Siis totuus on että kyllähän tuota Tom Cruisea panis

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ideaköyhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ideaköyhä

Aktiivinen jäsen
17.12.2006
4 791
0
36
tom_cruise_8.jpg


Siis jos se olis vapaa mies ja silleen. Eikä ehkä niin hurahtanut siihen skientologijutskaan, vaikka eikai se siihen seksiin vaikuttais? :D Ehkä mun miesmaku ei silloin vuonna näkkileipä ollutkaan niin huono kun vieläkin kelpais. :p Ja siis testattuhan tuo jo on. :laugh:

Niin että huomenta vaan kaikille. :D
 
Eihän sitä uskaltaisi. Tiedä minne se muiluttaa sen jälkeen. Vie matkalla Venuksen rautateille tai värvää sinut tappelemaan pahaa Kapteeni Zorgia vastaan. Tuolla miehellä ei vain oikeasti ole koneisto kunnossa :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Eihän sitä uskaltaisi. Tiedä minne se muiluttaa sen jälkeen. Vie matkalla Venuksen rautateille tai värvää sinut tappelemaan pahaa Kapteeni Zorgia vastaan. Tuolla miehellä ei vain oikeasti ole koneisto kunnossa :o

Jaahas, mielikuvitus taas vauhdissa ja näin aikanen aamu :o :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Eihän sitä uskaltaisi. Tiedä minne se muiluttaa sen jälkeen. Vie matkalla Venuksen rautateille tai värvää sinut tappelemaan pahaa Kapteeni Zorgia vastaan. Tuolla miehellä ei vain oikeasti ole koneisto kunnossa :o

Jaahas, mielikuvitus taas vauhdissa ja näin aikanen aamu :o :D

En mä tätä omasta päästä keksi :laugh: Voi kun voisin viedäkin kunnian tästä :D Ehkä mun faktatieto ei ole ihan pätevää, mutta joku hiton paha Zorg niillä skientologeilla on, joka on vangittu johonkin maanalle ja jossain hemmetin planeetalla on rautatiet :laugh: :D Huomasin muuten vähän aikaa sitten, että skientologeilla on toimisto myös meidän paikkakunnalla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Eihän sitä uskaltaisi. Tiedä minne se muiluttaa sen jälkeen. Vie matkalla Venuksen rautateille tai värvää sinut tappelemaan pahaa Kapteeni Zorgia vastaan. Tuolla miehellä ei vain oikeasti ole koneisto kunnossa :o

Jaahas, mielikuvitus taas vauhdissa ja näin aikanen aamu :o :D

En mä tätä omasta päästä keksi :laugh: Voi kun voisin viedäkin kunnian tästä :D Ehkä mun faktatieto ei ole ihan pätevää, mutta joku hiton paha Zorg niillä skientologeilla on, joka on vangittu johonkin maanalle ja jossain hemmetin planeetalla on rautatiet :laugh: :D Huomasin muuten vähän aikaa sitten, että skientologeilla on toimisto myös meidän paikkakunnalla :D

:o siis oikeesti, huh huh :whistle: :laugh:
 

Yhteistyössä