Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä töihin lähdössä on se hyvä puoli, ettei tarvitse keksiä tekemistä![]()
Vaikka kyllä sitä olisi kiva kotonakin puuhastella.
ai että , antaisin mitä vaan mukavasta työpaikasta, tämä kotona oleminen 24/7 ei sovi minulle![]()
Juu, ei ois minustakaan kotona olijaksi.Viikonloput riittää siihen
![]()
seinille kiipeilen kun ollut tässä kohta 4 viikkoa kotona![]()
Uskon![]()
Onko kaikki kaapit jo siivottu D: ?
ehei, mä olen boheemi miesse tehdään mikä on välttämätöntä ja ehdottoman tarpeellista
![]()
OukeiMikä on välttämätöntä ... Kaappien siivous ois sitten sulle extremeee..
![]()
Oon menossa duuniin. Tää päivätyö ei niin ole mun juttu. :/ mä en tiedä mitään hirveempää kuin herätä klo 5 aamulla. Yök.
Aamu on päivän parasta aikaa![]()
Huomenta vaan!
Heräsin 5:15, enkä enää saa unta, kun niin jännittää : / Onneksi enää reilu tunti lähtöön ja 3 tunnin kuluttua kaikki on ohi.
mihis oot menossa ? Jos saa udella![]()
Auts. kohta ohi . tsemppiä koitokseenMunasolupunktioon.
Viimeksi itse punktio ei sattunut, kun olin muutoin niin kipeä, että itkua väänsin, enkä kyennyt edes puhumaan. Nyt pelkään että punktio on kivuliasta, kun ei ole sitä muuta kipua peittämässä toimenpiteestä aiheutuvaa kipua.
Mutta ennemmin silti näin päin, sillä oletettavasti kivut kestää (jos niitä edes tulee) nyt noin 15 min, kun viimeksi ne kesti muutaman tunnin![]()
mä teen periaatteessa kolmea vuoroa, mutta käytännössä melkein pelkkää yötä. Nyt olen reilu puoli vuotta tehnyt pelkkää yötä ja nyt olis sit taas pari kuukautta pelkkää päivää : / ei nappaa kyl yhtään..mä oon ihan yön naisia![]()
Auts. kohta ohi . tsemppiä koitokseen![]()
Huomenta!
Kylläpä väsyttää.. no jospa sitä kohta heräis; kahvikupponen ehkä auttaa. Kasiksi pitäis luennolle raahautua.
Tsemppiä chefille!
Tässä töihin lähdössä on se hyvä puoli, ettei tarvitse keksiä tekemistä![]()
Vaikka kyllä sitä olisi kiva kotonakin puuhastella.