Huomenta!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hellalettas

Aktiivinen jäsen
12.02.2008
5 623
0
36
Vajaan tunnin päästä olis suunnistettava töihin .Mukava lenkki tulee aamusta kun sauvakävelee 6km. aikaa menee noin tunti.
Aamula onkiva kävellä ku on hiljaista eikä paljon liikenenttä. Kuunnella lintujen laulua ja katsella maisemia samalla. :D
 
Aurinkoista huomenta. B)
Taas alkanut viikko, lomaillen kylläkin. Kaikkea pitäis tänään siltikin ehtii tehdä. Esikoinen kotiutui eilen illasta mökiltä ja varmasti haluaa ulos näkemään kavereita.
Kisu pirulainen ei sitten antanut mun nukkua.. Maukuili lähes koko yön, kaipasi tuota esikoista ja sääti kaikkee mahdollista maan ja taivaan väliltä. Nyt saanut sitten kaikki muut paitsi kuopuksen hereille. :kieh:
 
Huomenta! Lomalla B)
Aamusta käytetään matot pesussa ja loppupäivälle ei mitään suunnitelmia. Täällä ei tartte edes siivota, pyykit on pesty ja silitetty. Lomalla on ihanaa B)
 

Yhteistyössä