huonepeli

Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mikäs ois muu loppu vaihtoehto, mä aina haluun selvittää sen :) nyt annoin lopussa karkin heinäsirkalle ja tuli kattydid end
minkäkin tein tuon, siellä kuopassa missä oli karkkeja, oli se ongen koho (mielestäni), oisko sitä voinut jotenkin käyttää?

vai oliko se vain joku tikkari. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
ompas kinkkinen :LOL: ...näyttää yksinkertaiselta, mutta.... :headwall:
Space-näppäimellä saa vaihdettua sitten niitten vasemmalla olevia sinisiä paikkoja
Vasaralla rikoin taulun, mutta mitäs sit..
millä vasaralla?
mulla on laukku ja laukussa oli valmiina (?) joku harmaa jutska ja sit löysin avaimen, ja mitään ei saa tehtyä..

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
Space-näppäimellä saa vaihdettua sitten niitten vasemmalla olevia sinisiä paikkoja
millä vasaralla?
mulla on laukku ja laukussa oli valmiina (?) joku harmaa jutska ja sit löysin avaimen, ja mitään ei saa tehtyä..
Kun siirtää spacella siihen toiseen siniseen ruutuun, saa kepin irti seinästä
Sitten se mötikkä ja keppi siihen vasemmalle, niin yhdistyyvät

Alkuperäinen kirjoittaja manta83:
millä vasaralla?
otat seinästä sen kepin ja yhistät sen rautasen mötikän siihen nii tulee vasara/moukari....

hih
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:
hitto kun mua jäi vaivaamaan se aiempi peli, se missä oli niitä koodeja, kun en löydä sitä toista ulospääsyä. Menikö kaikki ulos siitä ensimmäisestä vaihtoehdosta. Kun sain vaihdettua niiden öllien päät ja sain numerokoodin, mutta en tiedä, mihin se käy.
Käännyt sieltä eteisestä takaisinpäin sen sijaan, että lähtisit oviaukosta ulos.

Yhteistyössä