Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Meidän 5-vuotias tykkää todella paljon tuosta pelistä ja osaa jo ulkomuistista pelata sen muutamassa minuutissa läpi kun minä olin pelannut sen malliksi.
Kiinnostuksen kohteet kullakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aurkee:mitä teillä on mä oon jumissa ku en ymmärrä noit kolmioita palloja yms koodeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
Alkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
Alkuperäinen kirjoittaja phyyyyh:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
mä en ymmärrä sitä olleskaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuri:Alkuperäinen kirjoittaja phyyyyh:Alkuperäinen kirjoittaja hih:Niiden koodien avulla voit päätellä sohvalla olevan laatikon avauskoodin. Koodin näkee pimeässä kun on sitä ennen tehnyt jotakin.
mä en ymmärrä sitä olleskaa![]()
löysitkö sen pimeässä näkyvän koodin. jotenkin pitäis nyt älytä, miten nuo kirjaimet yhdistyy noihin väreihin.