Huonoja uutisia ... Nyt minun vuoro..

ensi viikon torstaina menen Helsinkiin tähän aihealueeseen perehtyneelle lääkärille, Välimäen Matille.

klo 15:30 aika.

Voi , ette usko miten helpottunut olo, vihdoin pääsee lääkärille, joka oikeasti on perehtynyt ja jolta saan jotain tietoa.

:heart:
 
Helsingissä käyty.

Lääkäri oli hyvin asiantunteva ja asiallinen.

Ihmetteli suuresti, miten kukaan ei ole osannut tehdä mitään. Arvailla vain. Sanoi soittavansa Lahteen ja minun pitää nyt hankkia kaikki mahdolliset paperit labroista, lausunnoista jne. Hänelle pitää ne postittaa kiireellisesti. Sanoi, että tässä on nyt toimittava vauhdilla. Puhui myös että minulle pitää saada maksusitoumus Meilahteen. Otti aivokuvauksesta levykkeen itselleen. Sanoi, että tuossa kuvauksessa ei välttämättä näy ihan pienet kasvaimet..

Oli todella huolissaan. Ihmetteli myös ettei ole mitään lääkitystä annettu korkeaan verenpaineeseen.

Eli .. maanantaina lähtee hänelle postitse kaikki mahdollinen materiaali , mitä saan irti tk:sta Heinolasta ja sitten Päksistä.

Oli hyvin hermostunut toimintaan miten minua on tutkittu ja hoidettu.

Sanoi, että nyt asia pitää laittaa vauhdilla eteenpäin.
 
Dexsametason-kokeen ( osasinkohan kirjoittaa oikein ) jälkeinen tulos olisi pitänyt olla terveellä alle 50 ja minulla se oli 168, hän ihmetteli ettei se ole herättänyt lääkäreitä !!

Katsoi niskaa ja kuunteli sydämen jne. Sanoi, että kaikki viittaa niin voimakkaasti siihen cushingiin.

Toki se on hyvin harvinainen ,niitä todetaan 20-30 tapausta vuodessa ( suomessa ).
 
"Horuksen silmä"
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita;23178169:
Kertokaas viisaammat mitä tarkoittaa maksusitoumus ?

Eipä ole tarvinu tollaisia koskaan miettiä..
Se tarkoittaa sitä että sun ei tarvitse maksaa omasta pussista lääkärikäyntejäsi.

Osasko lääkäri sanoa mitä tapahtuu seuraavaksi?
 

Yhteistyössä