Takin yläpuolelta katosta löyty keppi!Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Noniih, nyt on kynitty kalkkuna, mutta en saa tehtyä sille mitään...
Kiitos samperi Ja LÄPI!!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Takin yläpuolelta katosta löyty keppi!Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Noniih, nyt on kynitty kalkkuna, mutta en saa tehtyä sille mitään...
kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä en saanu mitää keppiä vaikka kuin yritin :/ [/quote
Minä jouduin aikalailla klikkailla siitä taakin yläpuolelta!! tarkka oli näköjään..
arvaa oonko yrittäny... :headwall: ei oo ottanu kyl kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
Sille piti heittää ekana keksiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:arvaa oonko yrittäny... :headwall: ei oo ottanu kyl kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
Sitä en tiijjä, onko hyvä, mutta uusimpia pelejäAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Etippäs samperi viel joku hyvä peli
keksi?..mistä semmonen löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sille piti heittää ekana keksiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:arvaa oonko yrittäny... :headwall: ei oo ottanu kyl kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
läpi, nää ainakin on helppoja!Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sitä en tiijjä, onko hyvä, mutta uusimpia pelejäAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Etippäs samperi viel joku hyvä peli
http://mac.rash.jp/games/dasyutu/42/en/index.html
mistä naru löytyy??Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:keksi?..mistä semmonen löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sille piti heittää ekana keksiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:arvaa oonko yrittäny... :headwall: ei oo ottanu kyl kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
Jostain niistä purkeistaAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:keksi?..mistä semmonen löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sille piti heittää ekana keksiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:arvaa oonko yrittäny... :headwall: ei oo ottanu kyl kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
mullakin meni hetki sen hiiren kanssa, mutta läpiAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Tää on kyl hankala.. Normaalisti nää on aika helppoja :/ Mulla oli juusto, annoin sen hiirelle ja sit sain etanalta herätyskellon missä ei ole patteria.. Se pupu hyppii vaan sinne veteen ja hiiri juoksee köyttä ylös... Ja nyt sain taltan... Joku sanoo helpoiks ja mä pähkäilen
KattoparrustaAlkuperäinen kirjoittaja pop:mistä naru löytyy??Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:keksi?..mistä semmonen löytyy?Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Sille piti heittää ekana keksiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:arvaa oonko yrittäny... :headwall: ei oo ottanu kyl kiinni...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kalkkuna kiinni!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mitä tolla narulla tehdää?
oon yrittäny kaikkea :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mites ton kalkkunan saa kynittyä?
Veitsellä..Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:oon yrittäny kaikkea :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mites ton kalkkunan saa kynittyä?