HUOMENTA !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Se on viikonloppu taas ovella. :) Kyllä lähti tämäkin kk vauhdilla eteenpäin .
Voikun huomenna ei sataisi ! B)
Aivan eri fiilis nousta ja lähteä töihin, kun illalla kävi kampaajalla ja tukka on taas kuosissa. Eikä ylikasvanut lötkötys :D

huomenta, huomenta! :wave:
tänään olis kolmosen 3v synttärit. paljon olis tekemistä vaikka huomenna vasta juhlitaan. on se vaan hyvä että on tekemistä koska la oli ja meni ja kasassa ollaan vielä. :D eipä muuta ekstraa..hyvää viikonloppua kaikille! :flower:

Huomenta,
eka kesälomaviikko takana ja oikeastaan voisin jo töihin mennä :xmas:

Huomasin tuossa että joku oli mun nikillä pöljäillyt täällä viime yönä (siis harmaana) ja rupes niin ärsyttää että en tiiä miten päin ois. Mitä järkeä täällä on millään mustalla nikillä kirjoitella, kun sitten jotkut idiootit vatipäät pöllii sun nikin kuitenkin? Ois nyt edes jotain fiksua kirjoitellut, mut ei |O

Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Huomenta,

Huomasin tuossa että joku oli mun nikillä pöljäillyt täällä viime yönä (siis harmaana) ja rupes niin ärsyttää että en tiiä miten päin ois. Mitä järkeä täällä on millään mustalla nikillä kirjoitella, kun sitten jotkut idiootit vatipäät pöllii sun nikin kuitenkin? Ois nyt edes jotain fiksua kirjoitellut, mut ei |O

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin Varmaan:
Huomenta,

:hug:

:hug: Kiitos :snotty: :|

Yhteistyössä