Huono äiti ilmoittautuu ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Olen varustautunut lätkämatsia varten karkilla, sipsillä, kanansiivillä ja pienellä lonkerolla :p Isommat lapset menevät isälleen viikonlopuksi, joten saa rauhassa nautiskella olostaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Täälläkin yks huono äiti :wave: En jaksanut raivata keittiön ruokapöytää vaan syödään junnun kanssa kumpikin omissa huoneissamme. Lasissa punaviiniä.

Voi, punaviiniä :p Harmi etten päässyt Alkoon hakemaan itselleni, pakko tyytyä tuohon lonkeroon - vaan kylläpä sekin varmaan maistuu piiitkän raskauden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kuulostaa tosi paskamaiselta. Tee ennemmin kunnon suursiivous. :D

Joo, taidanpa mieluummin sittenkin pestä ikkunat ja pyyhkiä kaihtimista pölyt :whistle:

Joo. Tee niin. Mää alan sulattaan pakastinta. Suomi häviää kuitenki ja kaikki hommat jää tekemättä. :xmas:

Joo, taidanpa mieluummin sittenkin pestä ikkunat ja pyyhkiä kaihtimista pölyt :whistle:
Mulla on keittiön kaappien järjestely kesken. En ole 46 vuoden aikana katsonut yhtään lätkämatsia telkkarista, mutta nyt ei siivouksen jatkaminen oikein inspaa, niin eikös tän illan matsin katsominen ole vähän niinkuin lakisääteistä? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Mulla on keittiön kaappien järjestely kesken. En ole 46 vuoden aikana katsonut yhtään lätkämatsia telkkarista, mutta nyt ei siivouksen jatkaminen oikein inspaa, niin eikös tän illan matsin katsominen ole vähän niinkuin lakisääteistä? :whistle:

Tietysti on, etkö tuon vertaa tuohon ikään ole oppinut? :o :saint:

Joo. Tee niin. Mää alan sulattaan pakastinta. Suomi häviää kuitenki ja kaikki hommat jää tekemättä. :xmas:

Mulla saa jäädäkin...sen verran väsy tällä hetkellä...

Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Täällä on jo eka lonkero tuhottu ja tyttö joutuu leikkimään yksin kun äiti palstailee :ashamed:

Täällä kans tosi huono äiti juo kolmatta siideriä ja lapset leikkii keskenään!!!!! Isikin lähti paikalliseen yhdelle. Kamalaa.

No johan on! :kieh:
:D Meidän ukko sentään tekee ulkona pihatöitä (pelkän kahvin voimalla ) ja mä lusmuilen tytön kanssa täällä sisällä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Täällä on jo eka lonkero tuhottu ja tyttö joutuu leikkimään yksin kun äiti palstailee :ashamed:

Täällä kans tosi huono äiti juo kolmatta siideriä ja lapset leikkii keskenään!!!!! Isikin lähti paikalliseen yhdelle. Kamalaa.

No johan on! :kieh:
:D Meidän ukko sentään tekee ulkona pihatöitä (pelkän kahvin voimalla ) ja mä lusmuilen tytön kanssa täällä sisällä :whistle:

Meidän isännästä ei tiedä, missä se on...jossain kotia tulostoivottavasti...nukkunu viime yönä 4 h. Lusmuilen mäkin...

Meillä ukko vetää sikeitä :) taitaa vetääkoko pelin ajan :) mä oon se jääkiekko hullu, mies ei oikein ymmärrä koko lajia :) mullaki kaapit pullollaa herkkuja kuhan peli alkaa tunnin päästä

Yhteistyössä