Huomenta!

Huomenta!Meillä tuo nuorempi veijari herätti jo tänä aamuna viideltä |O .Tänään mennään aamupäivällä kyläileen ja iltapäivällä kaverin+vauvan kanssa leikkipuistoon.Lämmin päivä tulossa. =)

Huomenta!

Mä nousin tuossa kuuden aikoihin, että ehdin päivän aikana jotain. Viikonloppuna on poikien 4-v. synttärit ja seuraavana viikonloppuna meidän häät, hommaa on vielä niin paljo |O
Pitäis leipoa jotain, mutten oikeen tiedä mitä. Suurin osa pitää leipoa vasta huomenna, ku vieraita tulee lauantaina ja sunnuntaina. Pojat tuolta just unisina tepsutteli kattomaan tomi-traktoria :heart: Pitää vissiin keittää uudet aamukahvit, että tässä edes vähä piristyy :|

Huomenta, taas meni yö plörinäksi...mikä lie poikaa taas herättää ja itkettää...päivisin ei nuku juurikaan eikä itte saa otettua päiväuniakaan. Kahvia naamariin ja kai tää tästä. Suositelkaas jotain leffaa mitä vois mennä kattomaan.

Hyvää huomenta vaan kaikille täältäkin, me ollaan jo oltu pari tuntia hereillä, väsyttäs kyllä hiukkasen. Tänään pitäs lajitella noitten kaappien sisältöä vielä vähän lisää :D jos vaikka löytys sellaista tavaraa mitä ei ihan välttis tartte säilytellä.

Huomenta!
Tänään tarttis vähän siivoilla, huomenna lähtö anoppilaan reiluksi viikoksi.
Nii ja pakata, mut tuntien pakkaan varmuudeks koko vaatehuoneen sisällön mukaan, ihan ku siellä ei ois pesukonetta...
Meillä on aina tuhoton määrä tavaraa mukana sinne mentäessä.
Ja kirjastoon tarttis ehtiä lukemista hakemaan.
Kaiken kaikkiaan tekemistä olis tälle päivälle, vielä ku jaksais alkaa tekemään.

Huoh taas, mikä yö. Heräsin joskus keskellä yötä siihen kun eteisestä kuului esikon nyyhkytystä, ja vähän aikaa ku huhuilin niin tuli sieltä, sylin kautta meijän keskeen nukkumaan. Tuntui ettei menny pitkä aika ku miehen kello soi, se nous töihin ja vähä sen jälkeen kuopus heräs, kun oli kääntynyt mahalleen-->huutoa. Sitä piti vielä hyssytellä hetki ennen kuin nukahti.

Väsyttää... |O taas vaihteeks, mut jospa se tästä:)

Huomenta!
Mulla meni myöhään, katottiin rush hour 3. Oli hauska leffa, sai nauraa vatsa kippurassa.
Tartteis varmaan siivota ja pestä pyykkiä, mutta aamun alotan selaamalla mollin sivuilta duuniåaikat. Kunhan mies herää alan laittaa hakemuksia menemään.

Huomenta! Mä heräsin kanssa tossa puol 7 ja olen jo kissalle antanut aamupalan, jumpannut, syönyt ite aamupalan. Serranot alkaa 9.15 joten herätän neidin tosta ovenraosta huutamalla isoon ääneen ONNEA SYNTTÄRISANKARILLE! SERRANOT ALKAA! Sitte Serranoitten jälkeen meinasin tehä sen rasvanpolttoaerobicin niin kauan kuin ehdin ennenkuin alkaa vieraita tulla. Ainakin kumminsa lupasi tänään käydä. Ei tässä sen kummempia päiväohjelmia ole.

Yhteistyössä