Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:mulla on sininen,harmaa ja keltanen.ei punaista
oisko ollu taulussa tai sitten prätkän luona
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:mulla on sininen,harmaa ja keltanen.ei punaista
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:mistä se tulee se violetti palikka?
jaa...nyt pistit pahan....että voiki olla lyhyt muisti.... oisin muistanu et se tulee jostain niistä ovista...hmm
![]()
ei tollasta saa unohtaa B)
ootko saanu sen koodin sieltä toisen huoneen seinältä kiikareilla??
no en... vielä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:mulla on sininen,harmaa ja keltanen.ei punaista
oisko ollu taulussa tai sitten prätkän luona
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:multa puuttuu ainakin edelleen ne kiikarit
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:ei toimi noi kiikarit, en nää mitään
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja mamskeli:jaa mites lampun saa prätkään,mulla vaan tulee toi meisseli ruutuun
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sen numerokoodin dieltä taka seinästä mut en tajuu mihin sitä tarvii???
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sen numerokoodin dieltä taka seinästä mut en tajuu mihin sitä tarvii???
prätkän avaimen vieres on värillisiä nappuloitaja se kuudes on siellä kaasukahvassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sain sen numerokoodin dieltä taka seinästä mut en tajuu mihin sitä tarvii???
prätkän avaimen vieres on värillisiä nappuloitaja se kuudes on siellä kaasukahvassa
![]()
okei..nyt sillä mopon alla olevassa "lukossa" ne nappulat vaiho väriä ja multa puuttuu se lila nappula ja palikka kasa on käyttämättä