Tai sitten olet oikeassa. Toivon jälkimmäistä, ja että minä olisin vain omaan elämään katkeroitunut höpisijä.

Olkoon. Tänne tuskin ainakaan enää kommentoin. Mutta toivon asioiden menevän hyvin. tottakai.

Tottkai toivon heille kaikkea hyvää. Mutta sanon sen miten itse koen asian. En voi tietenkään faktoja puhua, kun tiedämme kaikki sen mitä täältä luemme.

Mutta mun mielestä ei ole keskustelemista lyödä joku kaavake käteen miten toimitaan. JOS se kuitenkin toimii niin hyvä niin.

Joko olet yhtä sinisilmäinen kuin ap. Tai sitten olet oikeassa. Toivon jälkimmäistä, ja että minä olisin vain omaan elämään katkeroitunut höpisijä.

Olkoon. Tänne tuskin ainakaan enää kommentoin. Mutta toivon asioiden menevän hyvin. tottakai.

Kyllä minäkin myönnän että tuossa on epävarmuuksia ja vain aika näyttää miten tuo sitten käytännössä toimii. Mutta jos ei edes pääse sopimukseen asioista niin eihän siinä mitään mahdollisuuksiakaan sitten olisi. Nyt ovat kuitenkin saaneet jonkinlaisen kummallekin käyvän kompromissin hierottua ja ei silloin ole väliä onko siinä piirrelty kaavioita, ajettu puoli Suomea läpi ja pyydelty anteeksi vaikka Hesarin etusivulla. Ne on sivuseikkoja. Pääasia on että on löytynyt yhteisymmärrys. Ja kuten ap kirjoitti, niin asiaa oli "pyöritelty", eli ei se varmaan mitään yksipuolista sanelua ole ollut.
Jokatapauksessa ap:lle ja myös miehellensä iso peukku että homma menisi putkeen myös jatkon "liittokohtaisissa" neuvotteluissa!

Paljon kiitosta kannustuksestasi!
Kyllä olen nyt toiveikas kun on jokatapauksessa saatu sovittua miten edetään.
Ja ei tämä todellakaan mitään sanelua ollut kummaltakaan puolelta. Minä kerroin mihin asioihin tarvitaan muutosta ja mies teki siiten omat ehdotukset muutoksiksi ja sitten ne asiat joissa oli eniten eroa, niin niihin haettiin kompromisseja.
Tässä muutama pääkohta mitä sovittiin:
- Joka päivä (jos ei erikseen ole sovittu) täytyy pystyä asioista juttelemaan vakavasti max 2tuntia. Vaikka muu aika menisikin hassutteluun.
- Jos tulee todella vakavia asioita, niin täytyy pystyä olemaan ilman vitsailua/pelleilyä/keppostelua enintään kolme päivää peräkkäin ja jos ei onnistu niin pelleilijän on poistuttava muualle. Nämä todella vakavat asiat on luokkaa kuolemia tai vakavia loukkaantumisia.
- Kepposia ei joka päivä, max 2kertaa viikossa/keppostelija.
- Jos juhlissa/tapahtumissa on tarkoitus pelleillä "normaali-ihmistä" enemmän, niin se sovitaan etukäteen.
- Edelliseen liittyen, että sellaisiin tapahtumiin/juhliin ei tarvitse mennä jossa ei pelleilemättä selviä. Ja jos ihan pakko on tulla, niin käytäntö sovitaan yhdessä etukäteen.
- Lähtökohta näissä juhlissa/tapahtumissa on että jokaista "vakavasti otettua" tapahtumaa kohti on yksi "humoristinen" tapahtuma.

Tässä näitä ja nyt ensimmäisen vuoden ajan tarkistetaan yhdessä kolmen kuukauden välein miten homma on sujunut.
Itselleni tuo ensimmäinen kohta on kaikkein tärkein ja se on sen suhteen kriittinen, että jos se ei lähde sujumaan, niin se voi kaataa koko homman. Toisaalta se aletaan nähdä aika pian kun mies palaa kotiin. Nuo juhlat/tapahtumat näkyy vasta sitten ajan kuluessa.

Yhteistyössä