huonepeli vol.3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViuhVauh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:
mistä se tulee se violetti palikka?

jaa...nyt pistit pahan....että voiki olla lyhyt muisti.... oisin muistanu et se tulee jostain niistä ovista...hmm

:o :o ei tollasta saa unohtaa B)

ootko saanu sen koodin sieltä toisen huoneen seinältä kiikareilla??

no en... vielä :kieh:

onko sulla jo peili? ja lamppu laitettu prätkään kiinni
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sain sen numerokoodin dieltä taka seinästä mut en tajuu mihin sitä tarvii???

prätkän avaimen vieres on värillisiä nappuloita ;) ja se kuudes on siellä kaasukahvassa ;)

okei..nyt sillä mopon alla olevassa "lukossa" ne nappulat vaiho väriä ja multa puuttuu se lila nappula ja palikka kasa on käyttämättä
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sain sen numerokoodin dieltä taka seinästä mut en tajuu mihin sitä tarvii???

prätkän avaimen vieres on värillisiä nappuloita ;) ja se kuudes on siellä kaasukahvassa ;)

okei..nyt sillä mopon alla olevassa "lukossa" ne nappulat vaiho väriä ja multa puuttuu se lila nappula ja palikka kasa on käyttämättä

mee kattoo sitä mopon lukkoo ja muistaakseni klikkaat sitä
 

Similar threads

J
Viestiä
3
Luettu
228
J
V
Viestiä
0
Luettu
199
V
J
Viestiä
157
Luettu
2K
P

Yhteistyössä