Lapsi tarhassa, äiti hieman nauttii....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lelulaatikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs hemmettiä sinä sillä tarhapaikalla teet jos kerta on päivisin aikaa leikkiä vaan tekomunalla?
Pitäskö olla lapsensa kanssa kotona tai vaikka mennä töihin?
Toista se on meillä muilla, muksut tarhassa ja itse 8-17 töissä...ihan vaan siksi, että sä saisit verovaroilla leikkiä kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja Työläinen:
Mitäs hemmettiä sinä sillä tarhapaikalla teet jos kerta on päivisin aikaa leikkiä vaan tekomunalla?
Toista se on meillä muilla, muksut tarhassa ja itse 8-17 töissä...ihan vaan siksi, että sä saisit verovaroilla leikkiä kotona...

Rauhoitu ja leiki sinäkin välillä....tekisi varmasti hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lelulaatikko:

Rauhoitu ja leiki sinäkin välillä....tekisi varmasti hyvää.

No onhan tuo ehkä aavistuksen provosoiva aloitus - muut raatavat lasten ja töiden parissa. Mutta tottahan se on, että hyvää tekisi välillä relata. Itse kyllä haen lapsen tarhasta aina kun vain suinkin voin.

Kuinka sä pystyt nyt sitten olemaan koneella? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lelulaatikko:
Tämä se on elämää, lapsi tarhassa ja äiti leikki juuri tunnin dildojensa kanssa...ihana kun saa kerrankin olla rauhassa ja vain nautiskella...

Välikahvi ja uusintakierros :) Ja jälkkäriksi villasukat jalkaan, pari senttiä viiniä lasiin, kynttilät ja avot, romanttiikkakin tuli samaan tilaukseen.

Koneella pystyn olemaan, koska työvälineeni on tietokone ja onhan meilläkin onneksi ruokatunti, jolloin voi lukea uutiset yms...
Niin oishan se kiva "relata" välillä kuten täällä kehoitettiin, mutta pakko kai meistä jonkun on näitä töitäkin tehdä...

Yhteistyössä