Kahvimukillinen juotuna, mietin kerkeiskö ottaan vielä toisen. Viikon viiminen työpäivä, pakkasta tääl on varmaan kymmenisen astetta, luulisin. Töihin päin ja sit iltasella ulkoilemaan
Ihan eka pitäs selvitä viemään lapset hoitoon, kävellen ja yritän saada vauhtia näihin..miten tää onkin aina yhtä vaikeeta
Sit pääsee ite vielä kotiin rauhassa istahtaa hetkeks ennen töihin lähtöä. Iltavuoro ja sit viikonloppu..jee
Huomenta
Aamukahvia sitten kun poju kouluun köökin siivous, kokeilu kokkaukset kiehu vähän yli eilen
Sen jälkeen naatiskelemaan kylvystä lisä kahvin kera
Ja ostoslistankin vois perkusta tehdä mut sitä ennen inventaario pakastimeen että mitä lihoja sinne tarviiskaan.
Meillä miehen yövuoroa vielä yksi yö jäljellä. Nyt aamupalaa ja sit puiston kautta kauppaan. Että saadaan aikaa kulumaan poissa kotoa.
Mä olen nukkunut kok viikon ihan kamalan huonosti, enkä tiedä mistä johtuu. Alkaa näkymään jo, ja ennen kaikkea tuntumaan.
Kumpa jaksaisin olla tänäänkin muistaa huumorin, niin arki olis sujuvaa. Väsyneenä vaan vähän hankalaa välillä.
Huomenta! Kauhea hinku olis päästä lastenkirppiksellä käymään! En oo aikoihin käynyt kierroksella. Harmi, että olen saikulla nielutulehduksesta ja korvatulehduksesta... Ei kai kukaan huomaa jos vaan käväisen. Jos vaikka naamioituisin.. Hmmm
Huomenta vaan kaikille täältäkin vaikka itse en saanut ollenkaan unta viimeyönä. Tässä aamulla pötköttelin mahalteen surffailen. Yhtäkkiä tuntu aivan ku ois elohiiri ollut vatsan sisällä. Menkat ehkä vähä myöhässä, kummasti piristi kun aloin asiaa ajatteleman!
Täällä herätty pirteänä uuteen päivään ja entisestään piristi tuo enemmän,kuin rapsakka ilma,kun tyttöä eskariin vein.
Tänään tuntuu siltä,että ei voisi ihminen paremmalla tuulella olla..
Johtuneeko siitä,että eilen päästiin kaksi elokuviin miehen kanssa vai siitä,että tänään on jo toinen päivä,kun minulla on jopa neljä tuntia päiväs aikaan molemmat lapset pois ja voin tehdä mitä tahdon.
Iltapäivällä pikku Pimpula tuleekin kotio ja päästään viikonlopun viettoon koko perheen voimin,kun miehen leikkauskin jouduttiin siirtämään tältä päivältä.