Aamukahvia olen juomassa.
Taas olis aamuvuoro ja kuuden kiepeillä lähdettävä suvakävelemään töihin päin.Aamulla on nii ihanna hiljaista ja ruhallista, silloin kävely onmukavaa. Eikä tarvitse erikseen mennä lenkille, kun tulee käveltyä tuo 6 km
Taas olis aamuvuoro ja kuuden kiepeillä lähdettävä suvakävelemään töihin päin.Aamulla on nii ihanna hiljaista ja ruhallista, silloin kävely onmukavaa. Eikä tarvitse erikseen mennä lenkille, kun tulee käveltyä tuo 6 km