Tämä kätilö jäi mieleen....
-tuli antamaan verenhyytymispiikkiä sektiomahaan, koppasi koko kourallaan vatsastani kiinni ja runttasi piikin mahaani niin, että huusin kivusta - sitten ihmetteli silmät suurena että "sattuiko se muka"? Mahaan jäi mustelmat sormista.
-sanoi meille huoneessaolijoille pariin kertaan, että älkää viekö sairaalan tuttipulloja kotiin - mitä v*ttua?
-pakotti ottamaan vahvaa kipulääkettä, vaikka sanoin etten tahdo sitä-sitten kun olin sen syönyt, niin sanoi ivallisesti etten pääse kotiin ennenkuin pärjään ilman sitä kipulääkettä
-ei antanut vauvalle lisämaitoa vaikka useaan otteeseen pyysin, maito ei noussut rintoihin koko sairaalassaolo aikana (sektio). Tuli ja tarrasi tissiin kiinni koko kourallaan ja runttasi vauvan väkisin tissiä vasten. Sanoin tälle eukolle, että olen jo kaksi lasta imettänyt ennen tätä, ja kyllä tasan tiedän, milloin minulla on maitoa ja milloin ei! (Seuraava (tosi ihana!!!) hoitaja antoi hysteerisesti huutavalle vauvalleni lisämaitoa, ja ihmetteli kovasti, miten vauvani oli niin nälkäinen, vaikka oli ollut rinnalla tuntitolkulla....Harmittaa, kun ei jäänyt tämän ihanan hoitajan nimi mieleen...)
-tuomitsi käymässä olleen vauvan isomman sisaruksen ulkonäön perusteella. Sanoi että tuossa iässähän se alkaa tupakka ja viina kiinnostamaan. Sanoin että tunnen kyllä lapseni.
-Ihmetteli suureen ääneen ja ivallisesti, että miksen ole vaihtanut lakanoita. Sanoin etten edes tiedä missä vaihtolakanat ovat.
-eräs toinen kätilö oli tulossa käytävällä kohti minua, jäin vauvan kanssa odottamaan, koska liikkuminen oli tosi vaikeaa. Tämä kotka hyökkäsi jostakin huoneesta ja änkesi kuiskuttelemaan ja kikattelemaan käsi suun edessä tämän toisen kätilön kanssa, vaikka toinen yritti vinkata että on minun luokseni tulossa...
-maha oli todella arka leikkauksen jälkeen. Tämä saakelin hirmulisko ei uskonut, että toinen hoitaja oli juuri puoli tuntia sitten viimeksi painellut mahan, vaan halusi väen vängällä painella sen uudelleen...
Ja tässä tosiaan ihan vain muutama juttu tästä eukosta. Ihan tuli sellainen olo että oli valinnut minut jotenkin "kohteekseen".... Kaikki muut hoitajat olivat todella ihania, siitä ruusut heille. Mutta tämän inhokin ansiosta jalkauduin aikaisemmin kuin olisi pitänyt, koska tuli tosiaan ikävä kotia jainhimillistä kohtelua....