L
lötköpötkö
Vieras
en ole mikään läski. pituus 159 ja paino seilaa siinä 59-61 välillä. Muutaman kilon haluaisin tiputtaa ja kiinteytyä. ongelma on vaan se että muutettuani maalle ei tuu juurikaan liikuttua minnekkään. Kaupungissa tuli käveltyä joka paikkaan. Täällä pakko mennä autolla kun välimatkat pitkiä. Sitten jotenkin ei vaan tuu erikseen käytyä esim lenkillä. Joutuisin ottamaan sitten lapset mukaan. Vanhempi tulee kyllä mielellään pyörällä mutta tuo nuorempi ei tee muutakun kitisee vaunuissa. ei vissiin oo tarpeeksi liikennettä mitä ihmetellä niinku kaupungissa. mies on paljon poissa töiden takia enkä saa lapsia muualle hoitoon. istuma töitäkin teen.. :/
Ruuan kanssa on se ongelma on että jos päätän syödä vähemmän se tarkoittaa mulla sitä etten syö juuri mitään ja meen säästöliekille... jos taas syön enemmän syön liikaa ja paljon kaikkea turhaa herkkua.
just nyt mulla on joku vaihe ettei oikein edes huvita syödä mitään... silti en oo laihtunut yhtään mitään.
tänään oon syönyt
jugurtin + ruisleipä palasen
lounaaksi lohikeittoa
kuppikahvia + 2 keksiä
omenan
Ruuan kanssa on se ongelma on että jos päätän syödä vähemmän se tarkoittaa mulla sitä etten syö juuri mitään ja meen säästöliekille... jos taas syön enemmän syön liikaa ja paljon kaikkea turhaa herkkua.
just nyt mulla on joku vaihe ettei oikein edes huvita syödä mitään... silti en oo laihtunut yhtään mitään.
tänään oon syönyt
jugurtin + ruisleipä palasen
lounaaksi lohikeittoa
kuppikahvia + 2 keksiä
omenan