[QUOTE="strawberry";28166684]Vaan ilkeyttä, jos jotakin ruvetaan haukkumaan esimerkiksi siitä että hän on nuori ja hän provoaa, koska hän haluaisi vain että hänen asiansa otettaisiin vakavasti. Sitä ei oteta silloin kun jos on nuori, mutta ei silloinkaan vaikka ilmeisesti provoaisi. Ei ole oikein tiettyä keinoa nuorten kohdalla milloin ne voitaisiin ottaa vakavasti. Ihmisen pitää olla jollain tapaa sairas, jos näkee ilkeyden teon toiselle hauskuutena. En minäkään ole mikään jeesus, oon minäkin sortunut varmasti joskus esimerkiksi nauramaan toisen kaatumiselle. Vaikka ei ois pitäny, jälkeen päin kaduttaa. Minä olen sortunut myös kiusaamaan, olipa hauskaa joskus kun tuhottiin yhden pojan kengät. Juu , näin monta vuotta jälkeen päin kaduttaa. Se kertoo siitä että ihmisellä on terve omatunto ja tunnetaso kun tuntee katumusta.
Ensimmäinen lause minkä myöskin kirjoitit, todistaa sellaisen rodun kuin ihminen niin tyhmyyden: " Kun netissä keskustellaan niin yleensä tartutaan siihen mikä lävähtää selvemmin naamalle. "
Mua hyvin paljon ärsyttää tuo sanomanakin ja mua yleensä pistää vihaksi paljon myös ihmisten huonosti kohteleminen mistä jää sille toiselle tosi paha mieli.[/QUOTE]
Welcome to the real life! Miksi sua se ärsyttää, tottahan se on, ei sitä pidä niin vakavasti ottaa. Joskus vaihtuu jopa lennossa se puheenaihe kun joku mielenkiintoisempi aihe lävähtää naamalle,ja toinen juttu jää niille sijoilleen saman tien.
Kukaan ei ole sinua haukkunut iästäsi. On sanottu että esität jotain mitä et ole, ja sehän piti paikkansa...
Ja kyllä, joillekin on hauskuutta haukkua toisia anonyymisti netissä. Joillekin on hauskuutta kehittää valepersoona ja koittaa sillä keskustella (ja naureskella niille itsekseen jotka ottaa tosissaan), ja joillekin hauskuutta on paljastella niitä valepersoonan ottaneita