Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Jee, hyvä että tutkitaan. Kertoile sitten niitä D-arvoja. Mua kiinnostaa. Millaista annosta olet nyt ottanut?
4 x kalcipos-d / pvä

1 tabletti sisältää:


kalsiumkarbonaattia, joka vastaa 500 mg kalsiumia , 10 mikrogrammaa ( muoks, ei siis mg ! )kolekalsiferolia, joka vastaa 400 kansainvälistä yksikköä d3-vitamiinia.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;23045280:
10 mg kolekalsiferolia, joka vastaa 400 kansainvälistä yksikköä d3-vitamiinia.
Auts :(. Et kai ota puutokseen noin homeopaattista annosta? Toivon, ettei kukaan lääkäri ole niin ammattitaidoton, että määräisi enää nykypäivänä moista.
 
Helekutti
Juhuu, tuloksia tuloksia :wave:

Mun mielestä jos on vieläkin kalsidiolitasot alhaalla niin voisit hyvin tuplata lopputalveksi tuon D:n, mutta ottasit sen ilman kalsiumia ihan erillisenä valmisteena. Muuten tulee kalkkia liikaa, sitä tulee nyt jo ihan liikaa pelkästään noista pillereistä. Saatika jos vielä juot maitoa ja syöt juustoa.
 
"vieras"
Juhuu, tuloksia tuloksia :wave:

Mun mielestä jos on vieläkin kalsidiolitasot alhaalla niin voisit hyvin tuplata lopputalveksi tuon D:n, mutta ottasit sen ilman kalsiumia ihan erillisenä valmisteena. Muuten tulee kalkkia liikaa, sitä tulee nyt jo ihan liikaa pelkästään noista pillereistä. Saatika jos vielä juot maitoa ja syöt juustoa.
Olen samaa mieltä. Voi tulla yli kolmekin grammaa. Se on magnesium-kalsiumsuhteen kannalta epäedullista. Jos syytä ei ole ottaa kalsiumiakin, jättäisin sen pois. Mihin kalsium on määrätty?
 
Seuraaja
No nyt alkoi pelottamaan, että jotain järkkyttäviä uutisia on tulossa, kun Iita ei ole käynyt ilmoittautumassa.

Pidän kuitenkin peukkuja, että näin ei ole, vaan hiljaisuudelle on joku iloisempi syy.
 
Lääkäri soitti eilen 15:30.

Aivolisäkkeessä on löydös, osittainen empty sella.

Lääkäri takelteli puhelimessa, sanoi , että hän ei tiedä mitä pitää tehdä . Maanantaina taas soitto klo 17 :ta jälkeen. Monta kertaa hoki, ei siis ole kasvainta, ei kasvainta.

Tämä on yhtä helvettiä. :( Mä olen niin väsyny tähän .:'(
 

Yhteistyössä