Aivolisäkkeen alue tuo sella, empty = tyhjä.mitä tarkoittaa empty sella ?
paljon voimia Sinulle ap !
Kiitos, juuri tuo tieto hyvänlaatuisuudesta helpottaa.Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23055287:Aivolisäkkeen alue tuo sella, empty = tyhjä.
-------------------
Paljon voimia Hölmölän-iita. Lohdutukseksi voi sanoa, että sellan alueen löydökset ovat yleensä hyvänlaatuisia hormonaalisia sairauksia. Toivottavasti saat pian jotain tolkkua jatkoista.
Tsemppia Iita!
tassa oli mun mielesta hyvin tietoa tuosta. Oireista riippuen hoidetaan. Taytyy vaan sanoa, etta aika pollo laakari, joka soittaa tuloksia ja sanoo vaan, "en tieda mita tehdaan". Ottaisi selvaa etukateen joltakulta muulta ennenkuin alkaa tuloksia soittelemaan. Mur.
PubMed Health - Empty sella syndrome
Toki yhteyttä voi olla näiden välillä, eihän sitä varmaksi tiedä. Samantapaisia oireita on kyllä ollut jo useampien vuosien takaa, tosin lievempinä. Jo vuodesta 2002.Voiko noi olla sen hometalon syytä? Oireiliko teistä kukaan (elukat mukaanlukien) siellä? Muisteleppa oliko jotain sieltä lähtöisin?
Mitä sanottiin?Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;23055132:Lääkäri soitti eilen 15:30.
Aivolisäkkeessä on löydös, osittainen empty sella.
Lääkäri takelteli puhelimessa, sanoi , että hän ei tiedä mitä pitää tehdä . Maanantaina taas soitto klo 17 :ta jälkeen. Monta kertaa hoki, ei siis ole kasvainta, ei kasvainta.
Tämä on yhtä helvettiä. Mä olen niin väsyny tähän .:'(