Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja black-velvet:Mä taas odottelen isäntää seuraksi lätkämatsia kattomaan...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti eteläsuomesta:Black-velvet, siekin täällä!!!! Arvaas kuka täällä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Täälläkin yks huono äiti :wave: En jaksanut raivata keittiön ruokapöytää vaan syödään junnun kanssa kumpikin omissa huoneissamme. Lasissa punaviiniä.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kuulostaa tosi paskamaiselta. Tee ennemmin kunnon suursiivous.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kuulostaa tosi paskamaiselta. Tee ennemmin kunnon suursiivous.![]()
Joo, taidanpa mieluummin sittenkin pestä ikkunat ja pyyhkiä kaihtimista pölyt![]()
Mulla on keittiön kaappien järjestely kesken. En ole 46 vuoden aikana katsonut yhtään lätkämatsia telkkarista, mutta nyt ei siivouksen jatkaminen oikein inspaa, niin eikös tän illan matsin katsominen ole vähän niinkuin lakisääteistä?Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kuulostaa tosi paskamaiselta. Tee ennemmin kunnon suursiivous.![]()
Joo, taidanpa mieluummin sittenkin pestä ikkunat ja pyyhkiä kaihtimista pölyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on keittiön kaappien järjestely kesken. En ole 46 vuoden aikana katsonut yhtään lätkämatsia telkkarista, mutta nyt ei siivouksen jatkaminen oikein inspaa, niin eikös tän illan matsin katsominen ole vähän niinkuin lakisääteistä?Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kuulostaa tosi paskamaiselta. Tee ennemmin kunnon suursiivous.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kuulostaa tosi paskamaiselta. Tee ennemmin kunnon suursiivous.![]()
Joo. Tee niin. Mää alan sulattaan pakastinta. Suomi häviää kuitenki ja kaikki hommat jää tekemättä. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Täällä on jo eka lonkero tuhottu ja tyttö joutuu leikkimään yksin kun äiti palstailee :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Täällä on jo eka lonkero tuhottu ja tyttö joutuu leikkimään yksin kun äiti palstailee :ashamed:
Täällä kans tosi huono äiti juo kolmatta siideriä ja lapset leikkii keskenään!!!!! Isikin lähti paikalliseen yhdelle. Kamalaa.
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:Täällä on jo eka lonkero tuhottu ja tyttö joutuu leikkimään yksin kun äiti palstailee :ashamed:
Täällä kans tosi huono äiti juo kolmatta siideriä ja lapset leikkii keskenään!!!!! Isikin lähti paikalliseen yhdelle. Kamalaa.
No johan on! :kieh:
Meidän ukko sentään tekee ulkona pihatöitä (pelkän kahvin voimalla ) ja mä lusmuilen tytön kanssa täällä sisällä
![]()