Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;22464017:
mie olen kyllä ihan hämmästyksellä tätä ketjua lukenu :O on se jännä miten ei haluta noihin kalliimpiin kuvauksiin potilaita laittaa, mieluummin sitten viikko- ja kuukausitolkulla juoksutetaan verikokeissa ja kusikokeissa sun muissa mistä ei mitään kuitenkaan löydy!

toivottavasti saatte Iita ja Mary nyt jotain selvyyttä tilanteisiinne, eihän tuommosta kestä kukaan miettiä! :hug:
Kiitti Nyynä :)

Kyllä tässä välillä on meinannut epätoivo iskea pahimman kerran..
 
Viime viikon torstaina kävin sisätautilääkärillä. Kortisoliarvo on todella korkea. Mikä viittaa cushingin tautiin. Seuraavaksi pään kuvaus, sinne noin parin kuukauden päästä aika. Pääkivut on lisääntyneet, mistä lääkäri olikin huolissaan, sekä näköhäiriöistä. Tänään pamahti taas migreeni.

Näillä mennään. Nyt odottelen huulesta otetusta patista koetuloksia , tosin tulevat kirjallisena kotiin vasta varmaankin muutaman viikon päästä. Sitten seuraava on se päänkuvaus.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;22512106:
Niin, no parin kuukauden päästä pääsen..
Muuta meille, niin tutkimuksiin pääsee oikeasti suht rivakasti.:hug:

Voisitko käydä yksityisellä, että saat jotain tietoa jostain?

Jaksamista ja taistelutahtoa!
 
Muuta meille, niin tutkimuksiin pääsee oikeasti suht rivakasti.:hug:

Voisitko käydä yksityisellä, että saat jotain tietoa jostain?

Jaksamista ja taistelutahtoa!
Voi kiitos Jonsered, jotenkin ton viime torstain jälkeen ollut ihan epätodellinen olo. Olin varma, että kokeen tulokset olisivat normaalit.. Mutta eipä olleetkaan. Lääkäri meni jotenkin hämilleen kokeen tuloksesta, kysyi minulta " mitähän me nyt tehtäisiin?" Johon minä hölmistyneenä " en minä tiedä". No sitten hän sanoi, että nyt päänkuvaus ja sitten uudestaan verikokeita jne. Mulle tehtiin se deksametasonikoe, se sitten uusitaan parin kuukauden päästä.

En minä tiedä hyödyttääkö tässä vaiheessa enään yktiyinen , koska kuitenkin nyt tutkimukset todella käynnistyneet mielestäni ihan hyvin.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;22512143:
Voi kiitos Jonsered, jotenkin ton viime torstain jälkeen ollut ihan epätodellinen olo. Olin varma, että kokeen tulokset olisivat normaalit.. Mutta eipä olleetkaan. Lääkäri meni jotenkin hämilleen kokeen tuloksesta, kysyi minulta " mitähän me nyt tehtäisiin?" Johon minä hölmistyneenä " en minä tiedä". No sitten hän sanoi, että nyt päänkuvaus ja sitten uudestaan verikokeita jne. Mulle tehtiin se deksametasonikoe, se sitten uusitaan parin kuukauden päästä.

En minä tiedä hyödyttääkö tässä vaiheessa enään yktiyinen , koska kuitenkin nyt tutkimukset todella käynnistyneet mielestäni ihan hyvin.
Sitten vain jalkaa polkien vaatimaan vauhtia jatkotutkimuksiin. Tuo on epäinhimillistä kohtelua! Vetoa siihen, että epävarmuudessa eläminen on stressaavaa ja huonoksi voinnille.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;22511581:
Viime viikon torstaina kävin sisätautilääkärillä. Kortisoliarvo on todella korkea. Mikä viittaa cushingin tautiin. Seuraavaksi pään kuvaus, sinne noin parin kuukauden päästä aika. Pääkivut on lisääntyneet, mistä lääkäri olikin huolissaan, sekä näköhäiriöistä. Tänään pamahti taas migreeni.

