HUOMENTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Aamukahvia olen juomassa.
Taas olis aamuvuoro ja kuuden kiepeillä lähdettävä suvakävelemään töihin päin.Aamulla on nii ihanna hiljaista ja ruhallista, silloin kävely onmukavaa. Eikä tarvitse erikseen mennä lenkille, kun tulee käveltyä tuo 6 km :D

huomenta ! TÖihin menossa aamupäiväksi.
Tyttökin heräs jo ( OUTOA ) kukonlaulun aikaan . Onkin menossa mun siskolle tänään eikä päiväkotiin :) Siinä syy hällä pirteään ja aikaiseen nousuun :D:D Menossa jo .. :heart: Nyt puurot jäähtymässä :p

Kouuun olis tarkoitus lähteä ja taas tapani mukaan pyöräilen tuon välin, vaan eihän tuo ole edes pitkä matka, sellaset 3 km tulee.
Ja hirveesti tekis mieli lähtee käymään tuolla naapurikaupungissa, kun on ollut niin maan tylsää...

Huomenta!
Mulla aamuvuoro alkaa 20 min päästä ja ihan just olen lähdössä :whistle:
Ei ookkaan enää ku tän päivän vuoro,sit odottelen uusia keikkoja..

Ei mutta,nyt täytyy kiitää.

Lämmintä päivää kaikille B)

Huomenta...kyl tota muksua ny koetellaan, yhtäaikaa korvatauti, puhkeava hammas ja vauvarokko... |O On ollu monta päivää kun perseelle ammuttu karhu ja vanhemmat jokseenkin finaalissa. Kai tää joskus helpottaa.

Huomenta..kahvia juodaan täälläkin..likka kuumeessa rokotuksesta..3päivä jo yli 39 ..täytyy viedä huomenna vissiin päivystykseen..mulla olis työhaastattelu parintunnin päästä..

Huomenta vaan täältäkin, olis kiireinen päivä tiedossa pitäs käydä asioilla ja laittaa ruokaa ja siivota koko asunto lattiasta kattoon ja vielä leipoa kun huomenna tulee vieraita. Ja tietysti täällä sataa vettä mutta toivottavasti huomenna paistas aurinko :)

Huomenta! Eka lomapäivä tänään. Hereilin tuossa 7 maissa ja toinen koneellinen pyykkiä pyörimässä. Sit pitäs lähteä eväiden hakuun. Huomenna lähetään reissuun. Täällä paistaa aurinko

Huomenta!
Täällä on heräilty, turinoitu vauvan ja esikoisen kanssa, syöty puurot ja nyt hetken tauko, kun pikkuinen meni päikyille ja esikoinen katsoo lastenohjelmia. Näyttäs tulevan pitkästä aikaa ihan siedettävä ilma =)

Yhteistyössä