labratäti
jatkan vielä.Alkuperäinen kirjoittaja labratäti:ööh, itse labrana pitää tätä vähän puolustella. me otamme kokeet silloin kuin lääkäri määrää.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:On kieltämättä rasittavaa jos hoitaja ei yhtään ota huomioon että muut tarvitsevat unirauhan. Myös labrahoitajat saattavat tulla yöllä ja räpsäyttää kattovalon päälle, kovalla äänellä huudellen "missä vauva xxx on?"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei varsinaisesti huonoa kohtelua, mutta ärsytti, kun yöllä ei saanut nukkua, kun yöhoitaja suunnilleen huutaen kälkätti huonekavereilleni aina vartin kerrallaan putkeen.
Keskimmäisen aikaan oli kova helle ja kipupumpun (sektion jälkeen) kanyyli irtosi kämmenselästä yöllä, koska teipit eivät pysyneet minun hikoillessani kuin pieni sika. En tarvinnut kipulääkettä juuri ollenkaan ja olin hirveän väsynyt, ja jouduin hoitajan kanssa keskellä yötä väittelemään pitääkö kutsua lääkäri laittamaan sitä kanyyliä takaisin vai saanko jatkaa unia. Tämä hoitaja oli juuri tällainen "valot päälle ja kailotus alkaa" -tyyppi
kokeita ei saa ottaa huonossa valaistuksessa, eikä pystykään.
nimet, tunnukset pitää sanoa kuuluvasti ja ymmärrettävästi ja vielä vähän tentata potilaita että on varmasti oikea ihminen kyseessä =)
kätilöiden "suurin työ" tai työ mikä vie eniten aikaa on lasten lääkintä. moni ei tule ajatelleeksi..