Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23055287:
Aivolisäkkeen alue tuo sella, empty = tyhjä.

-------------------

Paljon voimia Hölmölän-iita. Lohdutukseksi voi sanoa, että sellan alueen löydökset ovat yleensä hyvänlaatuisia hormonaalisia sairauksia. Toivottavasti saat pian jotain tolkkua jatkoista.
Kiitos, juuri tuo tieto hyvänlaatuisuudesta helpottaa.

:ashamed:
 
Helekutti
Mäkin vietin tovin googlen parissa. Osittain tyhjä sella on todennäköisimmin seurausta ihan normaalista anatomisesta vaihtelusta. Eli ei välttämättä yhtään mitään. Se varmistetaan mittaamalla aivolisäkkeen tuottamat hormonit, ja jos ne ovat OK, ei tarvise tehdä yhtään mitään. Silloin on vika jossain muualla.

Mites ne D-arvot?
 
Tsemppia Iita!
tassa oli mun mielesta hyvin tietoa tuosta. Oireista riippuen hoidetaan. Taytyy vaan sanoa, etta aika pollo laakari, joka soittaa tuloksia ja sanoo vaan, "en tieda mita tehdaan". Ottaisi selvaa etukateen joltakulta muulta ennenkuin alkaa tuloksia soittelemaan. Mur.
PubMed Health - Empty sella syndrome

Kiitos, etsin itsekkin heti tietoa googlesta. Ilmeisesti aika harvinainen ..

No jospa maanantaina saisi hieman selvyyttä. Kyllä tämä on syvältä tämä odottaminen ..
 
Luin koko ketjun läpi. En sinua tunne, mutta kyllä tuntui pahalta että yhtä perhettä noin koetellaan! Enkä voi ymmärtää, miten lääkärin aikaa tai niitä tutkimusaikoja voi joutua odottamaan noin hirveän pitkiä aikoja??! Aivan käsittämätöntä! Ja minuakin häiritsee se, että lääkärisi on sinulle puhelimessa sanonut, ettei tiedä mitä seuraavaksi tehdään.

Paljon tsemppiä sinulle tulevaisuuteen, asenteesi on aivan mahtava!! Vaikka niinkin kauhean pitkiä aikoja olet joutunut odottamaan epätietoisuudessa. Toivottavasti kaikki kääntyy vielä hyväksi! Voimia! :hug:
 
Kiitos Linneat , kyllä tässä välillä meinaa epätoivo iskeä ja ajattelee, etten jaksa enään kysellä lääkäreiltä asioita tai pyytää tutkimuksia, että annan olla . Mutta, minulla on niin kallis "kultakaivos" täällä kotona, että todella haluan tämän kaivoksen kanssa elää täyttä elämää. Terveenä ja jaksavana taas.

Minä en aio luovuttaa, en ikinä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;23055132:
Lääkäri soitti eilen 15:30.

Aivolisäkkeessä on löydös, osittainen empty sella.

Lääkäri takelteli puhelimessa, sanoi , että hän ei tiedä mitä pitää tehdä . Maanantaina taas soitto klo 17 :ta jälkeen. Monta kertaa hoki, ei siis ole kasvainta, ei kasvainta.

Tämä on yhtä helvettiä. :( Mä olen niin väsyny tähän .:'(
Mitä sanottiin?
 

Yhteistyössä