Näillä mennään. Nyt odottelen huulesta otetusta patista koetuloksia , tosin tulevat kirjallisena kotiin vasta varmaankin muutaman viikon päästä. Sitten seuraava on se päänkuvaus.
Olisit nyt aiemmaksi saanut ajan pään kuvaukseen.
Odottelua taas...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;22511581:
Viime viikon torstaina kävin sisätautilääkärillä. Kortisoliarvo on todella korkea. Mikä viittaa cushingin tautiin. Seuraavaksi pään kuvaus, sinne noin parin kuukauden päästä aika. Pääkivut on lisääntyneet, mistä lääkäri olikin huolissaan, sekä näköhäiriöistä. Tänään pamahti taas migreeni.

Näillä mennään. Nyt odottelen huulesta otetusta patista koetuloksia , tosin tulevat kirjallisena kotiin vasta varmaankin muutaman viikon päästä. Sitten seuraava on se päänkuvaus.
Onko tullut pään kuvaukseen aikaa?
 
Iltaa tai paremminkin yötä ,

Tänään tuli odotettu kirje postissa, 26.1 on pään magneettikuvaus, eli jo ensi viikolla keskiviikkona.

Ennen joulua sain huulesta otetusta patista tulokset, hyvänlaatuinen. Olenko muistanut sen kirjoittaa..

Muuten nyt vain jännityksellä odotan ensi viikkoa, hieman hirvittää ajatus siitä "putkesta" , en oikein välitä ahtaista paikoista. No, se toisarvoinen seikka tässä tilanteessa. Pääasia että vihdoin kuvausaika tuli =)

Olen koittanut olla ajattelematta tilannetta, vaikkakin vaikeaa se on. Katsotaan nyt mitä kuvaus tuo tullessaan.

Hyvää yötä ja suuret kiitokset teille tsempeistä :heart::flower:
 
Se magneettikuvauksen putki on pikkujuttu oikeasti sen metelin rinnalla mitä se laite pitää. Itellä ei ees oo kuvattu päätä vaan selästä (ja olikohan jaloista) jokunen nivel. Siinä ainakin sai ne kuulosuojaimet kera musiikin, jota tosin ei välillä kuullu kunnolla.

Mutta voimia, rankkaa elämää (luin tän ketjun joskus kokonaankin). Ite ja moni tuttu on homerakennusten vuoksi sairastunu :/
 
Se magneettikuvauksen putki on pikkujuttu oikeasti sen metelin rinnalla mitä se laite pitää. Itellä ei ees oo kuvattu päätä vaan selästä (ja olikohan jaloista) jokunen nivel. Siinä ainakin sai ne kuulosuojaimet kera musiikin, jota tosin ei välillä kuullu kunnolla.

Mutta voimia, rankkaa elämää (luin tän ketjun joskus kokonaankin). Ite ja moni tuttu on homerakennusten vuoksi sairastunu :/
Kiitos pikkumy :heart:
 
ccc
Se magneettikuvauksen putki on pikkujuttu oikeasti sen metelin rinnalla mitä se laite pitää. Itellä ei ees oo kuvattu päätä vaan selästä (ja olikohan jaloista) jokunen nivel. Siinä ainakin sai ne kuulosuojaimet kera musiikin, jota tosin ei välillä kuullu kunnolla.

Mutta voimia, rankkaa elämää (luin tän ketjun joskus kokonaankin). Ite ja moni tuttu on homerakennusten vuoksi sairastunu :/
Omasta mielestä siinä oli mukava olla, meinasin nukahtaa siihen.
 
Voi ... kello ties mitä ja täällä valvon, no tein tuossa kyllä työjuttuja muutaman tunnin, vei ajatukset mukavasti pois tästä päivästä. klo 17 kuvaus aika..

Fiilarit kyllä sekavat, innostunut mutta pelokas..

Hyvää sarastavaa aamua , taidan koittaa muutaman tunnin nukkua, seitsemältä jo herätys, palaveriin --
 
Pään alueen kuvaus (MRI) takana, kesti sellaisen 40 minuuttia. Eipä ollutkaan niin ahdistava kokemus kuin pelkäsin.

2.2 lääkäri soittaa tuloksista, ensi maanantaina on sitten täällä Heinolassa joitain labrakokeita, kilpirauhaskokeita ainakin ja varmaankin se D-vitamiini arvokin tsekataan.

Yö meni 1,5 tunnin unille, aamun palaverissa iski migreeni, ehdin onneksi päivällä nukkua vajaan tunnin.

Tämmöstä täällä.:wave:
 

Yhteistyössä