Hyvää Huomenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!

Mäkin nousin ennen pientä miestä, suihkussa käyty, astianpesukone pyörii ja ensimmäinen kuppi kaffia edessä.. :)
Tänään on varmaan edelleen sisäpäivä kun tuo pikku-ukko oli ainakin eilen vielä kuumeessa..

Huomenta!

Nämä sun aloitukset on jotenkin pirteitä, saa hyvälle tuulelle :)

mä olen sängyssä ja jatkan unia. Heräsin katsomaan kelloa ja huomasin että puhelin sekoilee taas. Näyttää klo kahta ja menee lähemmäs puoli kolmea josta hyppää taas kahteen... Pakko oli sitten lähteä alakertaan katsomaan paljonko on, joko mies on nukkunut "pommiin" kun tässä on hepätys...
..
Itsellä yskittää ja ei meinaa flunssa helpottaa. Vauva nukkuu toisella puolella ja esikoinen toisella puolella :) mukavaa työpäivää, mä laitan vielä peiton korville...

[QUOTE="Logotar";22991788]Huomenta!

Nämä sun aloitukset on jotenkin pirteitä, saa hyvälle tuulelle :)

mä olen sängyssä ja jatkan unia. Heräsin katsomaan kelloa ja huomasin että puhelin sekoilee taas. Näyttää klo kahta ja menee lähemmäs puoli kolmea josta hyppää taas kahteen... Pakko oli sitten lähteä alakertaan katsomaan paljonko on, joko mies on nukkunut "pommiin" kun tässä on hepätys...
..
Itsellä yskittää ja ei meinaa flunssa helpottaa. Vauva nukkuu toisella puolella ja esikoinen toisella puolella :) mukavaa työpäivää, mä laitan vielä peiton korville...[/QUOTE]

Kiitos, kiva piristää teidän kaikkien aamuja :)
Ja mukavaa päivää , kunhan nousette :D

Onneksi sentään neuvola kohta niin noi herää, muuten olisin yksinäni vielä nelisen tuntia... :D
Meillä on koirakin hoidossa ja sekin mokoma vaan makoilee meidän sängyssä... :D
Monen aikaan koiria muuten pitää aamulla ulkoiluttaa?

Huomenta vaan, reippaastihan tämä aamu alkoikin kun piti nousta sängystä ylös niin eipä noustukaan kauhian sulokkaasti kun lonkan limapussin tulehdus on ärtynyt eilisestä lumen luonnista aikasta pahaksi :kieh:. Ärsyttää kun aina löytyy kropasta uusia vaivoja ja saa lekurilla juosta yhtenään. No se jäi taas työpäivä väliin ja työterveyshuolto kutsuu, toivottavasti antavat sellaiset lääkkeet että pääsen huomenna jo töihin. Muuten ihan mukava aamu näin ilman puolesta :)!

Huomenta!

Mä heräsin, kun kuopus kipitti meidän keskelle puoli kuudelta. Onneks hän vielä nukahti, mut mä päätin sit nousta, että ehtii rauhassa istuskella ennen lasten aamutoimia. Nyt oon käyny suihkussa ja kupponen kahvia seurana :) Kasiksi taas luennolle.

Herranenaika! Pakkasta 27 astetta :O

Tiiru: Lähdet ulos koirun kanssa sitten kun se kömpii sieltä sängystä pois ja on rauhassa venytellyt kaikki lihaksensa ja haukotellut tarpeeksi :D.Koiruus varmaan tekee sulle selväksi sen että nyt pissattaa :D.

-23 astetta ja mun pitäis lähteä seisoskelemaan bussipysäkille. + liikkua muutenkin ulkona. Mulla ei oo talvivaatteita työmaalla ja saattaa vähän kylmä tulla. Että huomenta vaan :D

Hyvää huomenta. Vähän ankeasti alkoi aamu. Miesystäväni jätti eilen ystävänsä välityksellä. Mieli tekisi ottaa yhteyttä, mutta toisaalta loukkaannuin niin paljon asiasta. Menee varmaan itkuksi tämäkin päivä kun saa pojan kouluun.

Huomenta :)

En tiiä paljon pakkasta mut just tajusin että meni eilen masterchef ohi suun kun pelasin niin tiiviisti.... :( Yritän katsoa netistä mutta on niin hidas yhteys että aika tuskaa...

[QUOTE="miia";22991826]Hyvää huomenta. Vähän ankeasti alkoi aamu. Miesystäväni jätti eilen ystävänsä välityksellä. Mieli tekisi ottaa yhteyttä, mutta toisaalta loukkaannuin niin paljon asiasta. Menee varmaan itkuksi tämäkin päivä kun saa pojan kouluun.[/QUOTE]

:/ Voi ei. Koita pitää itses kasassa ja keksi jotain mielekästä tekemistä päiväksi ettei itkemsiseksi menis :( vaikka vaikeaahan se varmaan on. Jaksuja sulle :heart:

Monen aikaan koiria muuten pitää aamulla ulkoiluttaa?

Viimeistään sitten kun ne kulkee jalat ristissä epätoivoinen ilme naamallaan.

Huomenta vaan, -23 näytti mittari ja siltä myös tuntuu! Siitä muistinkin että on pakko vetää kaapillinen vaatteita niskaan ja kipiteltävä laittamaan auto roikan päähän.
r025.gif

Huomenta!
Pakkasta täälläkin -20. Töihin menossa puolen päivän aikaan, josko siiheksi vähän lauhtus (eipä taida). Mittailin lasten pituuksia tuohon ovenkarmiin huvikseni ja järkytyin, kun mun pikku poika on jo 171cm :O (14+v). Kuopusta ei saatu mitattua, kun ei suostunut siinä seisomaan, että olis saatu merkkiä laitettua....

Huomenet!

Oma aamukahvi juotu ja pitäisi alkaa lapsia pukemaan, käydään vauvan kanssa viemässä isommat päiväkotiin ja palaillaan sitten kotiin aamupalalle miehen kanssa joka niitä aikoja on palaillut töistä. Aamupalan jälkeen on edessä vauvan neuvolalääkäri. Koira pääsee joko mukaan päiväkotireissulle tai sitten jompikumpi käyttää sen ennen aamupalaa.

Kahden aikaan haetaan lapset ja suunnataan paikalliseen hoploppiin. =) tai no, en ole vielä vrma lähdenkö vauvan kanssa mukaan mutta mies ja isommat lapset lähtevät kuitenkin työkaverin ja tämän pojan kanssa.

Yhteistyössä