On ulko-oven avainAlkuperäinen kirjoittaja manta83:näyttäis ihan avaimelta, mut en tiiä..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:onko siinä oikeassa alakulmassa joku esine..siinä nuolen alla? näkyy kun kuva on sillee että ovi näkyy
On ulko-oven avainAlkuperäinen kirjoittaja manta83:näyttäis ihan avaimelta, mut en tiiä..Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:onko siinä oikeassa alakulmassa joku esine..siinä nuolen alla? näkyy kun kuva on sillee että ovi näkyy
kato että sulla on paikka tyhjänä siellä vasemmallaAlkuperäinen kirjoittaja samperi:Keltasen oven vieressä, oikeessa alareunassa on avain, mut en saa sitä :kieh:
Muoks: sainpas ja läpi
niin minäkin!!Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:pääsin vissiin läpi....
multa puuttuu kans se jätkä-korttiAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mistä löysit sytkärin?
joo, luulisin et se numero tulee sit siihen radioonAlkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:mä pistin vodkan palamaan sillä sytkärillä
muistatko mistä löytyy se viimenen kortti? siis jätkäAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:oon pelan ennenkin
kukkaruukun takaaAlkuperäinen kirjoittaja manta83:muistatko mistä löytyy se viimenen kortti? siis jätkäAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:oon pelan ennenkin
miten sinne pääsee, mä oon klikkaillu vaikka kuinka...Alkuperäinen kirjoittaja kaalis:kukkaruukun takaaAlkuperäinen kirjoittaja manta83:muistatko mistä löytyy se viimenen kortti? siis jätkäAlkuperäinen kirjoittaja kaalis:oon pelan ennenkin