hih
Oliko eka vai toka läpi? Tuollahan on kaksi eri ovea ja pelin voi pelata kahdella eri tavalla läpi.Alkuperäinen kirjoittaja phyyh:jeee läpi läpiii
Oliko eka vai toka läpi? Tuollahan on kaksi eri ovea ja pelin voi pelata kahdella eri tavalla läpi.Alkuperäinen kirjoittaja phyyh:jeee läpi läpiii
Pitääks noi kaikki tyhjentääAlkuperäinen kirjoittaja juuri:huoh, joku taitaa tosiaan tykätä noista laatikkopapereista!
Se ei taida onnistua. ;-) Oikean laatikon löytämiseksi on kyllä vinkki huoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Pitääks noi kaikki tyhjentääAlkuperäinen kirjoittaja juuri:huoh, joku taitaa tosiaan tykätä noista laatikkopapereista!
Onko?Alkuperäinen kirjoittaja hih:Se ei taida onnistua. ;-) Oikean laatikon löytämiseksi on kyllä vinkki huoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Pitääks noi kaikki tyhjentääAlkuperäinen kirjoittaja juuri:huoh, joku taitaa tosiaan tykätä noista laatikkopapereista!
niinpäs olikin, en olis ite tajunnutkaan ilman vinkkausta.Alkuperäinen kirjoittaja hih:Se ei taida onnistua. ;-) Oikean laatikon löytämiseksi on kyllä vinkki huoneessa.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä:Pitääks noi kaikki tyhjentääAlkuperäinen kirjoittaja juuri:huoh, joku taitaa tosiaan tykätä noista laatikkopapereista!
minä sain sen oven auki, mutta en halua vielä mennä ulos, kun luulen, että noille elukoille pitää vielä tehdä jotain. Yritän käyttää apuja siitä maalaustelineeltä, mutta ei onnistu. Tiedätkö mitä pitäisi tehdä?Alkuperäinen kirjoittaja hih:Oliko eka vai toka läpi? Tuollahan on kaksi eri ovea ja pelin voi pelata kahdella eri tavalla läpi.Alkuperäinen kirjoittaja phyyh:jeee läpi läpiii
Minä myös =)Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Hypin mukaan tähän uuteen :wave:
Kattoparrujen päältä löyty köysi ja kiven palanenAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Sain tulen palamaan, mulla on joku keksi, kynttilä, veitsi ja lautanen... Entäs sit??
Ei oo, just ilmestunyt peliAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:jos tuo toinen peli on halloween-kurpitsapeli, nii oon pelannu sen...
Kiitos, oli se köysi jo, mutta myöhemmin muokkasin.. Löyty kivikin joAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Kattoparrujen päältä löyty köysi ja kiven palanenAlkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Sain tulen palamaan, mulla on joku keksi, kynttilä, veitsi ja lautanen... Entäs sit??
Kattoparrun päältä, joko siitä huoneesta, missä nuotio, tai siitä, missä on oviAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mistä kivi??