HuOmenta ! !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Pimeänä ja sateisena on täälläkin aamu alkanut.

Melko huonosti sain vaan nukuttua..
Illalla yks naapuri päätti laittaa alaoven ikkunan p*skaks..mies soitti poliisille kun ensin kuului kovaa pauketta ja sitten helisi ikkuna. Ei eka nähty mitä siel tapahtui, mutta naapuri toisesta rapusta oli tullu ulos kattomaan, sekin soitteli poliisille ja oli nähnyt että tästä yhestä naapurista kyse.

Tänään pitäs esikoisen kanssa mennä kaupungilla käymään, ihanaa vaan jos sataa..:( Ensin kävellä kuopus hoitoon vastakkaiseen suuntaan ja sit jos ehditään niin kulkeehan se linkkakin..

Huomenta!
Väsäsin äsken sähköpostia yhteen mahdolliseen harjoittelupaikkaan. On se hankala yrittää kirjoittaa jotakin jos ei sanota muuta ku että "joo, laitahan sähköpostia" eikä sen sisällöstä oikein mitään :-D

Tuonne vesisateeseen kait sitä pitäis kohta puoliin lähteä kävelemään ja bussia odottelemaan... :/ Ois mieluummin kylmä ku satas vettä!

Huomenta!

Suihkunraikkaana täällä yritän heräillä. Meidän lapsilla on nyt joku juttu menossa: kuopukselle piti käydä peittoa laittamassa ueamman kerran yöllä ja se meinas herätäkin jo puol kuus, mut onneks nukahti vielä. Ja kun mä heräsin puoli seiskan aikaan, niin esikoinen jo sit nousi yhtäaikaa ja oli kuulemma vaan odotellu, että joku nousee ylös.. Ei se ikinä niin aikasin herää :rolleyes:

Noooo, varmaan jotain syksystressiä :whistle: Kahvia nyt :p

Sataa,sataa ropisee....tuuleekin myös.

Aamu alkoi varsin erikoisesti..Poikien polkupyörät on varastettu viimeyönä..Siitä seurasi itkua ja vitutusta..Ei ne mitenkään hienoja olleet,mutta kuitenkin ne oli poikien menopelit..Ei mulla ole työttömänä varaa ostaa uutta!

Ohjelmassa tänään olisi pullan leivontaa,postissa käyntiä ja jos vaikka sadepäivän ilona tekis siivousta..seinien pesua jne..

Huomenta!

Hiki virtaa! En tiedä mikä hormonihäiriö menossa. Yhtään ei kärsisi liikkua tai oon ihan likomärkä.

En siis kovinkaan edustavana ota vieraita vastaan... meikata en viitsinyt ja hiukset nostin vaan pannalla ylös, kun kuitenkin olisivat ihan kohta littanassa.

No, ruoka laitettu uunia vaille valmiiksi, sängyt pedattu ja jälkikasvu puunattu, se riittäköön. Vieras saa auttaa salaatinteossa ym., itse en nyt hetkeen kykene muuhun kuin istumaan ja puhaltamaan.

Yhteistyössä